Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PUOLUKOIDEN TORSTAI

13.10.2005 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkplum]Vaikka eipä taia olla kukaan hereillä. Oon vieläkin ihan onnesta sekaisin Miitsun puolesta:)! Kivaa että on nyt kaksi vauvaa täällä Puolukoissa! Eikö sellainen sanonta ookkin, että ei kahta ilman kolmatta? Kukahan sen kolmannen saa? No, joo nää on näitä aamuyön höpinöitä, mut mulla on vaan sellainen olo että joku muukin teistä kohtapuoliin plussaa, se oisi mukavaa. Nyt oon täällä saanut jo ruuat tehtyä, jälkkäriksi tein kinuskihyytelöä, saa nähä millaista tulee kun en oo ennen tehnyt.. No, onneksi nää dementikot ei pitkään muista vaikka oiskin pahaa;)

Mäkin haluun vauvan!!!!!!!!!!!!! Perhana sentään, miksei mies voi suostua? Mut kai se oisi jo kumeja käynyt ostaan jos oisi ihan ehdoton ei?? Vaikka enhän heti edes voi tulla raskaaksi, onhan tässä vielä viikko noita ehdottoman varmoja päiviä. No mies kerkee vielä tulla kantamusten kanssa kotiin..

Kuinkas kauan muuten se munasolu elää, jos siittiöt jopa viiskin päivää? En yhtään muista.

Hannele, miksi mykkäkoulua, onko jotain erityistä? Meillä ei asiat etene pätkääkään. En enää keksi mitään uutta taktiikkaa mutta kun odottaakaan ei jaksaisi enää yhtään!

Leijona, pian se tärppi tulee, usko pois:)

Pikkupiru, tuosta mäkin oon haaveillut että saisi sanoa olevansa raskaana, mutta kun ei. Paranemisia sulle!

Laura, toi on varmaan jännä tunne kun työssään näkee onnellisia uusia vanhempia, vaikka itse haaveilee samasta:) Mulle varmaan tulisi jollain lailla pettynyt olo vaikka tietysti sitä on iloinen kaikista vauvoista, mutta se oma...sen kun saisi.

Golda, nyt vaan kuule sinäkin plussaamaan, kivaa kun täällä Puolukoissa koko ajan tapahtuu:)! Mikäs kp sulla nyt on?

Luna, löysitkö mitään hulluilta päiviltä??

Vierailija
2/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy taitaa viimeinkin kylmetä. Kyllä näitä kauniita säitä tänä syksynä onkin ollut paljon...

MIITSULLE IHAN HIRMUISESTI ONNEA!! Kunpa täälläkin pian päästäisiin samaan tilanteeseen. Ensi viikolla pitäisi puuhastella aktiivisesti, että pääsisi kuun vaihteessa jännäämään. Toivottavasti vaan halut osuu yksiin miehen kanssa...

Mä kanssa mietin, josko lauantaiaamuna uskaltautuisin stockalle. Inhoan vaan noita ryysiksiä, mutta ois yks hyvä tarjous sillon, mitä vois käydä bongaamassa. Kunhan vaan jaksais nousta niin aikasin, että ehtis paikan päälle heti avausaikaan...

Ja ens viikolla tiedossa muutama päivä " syyslomaa" . Ihanaa päästä edes hetkeksi pois töistä. Jotenkin ei vaan nyt jaksa olla täällä...

Ottaen huomioon, että täällä palstailee ne, joiden miehet ei lapsia halua (sekä lisäksi me muutamat, jotka olemme saaneet sen myöntävän vastauksen), yllättävän moni piinailee lähiaikoina, josko sittenkin olisi tärpännyt... :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu alkoikin siivousurakalla, alkaa olemaan jo loppusuoralla joten arvanette varmaan ettei oikein uni meinannu maistua ;)

Kiitos kaikille muistamisesta!!! iloisesti shokissa ollaan vieläkin ja aletaan sopeutumaan ajatukseen omasta nyytistä... pitkä matka on tähän pisteeseen kuljettu! mutta nyt jo tuntuu että se miehen mielenmuutos kävikin yllättäen...

nyt meen aamukaffen keittoon ja pelastamaan pyykit koneesta!! Muih!!!

Vierailija
4/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitin just vasta tuohon eiliseen viestiketjuun, ja nyt sitten laitoin tännekkin, että Miitsu varmasti huomaa ;)

Mä täällä jännään, että alkaako kuukautiset ensi viikolla. Ihan " vouhkona" olen, vaikka niin vannoin, että en ala häsläämään tämän raskautumisen kanssa ;O

Ostin eilen pojillemme (3 v 3 kk ja 1 v 8 kk) söötit nallehatut, ja en sitten malttanut olla ostamatta pienen pientä hattua kanssa ;)

Eli nyt on odottamassa jo samanlainen hattu vauvallekkin (mille vauvalle? ;) ), kokoa 44.

Ajattelin ensin, että mieheni saa slaagin nähdessään kolme samanlaista hattua, mutta ei...sanoi vaan, että " onpa söötti hattu" ;O

Kun vaan sais sille hatulle käyttäjän ;)

Kommentoi sitten hatun nähtyään vielä, että " älä nyt muuta vielä ostele ennenkuin on tietoa vauvan tulosta..." ;)

Oi ja voi, niin on aatokset vauvoissa ja kierroissa, että tuntuu ajatukset jämähtävän niihin ;)

Jospa lähden ulos noiden jo olemassa olevien lasten kanssa.

Torstai toivoa täynnä! :)

Vierailija
5/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen kerrankin päässyt työn touhuun heti aamusta. hyvä niin josko tulisi jotain valmistakin joskus.

lumiina: llöysin jotain pientä lahjatavaraa. vaateosastoa en edes viitsinyt katsoa kun jo sillon yhdentoista maissa oli tuskanen ryysis päällä, eikö ihmisten pitäisi olla sillon töissä/koulussa?

voi kun noita plussia tulisi nyt kaikille niitä toivoville.

tosin sitten mä jäisin tänne yksin pitämään kasaa pystyssä. mulla ei vaara vahingosta, tänään taas jopa tunnin etuajassa tuli siitä varmistus. ja taas pitäisi käydä hakemassa uusi satsi pillereitä. :( mutta josko vaikka sitten seuraavien 3 levyn jälkeen sais jo jättää niiden napsimisen.

nyt takaisin tohottamaan kun on kerrankin hyvä fiilis päällä ton kirjottamisen suhteen.

(tosin tossa viereisessä käytävässä joku ukko kakoo niin että pahaa tekee.. menis vessaan tyhjentämään torvensa, grrr)

-luna

Vierailija
6/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa telkku pätkii ainakin toi nelonen ja subtv. Ja itseasiassa muutkin. Toisaalta voishan sitä sitten tehdä jotain muut kun katsella aamuohjelmia telkusta.

Tuosta [b] BB:[/b]stä varmaankin noi " herkullisimmat juorut" leviävätkin ulkomaille asti, mutta jossain ekstrassa sanottiin, ettei muut maat ole ostaneet/esittäneet eri maiden BB ohjelmia. Paitsi suomalaiset nuo brittien BB:t.

Ei kahta ilaman kolmatta. Onhan täällä montakin mahdollista pikaista plussaajaa: Golda, Essi, leijona,muumimamma ja oliko vielä joku muu?

Mä en ole raskaana, menkat tuli.

[b]Moose[/b] Tulisit joskus kertomaan kuulumisiasi!

Mutta missäs on [b]myy[/b]?

Päivän jatkoa!

Vierailija
7/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Lumiina: En oikeen tiiä itekkään syytä mykkäkoululle, kaippa tuo vauvakuume syö niin paljon parisuhdetta. Sun pitää ehdottomasti sitten viimesenä varmana päivänä ottaa siemeniä talteen, eli sillon viimesenä päivänä kun pillerit vielä vaikuttaa. Mullakin oli sellanen tarkotus ja sitten on ollut tarkotus aina oviksen aikaan harrastaa paljon keskeytettyä, mutta en ole onnistunut suunnitelmissa, ovis on ollut yleensä sillon kun ollaan viikonloppua erillään ja sillon kun pillereitten vaikutus loppu niin tais olla jotain kiukuttelua ja jäi ottamatta simpat talteen... Koita sinä ainakin saaha jotain aikaseksi...

