Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko "epämuodikasta" käydä urheiluseuran jumpassa?

Vierailija
06.09.2010 |

Kun tuntuu, että hurjan moni käy (minusta) kalleilla ohjatuilla tunneilla (Pump, Combat, Step jne)liikuntakeskuksissa, mutta sit taas en ole kenenkään ikäiseni (36v) kuullut hehkuttavan käyvänsä urheiluseuran järjestämässä jumpassa, mikä vaikuttaa ihan monipuoliselta sekin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sulla on itsetunto-ongelmia kun ees kyselet tuollaista. MItä väliä mikä on "muodikasta". Käyt siellä mikä on sijainniltaan, aikataulultaan, hinnoiltaan ja tarjonnaltaan sulle paras. Itse olen ollut Elixiassa mutta menen seuraavaksi seuran jumppiin koska niiden hinta/tarjonta vastaa paremmin sitä miten nyt pystyn urheilemaan.

Vierailija
2/6 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä käyn. Ja olen tyytyväinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monet muutkin kulmakunnan mammat tällä ns. hyvällä alueella. Ihan samoja ohjaajia kuin niissä kaupallisissa keskuksissakin. Latinotanssin opettaja vaan sanoi, että tätä viikottaista tuntia, jossa pääasiassa aina samat ihniset on kiva ohjata kun pääsee paljon pidemmälle, kuin liikuntakeskuksessa jossa porukka vaihtuu

Vierailija
4/6 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon jumpan järjestäjän suhteen, oon nimittäin menossa urheiluseuran jumppaan, vieressä on kuntokeskus, jonne vois varmaan samaan aikaan mennä. Mutta ku ei lompsa kestä.. =0) Oon mä epämuodikas muutenki, että eiku naisvoimistelua kehiin....

ap =0)

Vierailija
5/6 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkoon muodikasta tai ei :) ja siis myös minä.

Kahdesti viikossa.

Vierailija
6/6 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

urheiluseuran jumppa on tuossa lähellä, puolet halvempi ja takuulla ihan yhtä tehokas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä