Tuli uusi työkaveri mulle. Sain tietää että hän on
lesbo. Nyt olen ihan "paniikissa" kun luulen että hän katsoo mua "silläsilmällä". En osaa olla luontevasti kun hän on näkyvillä. Kunpa en olisi kuullut hänen suuntauksestaan. Olemukseltaan on sellainen rekkalesbo :/
Kommentit (10)
lesbo. Nyt olen ihan "paniikissa" kun luulen että hän katsoo mua "silläsilmällä". En osaa olla luontevasti kun hän on näkyvillä. Kunpa en olisi kuullut hänen suuntauksestaan. Olemukseltaan on sellainen rekkalesbo :/
En voi tajuta että näin tyhmiä ihmisiä voi oikeasti olla olemassa...
Jos uusi työkaveri olisi ollut miespuolinen, olisitko pelännyt hänenkin katsovan sinua "sillä silmällä"?
Lesbous ei tarkoita sitä, että on valmis iskemään jokaisen vastaantulevan naisen. todennäköisesti et ole hänen tyyppiänsä, ja työkaveri saattaa olla varattu. Mikset kysy suoraan?
Ihmiset luulee että homot ja lesbot on koko ajan pyrkimässä jonkun housuihin. Mutta taisi olla provo tämä viesti.
HERKKU-PEPPU?OTA SIPSEJÄ NIIN KULTA JA SUNKIN PERSE LEVII NIINKUIN ÄIDILLÄ!
Voi taju... Olisko vähän kauheeta, jos se työtoveri oliskin hetero mies! Ties mitä siellä kahvihuoneessa vois tapahtua, kun jäätte kahden...
Ps: olen ihan hetero nainen
Tajuun sua, en mäkään tykkäis... Siks mä teen töit vaa naisten kaa, ja VAAN _normaalien_ heteroitten, entod minkää lepsojen kaa. Enkä miesten ku niil on aivojen tilal vaa kikkeli, niinku lepsoilki. Tai jotai.
Ps. Hanki elämä.
Luuletko että käy puristelemaan...herätys pahvi!
Miten ihmeessä voit tehdä töitä heteromiesten kanssa?
Varo vaan, se lesbohan voi ruveta sua kyttäämään tosissaan! Nyt kun sä välttelet sitä niin se luulee et sä vaan esität vaikeesti saatavaa ja kohta se tulee iholle ihan oikeesti! Hahahaaa...ihan hulvaton toi sun pelkos tosissaan, ei ne kaikki lesbot ole heti iskemässä, älä siis imartele itseäsi!
sua sillä silmälläl eikä kiinnostaisi. Olisiko "paniikissa".