Mitäs muuta...? Pitäs kai ittekin käyä Hulluilla päivillä. Parempi kai kun ei menis, tulis vaan ostettua karkika. Paino on noussut 10 kiloa vuojen sisällä...

Torstain jatkot!

-HANNELE-

Vierailija
8/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele, mulla kanssa on paino noussut kiloja tässä kuluneena vuotena.

pistän paljon yhteenmuuton piikkiin. yksin asuessani kun oli noi ruokailut enempi epäsäännöllisiä ja annoksetkin pienempiä.

mä pääsin hulluilta päiviltä ulos ilman karkkisäkkiä. isolta osalta asiaan vaikutti se että kun sille osastolle pääsin nii oli jo kiire lounastreffeille, en ehtiny alkaa valkkaamaan.

nyt kuitenkin lähtee läskit. oon kovasti yrittänyt saada taas liikuntakärpästä puremaan ja karkkilakkoa suunnittelen. olis sitten kivempi aikanaan raskautuakin kun olis vähempi alustaa jolle kerätä niitä raskauskiloja..

Vierailija
9/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Nämä minunkin kilot johtuu parisuhdelevenemisestä! Yksinhän se syöminen oli tosiaan epäsäännöllistä, söi jos muisti, ja liikuntakin on vähentynyt aika roimasti. Mutta jospa tästä pikkuhiljaa pääsis entisiin mittoihin... Tai tuskin koskaan, minä en oo niin päämäärätietoinen, mutta kunhan ei enää lisää tulis... Vau, olen ollut jo kolme päivää syömättä karkkia! Taitaa tulla kohta ennätys! ;o)

Vierailija
10/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa teille kaikille!

Olen siis kolmatta lasta kuumeileva (p99, t04), mutta mieheni ei ehkä ihan ole syttynyt ajatukselle.. Olen ajatellut ottavani ohjat käsiini ja ajatellut jättävää ehkäisyn pois. Joku tietenkin ajattelee että apua mikä epäkypsä ja itsekäs tyyppi, ja voinen sanoa että mielestäni olen kyllä kypsä, itsekäs ehkä, mutta kypsä.. Tiedän ja tunnen mieheni niin hyvin että jos tulisin raskaaksi, olisi lapsi tervetullut, mutta kun tuo päätöksen tekeminen on niin hankalaa...

Vierailija
11/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]voisitkohan sää jättää miehen kans yhteisellä sopimuksella pillerit pois ja toivoa sitten että sattuis vahinko?! Kyllähän kumin kans ja muilla keinoin sattuu herkemmin vahinko ja ei voi mies sitten sua suoraan syyttää, toisin kun jos jätät noin vaan pillerit pois. [b]Tässä pinossa uskotaan vahingon voimaan![/b] ;o) Varmaan vähän liikaakin...

Mutta nyt täyy lähtä kotia kohti... Huomiseen... Jos en illalla palaile palstalle...

Vierailija
12/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Lisään vielä edelliseen, että meistä Puolukoista on olemassa esittelylista, josta voit vähän katsella minkälaisia kuumeilijoita täällä palstailee... Löytyy otsikon ~~~ P U O L U K A T ~~~ alta.

Vierailija
13/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

torstaita vaan kaikille!

Ja teretulemast Maryanne.

Lumiina: nyt kp 22...hihii. Ollaan kavereiden kans lähössä tänään stand up clubille ja pitäis varmaan pari kaljaa ottaa raskaan työpäivän päätteeks ja tupakkiakin tulee varmaan poltettua...mut eikös se niin ollut, ett alkio muutaman ensimmäisen viikon oman ruskuaispussin varassa, ei pääse vielä myrkyt napanuoraa pitkin äitistä vauvaan. Oon vissiin ihan kympillä raskauttamassa itteeni... tissit ei oo kyllä kasvanut yhtään =( no pitää kasvatella niitä tänään push upeilla...=) tuntuu ett bile varvasta kutittais ihan hirveesti ja huomenna kuitenkin iltavuoro...pitänee ottaa kuitenkin rauhallisesti.

