Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsillamme käytetään unisex-vaatteita!

Vierailija
08.09.2010 |

Sinä joka saivarteliat asiasta,huomenta vaan!

En halua kasvattaa tyttöä työn vaatteisiin ja poikaa pojaksi vaatteiden avulla.Hupparit,farkut,jos unisexmallia voi mennä sisarelta toiselle,samoin t-paidat ja muut.Sitä paitsi tyttö rakastaa poikamaisia vaatteita!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkan heittämällä sekaan tekstiilikaksoset. Puen sisarukset yleensä täsmälleen samanlaisiin vaatteisiin, koska se näyttää minusta kivalta ja pyykkiin saa aina samanväristä vaatetta.

Vierailija
2/12 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasapuolisuuden nimissä, jos tyttö saa poikamaisia vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä on kiva että lapsista näkee vaatteista onko tyttö vai poika, pienenä varsinkin kun kaikki näyttää samalta.

Mä en vois ikinä pukee mun tyttöä poikamaisiin vaatteisiin, ostan sille ihanan toppahaalarinkin, koska äitiyspakkauksen on niin laimee, tykkään väreistä ja harmittaa kun otin äitiyspakkauksen.

Sieltä ei ole käytössä kun makuupussi, kynsisakset, kylpymittari ja peitto..ois pitäny ottaa se raha ku arvasin että ne vaatteet ei kelpaa mulle kuitenkaa.

Vierailija
4/12 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasapuolisuuden nimissä, jos tyttö saa poikamaisia vaatteita.

Vierailija
5/12 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka unile laittaa sex-vaattee? Siis lapselle ilmeiesti, miksi?

Vierailija
6/12 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä tulevaisuuden homoja ja lesboja kasvatetaan kun minäkuva vääristyy jo pienenä kun ei tiedetä ollaanko tyttöjä vai poikia.

Vierailija
7/12 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis semmoisia mitkä sopii lapsille, tarpeeksi lapsekkaita. Tyttö käyttää kyllä reippaita mekkoja mitä en pojalle pukisi jos ei poika sitten myöhemmin halua. Ja taas jos sitten myöhemmin tyttö ei halua mekkoja, ei hänen ole niitä pakko käyttää.

Minusta kyllä näyttää kivalta jos tytöllä on liivimekko ja raitasukat. :) Mutta en halua tehdä suuria värierotteluja, nytkin tyttö on ruskeissa lappuhaalareissa ja oranssiviolettiraidallisessa paidassa. Samoja vaatteita poikakin sitten käyttää kunhan kasvaa.

Vierailija
8/12 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen ostellut sellaisia vaatteita, joita itse pidän kauniina ja puen niitä vauvalle, oli hän tyttö tai poika. On hörhelöä, kukkaa, pitsiä, rekkoja, junia, pinkkiä, ruskeaa, tummansinistä...

Vierailija
9/12 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin tää maapallo on kaatopaikkoja täynnä ja kirpputorit pursuu vaatteita joita kukaan ei halua ostaa.Kun vaatteet niin halpoja nykyään.

Mikä paha jos vaan tilaa että säästää toiselle lapselle.

Vierailija
10/12 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut itsesi pussiin saman tien. Eikös unisex nimenomaan tarkoita sitä, että ei ole tyttöjen ja poikien vaatteita ja heti perään toitotat kuinka tyttösi rakastaa poikamaisia vaatteita... Mitäs unisexiä ne sitten on?

Vierailija
11/12 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki vaatteet,siis ostamani eivät ole kelvanneet vuosiin.Nykyään annan rahaa käteen ja menevät enemmän kuin mielellään itse valitsemaan vaatteensa.

Vierailija
12/12 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

/urheilullisen,meneväisen tytön tyyliä.

Katsos tyttöjä kasvaa erilaisia:on pelkkiä mekkotyttöä jne.

Myös pojissa löytyy tyylisuuntauksia.On niin rohkeita lapsia etteivät halua pukeutua kuin ystävänsä.Tosi omaperäisiä.

Itse en myöskään ollut ihan samanlainen pukeutuja kuin muut.Nykyään tosin vaatteita löytyy eri tavala kun isot ketjut saapuneet Suomeen aina ei olleet näin asiat.

Puhut itsesi pussiin saman tien. Eikös unisex nimenomaan tarkoita sitä, että ei ole tyttöjen ja poikien vaatteita ja heti perään toitotat kuinka tyttösi rakastaa poikamaisia vaatteita... Mitäs unisexiä ne sitten on?