Mitä haluaisit lukea jos alan kirjoittamaan blogia? Huom! kirjoittamaan, ei kuvia
Olen aina pitänyt kirjoittamisesta, ja tekisi mieli elvytellä harrastusta. Samalla vaivalla voisin laittaa tekstejäni blogiinkin, ja mikäli jotakin sattuisi kiinnostamaan niin palautettakin voisi jättää, tai muita kommentteja.
Minkälaisia kirjoituksia sinä haluaisit lukea?
Tästä ei siis tulisi mitään vauvanvaateblogia höystettynä päivän tapahtumilla, vaan blogi jossa on fiktiivisiä tarinoita ja/tai mielipidekirjoituksia ja muita asiatekstejä.
Kommentit (12)
En lukisi sun blogia, jos siinä ei ole kuvia.
olisi kovastikin mutta ehkä ei ihan kaikesta kannata kirjoittaa kuitenkaan. Hyvä vinkki tuo, pitääkin pohtia vähän lisää tätä kirjoittamista, että mille aiheille minulla on oikeasti annettavaa.
Ap
Kirjoita niistä
blogini ei ole sinua varten. Toki voisihan tekstejä joskus kuvittaakin, mutta kuvat eivät olisi blogin pääasia vaan ne kirjoitukset ja tekstin sisältö.
Ap
En lukisi sun blogia, jos siinä ei ole kuvia.
Kilpikonnista en valitettavasti tiedä mitään, liekö riittäisi lukijoita jos vain kilppareista kirjoittelisin.
Tämä on nyt tällaista ideointia vasta. Toki voin kirjoitella ihan vain omaksi iloksenikin, mutta minua oikeasti kiinnostaisi tietää, että mitkä aiheet kiinnostavat muita ihmisiä. Minkälaisia juttuja halutaan lukea?
Ap
Toisit ajankohtaisista asioista esille näkökulmia, joista toimittajat eivät uskalla tai ole keksineet kirjoittaa. Minusta blogitekstiin kuuluu sellainen kolumnimaisuus, jossa mielipiteet tuodaan aika kärkkäästikin esille. Muuten blogin lukeminen voi olla aika puuduttavaa. Huumori myös paikoin plussaa.
niin jutun pitäisi olla selkeästi "kirjamaista". Siis kirjoitettu kolumni-essee-tyylillä.
Kiinan kulttuuri. Myös talous.
Vaikea antaa vinkkiä, kun ei yhtään tiedä sinun osaamis- ja kiinnostusalueitasi.
kiinnostunut melkein kaikesta, siksipä pitäisi opetella hieman rajaamaan kiinnostuksen kohteita ettei tulisi ihan sillisalaattia kirjoituksista.
Mutta jos joitakin alueita mainitsen: ekologisuus ilman kiihkoilua, eläimet, opiskelu ja itsensä kehittäminen, vieraat kulttuurit, kirjallisuus ja erityisesti Englannin kirjallisuus, omatoimimatkailu ja ruoanlaitto
Ap
jos kysyn vielä että kiinnostaako enemmän fakta vai fiktio? Tähän mennessä tulleiden vastausten perusteella näyttäisi siltä että fakta.
Ap
Mä en ole keksinyt mitään uutta pitkään aikaan kirjoittaa sinne. Tarvitsisin vähän uusia virikkeitä tai jotain pitäisi tapahtua aborttirintamalla.
Tervetuloa, osoite on
abortti.blogspot.com
P.S. Blogin sijasta voit laittaa hyviä tekstejäsi suomi24 kirjailijanalut palstalle.
Minua kiinnostaa mainosala (jolla teen töitä). Luen blogeja, joissa käsitellään mainontaa ja markkinointiviestintää, mutta en jaksaisi seurata lukemiani blogeja, jos aiheet niissä vaihtelisivat laidasta laitaan.
Kirjoita niistä