Merineito: mitkä on nyt aatokset kun menkat alko? sitä jos ehtii herätä edes pieni toivonkipinä, ett ois vaavi masussa, niin kurjaltahan se tuntuu kun täti tuleekin. saa nähä miten mulla sit käy kun kp 32 ja tätsky tulee, tuun sit ekaks teille vuodattaa ett voi itku ja surkeus ne tuli...

nyt tiskaamaan...eli se mun karmein kotityö ikkunan pesun jälkeen, mitä en oo muuten vieläkään saanut päätökseen...sit pienet päikkärit.

Golda

Vierailija
14/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tervetuloa kanssamme palstailemaan! :)

En jaksa taas kerran alkaa kertomaan omaa stooriani meidän lastenhankinnoista, mutta lyhykäisyydessään kerron semmoisen " riisutun version" .

Mä olin aikoinaan yhden lapsen yh-äiti (erosin lapsen isästä lapsen ollessa vasta reilun 1 v).

Kun lapsi oli 3,5 v (ja itse 21,5 v) tapasin nykyisen mieheni, ja muutaman vuoden seurusteltuamme mulle tuli vauvakuume.

Sain, tai jouduin, kuumeilemaan vuosia yksin ;(

Mies sanoi, että haluaa kyllä kanssani lapsia, mutta ei vielä. Tämä fraasi tuli harvinaisen tutuksi noiden vuosien aikana.

Kunnes...-01 sanoi, että on valmis perheenlisäykseen. 4 kk:n yrittelyn jälkeen tulinkin raskaaksi, ja -02 kesällä meille syntyi kauan kaipaamani vauva, poika.

Mies oli puhunut odotusajan, että meille ei tule enempää lapsia, mutta...muutti hyvin pian mielensä, ja -04 alussa meille syntyi toinen poika. Tämänkin piti olla viimeinen, mutta...muutaman kuukauden " jallituksen" jälkeen miehen mieli muuttui, ja nyt yritellään sitten pikkuNelkkua (työnimi :) )

Tiedän mitä on vuosiakin piinaava yksipuoleinen vauvakuume, mutta...haluan silti sanoa muutaman ajatuksen....sulle, tai kelle muulle vaan, joka ajattelee " omin päin" raskautumista.

Et kysynyt mielipidettämme täällä, mutta...kerron kuitenkin oman henk.koht. mielipiteen.

Mielestäni se on hyvin väärin miestä kohtaan, ja herättää varmasti kiivasta keskustelua/riitaa aikanaan, enkä itse uskaltaisi niin tehdä.

Tiedän, että mieheni olisi ollut valmis isyyteen todellisen vahingon sattuessa, mutta en usko, että siitä lähtökohdasta, että minä olen itse päättänyt niin.

Asian voi kääntää toisinpäin...jos olisi itse varma, että ei halua äidiksi, ja toinen vaikka pistelee neulalla kumiin reikiä TARKOITUKSENAAN saada toinen raskaaksi, niin mielestäni se ei todellakaan ole reilua.

Itse en ainakaan olisi valmis vaarantamaan moisella parisuhdettamme, mitä olemme yhdessä rakentaneet vuosia, rikkoa sitä luottamusta ja toinen toisemme kunnioitusta väliltämme, sillä tiedän, ettei mieheni sitä antaisi kovin helposti/jos ollenkaan anteeksi.

Tietty en tunne miestäsi, enkä sua ;) joten vaikea on sanoa miten tulee käymään, mutta kehoitan, että miettisit vielä mitä voisit menettää (vaikka saadakin) jos noin meinaat tehdä.

En halua saarnata/paasata kenellekkään, mutta ihan kaikella hyvällä sanon, että mieti hyvä ihminen vielä mitä teet.

Tiedän, omasta kokemastanikin (sekä kaveripiirissä monia pariskuntia sivusta seuranneena taistellen samoista asioista) että asia ei ole helppo, mutta silti, kannatan avointa keskustelua (ja vaikka sitten riitaakin) asiasta kuin yksinään keplottelua asian kanssa.

