"Tarrasukkia kaikille"!
Mitä ihmeen tarrasukkia? Mitä sillä tarkoitetaan?
Kommentit (8)
Mä en voi sietää noita "tarrasukkia" ja "vauvaliimaa" toivotuksia, joita keskustelupalstoilla viljellään. Muutenkaan en ole koskaan omaksunut sitä kieltä, mitä netissä vauva(nteko)jutuissa käytetään (pupuilut, simpat, täti).. Mutta siis, tarrasukkia ja vauvaliimaa toivotetaan raskautuneille, jotta raskaus jatkuu eikä mene kesken :)
Joo, pikkasen imelää! Mielummin itse kuuntelisin ihan normi toivotukset kuin jotkut tarrasukka-toivotukset :)
menkkoja kutsutaan tätiksi? Olen tuota monesti miettiny.. :D
Aunt Flow eli Täti Punainen
Yritettiin esikoista liki hampaat irvessä pari vuotta, ja nuo tuli tutuiksi. Päätin silti aina käyttää oikeita sanoja tuommoisten söpöilyitten sijaan. Siis miksei kuukautiset voi olla kuukautiset tai menkat? Ja mitä hemmetin pupuilua ihmiset harrastaa, eikö kaikki sillä palstalla kirjoittaessaan tiedä että seksistä siinä kuitenkin puhutaan? Minkä ihmeen takia pitää verhoilla oikeat asiat jonkun söpösalakielen alle? Ärh.
Ainut mitä aloin käyttämään oli ovistikut, koska ovulaatiotikut tai ovulaatiotestit tuntui niin pitkältä sanalta kirjoittaa.
ajattelin että joku perustanut nettifirman josta voi hankkia liukuestesukkia niin aikuisille kuin lapsillekkin :D Eipä sitten kuitenkaan..
Taas av opetti uuden lausahduksen!
ja raskaana oleville kovasti onnea, mutta voi halavattu että nuo ällösöpöydet oksettaa. Mulle ei tule mikään Täti Punainen käymään, koska osaan sanoa ihan kuten aikuiset ihmiset, että kuukautiset alkoivat. Pupuilu -nimitys saa aikuisten välisen asian kuulostamaan joltain lasten touhulta. Yököttävää. Meillä rakastellaan, naidaan, pannaan, harrastetaan seksiä, mutta ei, ei tosiaankaan pupuilla. Oon varmaan huumorintajuton, mutta sen nyt varmaan vielä kestän. :D
Mä en voi sietää noita "tarrasukkia" ja "vauvaliimaa" toivotuksia, joita keskustelupalstoilla viljellään. Muutenkaan en ole koskaan omaksunut sitä kieltä, mitä netissä vauva(nteko)jutuissa käytetään (pupuilut, simpat, täti).. Mutta siis, tarrasukkia ja vauvaliimaa toivotetaan raskautuneille, jotta raskaus jatkuu eikä mene kesken :)