televisiolupa heebot kävivät, ei ollut televisiolupaa, mutta televisio kylläkin
Kommentit (24)
Ei digiboxia?
ja kävivät viimeksi puol vuotta sitten ja en maksanut silloinkaan maksua, vaan antoivat hakemuksen ja sanoivat, että tällä kertaa ei maksuteta sinua.
-ap-
Minun luonani asunnossa eivät käyneet koskaan aikoinaan, mutta soittivat kännykkään ainakin kerran kaupassa ollessani ja uhkailivat törkeästi, vaikka sanoin, että onko pakko maksaa kun ei ole televisiotakaan. Uhkailivat silti vihamielisesti, tuli tunne, että on pakko olla televisio tai ainakin maksaa lupa, vaikka ei olisikaan televisiota.
mutta jos joku keksii vielä ne oikeat sanat
kuka haluaa papukaijamerkin?
Tällä hetkelle olen sen siis antamassa numerolle 14
-ap-
Televisio on rikki tai olet jehovan todistaja.
Televisio on rikki tai olet jehovan todistaja.
syy: hain televisiolupaa, mutta sitä ei mynnetty minulle.
Mulla asiasta mustaa valkoisella
Jos oletkin sokea ja sait vammaisuuden perusteella vapautuksen.
syy: hain televisiolupaa, mutta sitä ei mynnetty minulle. Mulla asiasta mustaa valkoisella
Miten sellainen on mahdollista? Eikö sinulla ollut asuinpaikkaa vai miksi?
syy: hain televisiolupaa, mutta sitä ei mynnetty minulle. Mulla asiasta mustaa valkoisella
en tiennyt ennen kun päätös tuli, että tälläinen mahdollista. Nyt kuitenkin säännööllinen työ, muta eivät perkele myöntäneet :D
johon asukit ei tarvitse omaa lupaa?
en tiennyt ennen kun päätös tuli, että tälläinen mahdollista. Nyt kuitenkin säännööllinen työ, muta eivät perkele myöntäneet :D
tostakin luvasta löytyy :D aika paha :)
Ei digiboxia?