Kirjoitukseni varmaan kuulostaa paasaamiselta, ja eihän asia mulle kuulu, mutta... kuten sanoin, kaikella ystävällisyydellä, mieti vielä...

Vierailija
15/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron vähän taustoja meiltäpäin..meillä itseasiassa ensimmäinen lapsonen tuli kun käytin pillereitä, toinen vaavi sai alkunsa ihan normaalisti.. ja olis tarkotus ruveta sitä uutta ehkäsyrinkulaa käyttään.. mutta kun en yhtään haluais.. täytyy vissiin vaan jutskata miehen kanssa vähän lisää! Se että täällä uskotaan vahingon voimaan sai mut hyvälle tuulelle!! Tosiaan- sattuuhan niitä vahinkoja ;-)

Vierailija
16/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen paininut tän asian kanssa yötä päivää ja tiedän tasan mistä puhut! Et todellakaan paasaa, vaan puhut järkeä käyttäen! Luulen että meikäläisen järki katoaa aina kun on kyse jostakin mitä todella haluan... :( Ehkä tarvitsin sen että joku puhuu mulle järkeä ja nyt taitaa todella olla jutustelun paikka mieheni kanssa..

Toisaalta en kyllä ole niin typerä kun ehkä viesteistäni saa kuvan.. voin sanoa että en usko mieheni suuttuvan tai loukkaantuvan jos tulisin raskaaksi, kerran on jopa itsekkin puhunut kolmosesta ja kun tiedän miten lapsirakas hän on..mutta tiedän että se ei ole ihan oikein tehdä isot päätökset itse. Kiitos sulle muumimamma, aion kyllä jutskata käppyräni kanssa!!!

Vierailija
17/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa minunkin puolesta!

Tää on mukava paikka kuumeilla, kun tietää, että on muitakin samassa tilanteessa kuin minä. Ei tarvi yksin surra omaa kohtaloaan, että minulla on maailman ilkein mies, kun ei voi mun tahtoon suostua.

Noista sun pillereistä...mitä merkkiä söit kun tulit kumminkin raskaaksi? Jäikö sulla joku ottamisen väli pitkäksi tai olitko unohtanu ottaa jonku pillerin? Vai olitko syöny niitä ihan kellon mukaan... Tämä asia kiinnostaa minua siksi, koska itse syön pillereitä ja olen kokoajan salaa toivonu, että kävisipä vahinko...vielä ei ole käynyt vaikka kuinka olen toivonut :)

Mulle ois vahinkolapsi nyt se eniten toivottu asia maanpäällä :)

Muillekkin puolukoille varmasti.

Vierailija
18/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTTIONNITTELUT MIITSULLE!!!!

Onneksi joku edes on saanut puhuttua miehen ympäri ja saanut kauan odottamansa plussan..;) Ja kun joku täälä jo huolestu et joutuu yksin pitään pinoa pystyssä, niin ei hätää - minä hain just seuraavan kolmen kuukauden satsin pillereitä.. ja luultavasti haen vielä vuodenki päästä sen saman satsin tällä menolla.. :( eli voi olla et ennen ku minä jätän ees pillereitä pois niin täälä kuumeillaan jo toisesta lapsesta..;)

Jatkan täälä iloitsemista Miitsun puolesta ja samalla voin neuloa sitä pientä nuttua meijän vauvalle..;) Ukko oli vähä kummissaan et kelle sellasta teen.. Mut naureskeli ku kerroin et se on meijän vauvan..=) välillä tuntuu niinku oltas päästy sen kanssa askel eteenpäin mut toisinaan tullaan sit kymmenen askelta taaksepäin..

-Pikkupiru-

Vierailija
19/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=bluevoilet]kaikilla varmaan pientä syysmasennusta, paitsi Miitsulla:)!

Tuo olikin hyvä neuvo Hannele, täytyy ottaa siemenet talteen juu. Eikös niitä tyttöjä nimenomaan noin tehdä;)? Kyllähän tää sellaista taistelua on kun yrittää tässä tasapainoilla miehen ja omien toivomusten välillä. Peräänkuuluttakaamme siis vahinkoa!

Mitäs Luna meinaa, onko merkkejä siihen suuntaan että pillerit voisit piakkoin jättää pois? Alkaako mies lämmetä?

Muumimamma, mitenkäs on sun kp:n laita? Sieltä se pikkuinen pian varmasti ilmoittelee itsestään!

Kiitos Merineito tiedosta, eli reilun vuorokauden siis siellä odottelee siemeniä..

Tervetuloa mukaan Maryanne!

Missäs muuten Piips ja muut ovat? Ei olla hetkeen kuultu heistä.

Nyt ruuanlaittoon:)

Vierailija
20/31 |
13.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas mukavaeilen taas silitellä sitä kaverin vauvaa.... raukalla on vaan kai mahavaivoja kun itkee niin paljon. Ja taitaa olla aika vaativa muutenkin, kyllästyy jos ei koko ajan ole ohjelmaa vaikka on vasta kohta 2,5kk ;-) Mut tosi suloinen joka tapauksessa.Ja lapaset oli sopivan kokoiset.

Jaanica: Raskauden aikana voi käyttää migreenin hoitoon Panadolin isäksi Panacodia, ja periaatteessa ihan Buranaa ja Ketorinia ym voi käyttää keskiraskaudessa, vaikka se ei kovin suositeltavaa olekaan.

Merineito:Taidatkin olla oikein lanka-ja neulomisasiantuntija! Mä oon neulonut pienen ikäni, mutta en mä noista eri lankamerkeistä juuri mitään tiedä. Nyt on sitten joku jolta kysyä :-) Ajattelin ehkä huomenna käydä hakemassa kerän sitä Huopasta ja kokeilla miten lapaset onnistuu.

Lumiina: Onhan se aika hassua nähdä niitä vauvoja... se on itse asiassa aika ovelan näköistä kun ne otetaan ulos keisarinleikkauksella, hirmuista kaivamista. Kyllähän mulla joskus on sellainen olo että voisinpa pistää vauvan taskuun ja vielä kotiin ;-)

Hannele+Luna: ette ole ainoita joille avoliiton myötä on alkanut renkaita kertyä... Mä en varmaan syö kovin paljon enempää nyt kuin aiemmin, paitsi karkkia jota menee nykyään aivan älyttömät määrät, en edes uskalla miettiä kuinka paljon oikeesti viikossa... mut aiemmin kävin salilla ja jumpassa vähintään 4-5 kertaa viikossa. Nykyään sitä vaan tulee jäätyä sohvalle röhnöttämään. Sillä seurauksella että paino on onneksi pysynyt suunnilleen samassa, mutta oon ihan löllö verattuna aikaisempaan. Mies tosin sanoo et tykkää enemmän vähä löysästä kuin kovin lihaksikkaasta mutta taidan itse olla eri mieltä. Ja inhoan mahamakkaroita, mutta mulle on kovaa vauhtia kasvamassa sellainen. Joten niskasta taas pitäis ottaa itseään kiinni ja suunnista salille taas pitkästä aikaa.

Mulla on vauvakuume ehkä ihan pikkuisen rauhoittunut... harkitsen tässä hakisinko kuitenkin vielä 3kk satsin pillereitä. Me kun ostettiin se purjevene, ja ollaan kerrankin jostain miehen kanssa samaa mieltä...eli että uudella veneellä olis kyllä helpompi harjoitella ilman vastasyntynyttä vauvaa (tai jättimahaa). Joten laskeskelin että jos söisin vaikka tammikuun lopulle pillereitä, en mitenkään ole aivan norsukunnossa vielä ainakaan alkukesästä (tosin mä oon ihan varma että en kyllä raskaudu aivan yhtä nopeasti kuin täällä eräät ;-). Taidampa siis tehdä niin että jos mies lupaa että jätetään ehkäisy ensi vuoden puolella, syön vielä muutaman kuukauden pillereitä. Vois olla ihan hyvä kompromissa, varsinkin kun olen jo ilmoittanut lopettavani ne kuukauden päästä.

Mukavaa iltaa puolukat!