Palautin löydetyn pankkikortin - mahtava löytöpalkkio
arvatkaapa paljon Nordea maksoi kun kävin pankissa viemässä kortin?
Kommentit (126)
EN kyllä kovin tarkkaan katsonut.
Täällä ei saanut linkittää! Valvoja !!!!
Löytöpalkkio
automaatti- tai Visa Electron-kortti
3,50
Visa- ja Visa-yhdistelmäkortti ja Visa Gold - ja Visa Gold -yhdistelmäkortti
Luottokunta veloittaa palveluhinnastonsa mukaiset kulut Visa-laskulla.
muut kortit
8,00
jonottanut toisessa jonossa se rahan!
Hyvää päivää sille jonka kortin löysin, toivottavasti häneltä eivät perineet mitään kuluja.
Mitenkähän mahtaa olla muilla pankeilla?
löysin osuuspankin automaattikortin niin siitä sai vain 5mk !
Nykyään varmaan sentään jo vähän enemmän.
[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 10:08"]
Minä löysin kerran Visa Electronin ja vein Sampoon, 3,50 e olisi pitänyt saada, mutta mitään en koskaan saanut. En taatusti palauta jatkossa mitään löytämääni.
[/quote]
No huh huh... Pyyteetön avuliaisuus kunniaan ja silleen... Kuinka rahanahneita ja omaa etua tavoittelevia ihmiset nykypäivänä onkaan, jos tuntemattoman henkilön pankkikortin viemisestäkin pankkiin oletetaan - ja ennen kaikkea odotetaan - saatavan palkkioksi hurjia summia?
Minä en veisi pankkiin, vaan ottaisin selville omistajan jolle palauttaisin. Olisi hauska nähdä paljonko omistaja palauttamista arvostaa.
Mielestäni 50€ olisi sopiva summa. Tyytyisin 0€, jos omistaja niin teon arvioisi:)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 23:10"]
5e
[/quote]
LOL
Itse palautin yhdes tytölle lompakon (etsin ajokortin perusteella facesta). Lompakko sisälsi kaiken maailman kortit mm ajokortti, opiskelijakortti, maksukortin, bussikortin jne.
- tärkeitä kortteja siis.
Ja mitä sainkaan löytöpalkkioksi? 0 euroa. Eikö ihmisillä ole oikeasti käytöstapoja?
Itse samassa tilanteessa olin todellakin maksanut pienen kiitoksen, että joku jaksaa ottaa lompakkoni talteen, etsiä minut käsiinsä ja järjestää vielä tapaamisen.
Nyt sen tililtä lähtee sen palkkion verran.. Mikäli sellaista siis maksettiin.. Olisit vienyt poliisilaitokselle..