Onko teiltä varastettu koskaan hoidossa mitään?
Oletteko myöhemmin huomanneet, että esim. joku lapsen vaate tms. on kadonnut ja hoitopaikasta sanotaan, etteivät tiedä missä se on?
Kommentit (7)
Katosi niin täysin. Pk:n hoitajienkin kanssa käännettiin koko paikka ylösalaisin ja etsittiin monta päivää. Vähän veikkaan, että joku muu lapsi pakkasi kivan auton omaan reppuunsa :(
- pari takkia
- kumisaappaat
- sadetakkeja 2 kpl, joista toinen löytyi kaksi vuotta myöhemmin päiväkodin naulakosta. Kenellä lie ollut "lainassa", siinä se ei kuitenkaan kahta vuotta ollut!
- pipoja, hanskoja useitakin.
Lisäksi lelupäivinä katosi jokunen lelu.
Kaikissa oli lasteni nimi.
Ihmettelen, miten joku aikuinen (lapsista en nyt puhu tässä ketjussa mtn) voi varastaa toisen omaisuutta!
ap
että en varmaan osaisi kaivata. Varmaan 1/3 osa sellaisia, jotka muistan vasta kun näen. Tosin mulla on vaarana, että otan jonkun muun vaatteen helpolla, kun muistelen huonosti, että eikös meillä just ollut joku tällainen, tämä on siis varmaan meidän. Tosin luen nimet vaatteesta, mutta en aina kiireessä, jos olen ilman epäilyksen häivääkään, etteikö vaate olisi meidän. Palautan kyllä sitten kotoa takaisin, jos huomaan silloinkaan katsoa enää nimeä. Eihän sitä kotona niitä tsekkaile.
että en varmaan osaisi kaivata. Varmaan 1/3 osa sellaisia, jotka muistan vasta kun näen. Tosin mulla on vaarana, että otan jonkun muun vaatteen helpolla, kun muistelen huonosti, että eikös meillä just ollut joku tällainen, tämä on siis varmaan meidän. Tosin luen nimet vaatteesta, mutta en aina kiireessä, jos olen ilman epäilyksen häivääkään, etteikö vaate olisi meidän. Palautan kyllä sitten kotoa takaisin, jos huomaan silloinkaan katsoa enää nimeä. Eihän sitä kotona niitä tsekkaile.
ei taida ollakaan, koska muistan kyllä hänen vaatteensa. Kannattaisiko vähän kuitenkin katsella niitä nimiä..?
ap
köyhältä opiskelijaäidiltä. Häpeä! Jos joku ottaa vaikka sun autos, koska ei huomannut katsoa, oliko oma?!
kadonnut. Ei löytynyt mistään. Sain korvaukset.
Tutuilta hävinnyt pukuja, kenkiä jne.