Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan tämä nyt keskenmeno?

04.09.2010 |

juuri alkoi kirkas verinen vuoto,ei kovin paljoa vuoda mutta kuitenkin vuotaa. Muita oireita ei ole, paitsi suoliston totaalinen tyhjentyminen. Nyt olisi ollut 6vkoa täynnä :(

Onko kellään kokemuksia?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuotaa edelleen pieniä määriä. Sain peruutusajan yksityiselle huomiselle klo 13.00 on se nyt jokusen tunnin aikaisemmin kun se torstain aamu aika. Ei ole helppo pysyä rauhallisena :(

Kiitos taas mamio4

Vierailija
22/31 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi niukka vuoto rv 8 ja jatkui n. 1 ½ viikkoa. Vuoto oli niukkaa ja lähinnä rusehtavaa. Alkuraskauden ultrassa selvisi, että mulla on istukka etupuolella ja se oli alkuun kohdunsuulla ja vuoteli sen takia. Istukka nousee itsekseen ylöspäin ja sen koommin ei vuotoja ole ollut.

Tsemppiä!

Miaea 13+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kaikille,

kävin ultrassa yksityisellä tänään sielä sen pippurin sydän löi,syytä vuodolle ei löytynyt. Nyt pitää tarkkailla tilannetta ja ottaa yhteyttä jos vuodon laatumuuttuu.

Nyt oli rv 6+2

Vierailija
24/31 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi miten ihana kuulla:))) aivan ihanaa!!!!!!! olen tosi tosi ilonen teidän puolesta!!!!!!

Vierailija
25/31 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hali* olet ollut ihana tuki muiden joukossa

Vierailija
26/31 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tällänen odotuspalsta ja huolet ja ilot tietysti yhdistää:)

Luin tuolta teidän omalta palstalta mahdollisesta timjamistakin:) tiesitkö että kaksosraskaudessa on varsin yleistä tuollaiset vuodot?

Mikä tilanne nyt? vuotoa? kipua?

27/31 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi iloinen olen myös minä, että pikkuinen kyydissä ja kaikki näytti hyvältä:) Onnea!:)

Vierailija
28/31 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuotaa ruskeaa verta. Toistaiseksi ei kipuja.

En tiennyt,että tuplissa vuoto on yleistä,hmmm. Laittaa taas miettimään. Varmuudella saadaan tietää seuraavassa ultrassa.

Ötökkä

Vierailija
29/31 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein 1.10. testin ja positiivinen tulos oli.

Nyt on rv 12+6.. toissapäivänä kävin ultrassa ja kaikki oli hyvin!

Vuodin myös 7-8lla viikoilla ruskeaa tuhrua, välillä tuli ihan verta. Kävin silloin ultrassa ja kaikki näytti olevan hyvin. Vuoto loppui, mutta eilen illalla tunsin taas, kuinka housuihin lorahti jotain. Taas oli ruskeaa vuotoa, kaksi satsia tuli. Jännittää mistä tuo vuoto nyt johtunee! Yön aikana ei ole tullut mitään.. vatsakipuja on ollut muutamana päivänä myös!

30/31 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kesällä pientä vuotoa, jonka vuoksi kävin näytilläkin. Seuraavan viikon ajan tuli välillä vuotoa, lähinnä ruskehtavaa. Sain silloin vastauksen, että ruskehtava vuoto on vanhaa verta eli on vuotanut vuotokohdasta jo aiemmin ja nyt sitten vain vuotaa sen verilammikon kohdusta pois. Tuore veri on kirkkaan punaista, vanha ruskehtavaa.

Vierailija
31/31 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on menossa nyt 5+4 ja tummanruskeaa aika niukkaa vuotoa ollut nyt parikolme päivää. ekan kerran kun vuotoa tuli, sitä edelsi menkkamaiset kivut mutta nyt kivut ovat kokonaan poissa ja tulee vain vuotoa. Olen ollut aika huolissani mutta nyt alan uskomaan jo, että kyse taitaakin olla vaan siitä että kroppa on sekaisin ja tosiaan "menkathan" ne sieltä pyrkii tulemaan näin ensimmäisessä raskaudessa... :) huomenna ajanvarausta neuvolaan!