Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMOSTEN SYYSKUU

Kommentit (100)

Vierailija
81/100 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei kuulu mitään uutta eli rinnat on kipeet, menkkajomotukset päällä ja tuhrua tulee. Fiilis on se, että huomenna hanat aukeaa kunnolla:( Ei tää homma nyt tunnu onnistuvan, yrityskerta 6 on alkamassa. Alunperin laitoin takarajaksi, että vuodenvaihteeseen mennessä pitää saada vauva alulle tai unohdetaan koko homma. No, nyt ei enää ole kovin pitkä aika siihen, vaikka silloin se tuntui pitkältä ajalta! Toivotaan muille plussatuulia, mä täällä kirjoittelen vielä ainakin lolakuussa;)T.Wilpuri kp24/n.27

Vierailija
82/100 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alko rv 5+0 kunniaksi vuotaa verta.. ;( Eli saa nähdä palaanko tänne muutaman päivän päästä. Alkaa kyl henkisesti tehdä tiukkaa, jos tääkin menee kesken. Puolen vuoden sisään tullut sit aika monta keskenmenoa..

Koralli mieli maassa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/100 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mun tän aamun saldo.. davidin raskaustesti.. kp 36/??

Haamujen esihaamu todellakin.. en usko kyllä todeksi, että toi vois merkitä jotain kivaa.

84/100 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Hei siinä tosiaan on haamu, Onnea! Ihanaa

85/100 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onnea mymoosalle haamusta!!! Ihanaa :D

Koralli: Voi ei, koitat ottaa aivan rennosti nyt.Ei kyllä varmasti helppoa ole Toivottavasti raskaus jatkuu normaalisti. Onko paljon verta tullut? Halirutistuksia sinne.

Täällä tullut äsken vessakäynnin yhteydessä hieman ruskeaa tuhrua paperiin ja pikkuhosuissa oli myös pari hailua täplää...joten kai ne munkin menkat sieltä sittekin tulee. Tänään myös rinnat tuntuneet "aivan omilta" eli oireet siis loppuneet, yhyy ... elikkä se siitä kierrosta siis :( Ehkä väsynneempi olen, mutta niin olen aina. Vielä eilen oli rinnat aristavat hyppiessä. Oli jo niin toiveet korkealla noiden kipuilujen takia...

nila hieman synkissä mietteissä kp27/28

Vierailija
86/100 |
23.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsempit Koralli ja toivotaan, että pysyt siellä odotus-puolella!!

Mymoosalle onnittelut haamusta! Tää kuukausi on ollut varsin hyvä plussanneiden osalta;)

Minä en niin valitettavasti kuulu eli tänään alkoi vuotaa sitten enemmän, joten uuteen yritykseen taas.T.Wilpuri kp1/27 yk6

87/100 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

clinic basic testi (25 herkkyys) tänä aamuna selvä nega.. Tosin toi david oli 10 herkkyys, vaikuttaako asiaan vai oliko vaan joku valehaamu..

No testejä on tulossa lisää, katellaan maltanko viikonlopun olla testailematta ja kokeillaan maanantaina..

Vierailija
88/100 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nila: luulen, että ovis oli viime vikon torstaina, olisi ollut jo kp 25, kuulostaa oudolle. Mulla oli viime viikolla ihan selvät vahvemmat viivat sekä tiistaina, että keskiviikkona.

Mymoosa: ihan upeeta, tuo on selvä haamu! Kyllä se siitä vahvistuu ihan pian. Kivaa!

Koralli: voihan kurjuutta, toivotaan, että pysyy kyydissä. Mulla oli esikoisesta melkoisesti vuotoa, se on ihan kamalaa. Ja keskenmenoa taustalla, niin on kyllä raskasta. Iämmin hali sinne.

Wilpuri: harmi, mutta ei kuin uutta kohden!

Kyllä piinailuttaa, kuten joka kierrossa. Menkat jopa tänään päivän myöhässä. Testasin aamulla negan, mulla on liuskatestejä varmaan 10 vielä kotona (herkkyys se 10), kun olen himotestaaja. Tänään on ystävän synttärit ja aion ottaa kyllä viiniä, mikäli edelleen nega iltapäivällä kotona. Tässä koht vuosi yritettty, niin en kyllä jaksa olla koko ajan varpaillaan ja kaikkia juhlia vaan katsella.

Hyvää viikonloppua, kanssanaiset!

Venni, kp 32/31, yk8

Vierailija
89/100 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin haamun näen Mymoosan testissä! Hienoa!! Peukut ja varpaat pystyssä ollaan että se vahvistuu! :)

Korallille lohdutuksen sanoja täältäkin: minä kävin kakkosen kanssa kaksi kertaa päivystyksessä kirkkaan vuodon takia. Ja sitä verta tuli pöntön täydeltä. Olin 100% varma, että kesken meni. Vuotoa jatkua on offina n. viikolle 20. Nyt se varma keskenmeno on jo 4,5 vuotias! Joten älä menetä toivoasi vielä

Vierailija
90/100 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis osa niistä?? Kirjoitin pitkät pätkät ja yllä olevassa viestissä vain osa siitä. Murr!! Mutta siis Korallille voimahaleja!

Ja Vennille plussapeukkuja!! Niin kauan on toivoa kun vuoto ei ala ;)

katsku kp8

Vierailija
91/100 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on 26/30 En testaa ennenku ens viikolla. Ehkä testaisinki jos ois useampi testi. Ku on vaan yksi bredictorin. Rinnat on arat (niinku oli viime kierrollaki) mut mun hajuaisti on parantunu. Kaikki haisee! Ja väsyttää. On niin vetämätön olo ettei kehtaa mitään tehä. Tänään ois zumbaan meno ja ei kehtais. Mut kai se on mentävä ku sinne pääsi. Hoh hoijaa. Ja palelee...

Voimia Korallille, toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Kyl tää tästä.

Vierailija
92/100 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaisin mielin alan mieltää että olen raskaana.

Ehkäpä hiljalleen siirryn tuonne odotuspuolelle ja toivottavasti pieni pysyisi matkassa.

Halaus sinulle Koralli, toivottavasti ei mitään vakavaa merkitse tuo vuoto.

Mymoosalle varovainen onnittelu!

Kaikille muillekin pidän peukkuja!

Lemminkäinen

Vierailija
93/100 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaan tänne. Varhainen keskenmeno taas. Kävin naistenpolilla ultrassa ja hcg-mittauksissa. Sain cytotecit otettavaksi huomenna kotona.

Takki on aika tyhjä. Jaksaakohan tästä enää nousta.

Vierailija
94/100 |
25.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korallille voimahali! Sanaton on olo. =(

ON: Minulle viikko sitten nous kova kuume ja seuraavana päivänä vielä mahatauti siihen kaupan päälle. =( Keskiviikkoon asti oli olo ihan kuin kuoleman kielissä olisin ollu. Onneksi on esikoisesta jo vähän apua vauvan hoidossa, joka päätti opetella samaan aikaan nousemaan tukea vasten pystyyn, kun minä makasin sängyn pohjalla kuumeessa. Onneksi tauti on nyt historiaa! Kyllä se kuume vaan kellistää ison ihmisen... Viimeksi ollu kuumetta monta vuotta sitten niin eipä sitä muistanut enää, miten kamalaa se voi olla.

Yksi hyvä puoli tuossa sairastelussa oli! Ei muistanut jännittää ja stressata, että joko sitä raskaana ollaan! =D Nyt sitten vasta muistaa, että ainiin! Maanantaina pitäisi menkkojen taas tulla. Ei kyllä yhtään tunnu siltä, että olisi raskaana eikä sitä jännitäkään. Vähän jomottelee, niin uskon, että täti taas tulee, mutta toivoa en ole vielä heittänyt. Viikko sitten lauantaiaamuna olin huomaavinani pienen häivähdyksen vaaleanpunaista vessapaperissa ja sen vielä silloin ajattelin kiinnitysvuodoksi. Mutta odotellaan ja katsotaan. Tänä iltana päästään miehen kanssa pitkästä aikaa kahdelleen käymään jossain, joten pitää nautiskella siitä.

Vierailija
95/100 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Korallille voimia. Todella kurja uutinen!

Täällä ei mitään: ei plussia, ei tätiä, ei mitään muuta kuin myöhässä. Mutta on tapahtunut ennenkin, elimistö ei ole ihan kone ollut ennekään.

Tiedättekö koska testissä pitäisi viimeistään näkyä, jos plussa olisikin? oviksen viimeinen mahdollinen päivä oli toissa viikon torstaina, 11 päivää sitten...?

-Venni kp 36/31 yk8

Vierailija
96/100 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotellaan tädin poistumista ja seuraavaa ovista! Nyt sattui niin hyvä tuuri, että mies on lomalla viikon juuri oviksen aikoihin;) Ainut huono puoli on se, että mies vielä vähän jarruttelee tätä vauvahommaa...

Venni, ei ihme, ettei sun testissä vielä mitään näy, kun sun ovis tuli niin myöhään! Jos lasketaan, että oviksesta menkkoihin pitäis olla n.14 päivää niin vajaan viikon päästä viimeistään sulla pitäis jotain testissä näkyä. Riippuu tietysti testin herkkyydestäkin. Mulla apteekin testiin tuli tosi vaalea viiva, kun oviksesta oli 19 päivää.

Laittakaapas muutkin kuulumisia, täällä on ollut niin hiljaista viime päivinä!T.Wilpuri kp5/27 yk6

Vierailija
97/100 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut sinulle Koralli!! :( Sanattomaksi vetää. Tuo ei ole oikein! :(

Mymoosa: Varovaiset onnittelut. :)

ON: Himputin himputti... Tänään alkoi tulla veristä vuotoa, joten koko juttu alkaa taas alusta. Kyllä potuttaa...! :/ Ei siis vieläkään plussaa. Miten enemmän menee aikaa tässä yrittämisessä, niin sitten kun ei taaskaan onnistunut, niin enemmän vaan alkaa ottamaan pattiin. :((

Kp 29 tai 1/n.27-31

98/100 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen saapu täti. Kierto venyi kahdella päivällä :/

Koralille pahoittelut :((

2poj@näiti: Voi ei:(

Täässä kierrossa ajattelin hieman pysyä taka-alalla, jos siis vain suinkin pystyn. Epäilen sitä kyllä :). Niin monta vuotta olen salaa täällä pyörinyt ja toivonut omaa vauvaa ennen tämän varsinaisen yrityksen aloittamista :)

No ovista odotellen. Seuraava ovis ajoittunee viikonloppuun ja ajattelin, että laitetaan lapset yökylään mummolle ja pidetään aivan ihana viikonloppu ;)

nila kp2/28-30, yk

Vierailija
99/100 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2poj@näiti: harmi! Tuo on niiiiiin totta, että tähän yrittämiseen alkaa mennä tosissaan hermot. Ja musta tuntuu, että olen alkanut kovasti ihmetellä, että millä helkutilla nuo 2 lasta tehtiinkään - että olenko unohtanut jotain aivan olennaista. Eli pää on pehmennyt täällä...

Nila: harmi, että tuli, vaikkei pyydetty tätiä sinnekään. Musta toi sun suunnitelma vaikuttaa kuitenkin mainiolle!

ON: ei vieläkään yhtään mitään. Tuntuu tosin siltä, että täti olisi kurvaamassa paikalle. Huomenna olisi viikon myöhässä. Sikäli kyllä sopii kuvaan, että tikutin oviksen viime ti ja ke.

-Venni yk 8

Vierailija
100/100 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...testasin tänäänkin, sen seitsemännen kerran...

Ja pieni selkeä haamu tuli melkein heti. Tää vaan on niin myöhäinen taas, että tulee kesäinen tapaus mieleen, jossa se ei koskaan kunnolla kirkastunutkaan. Joten ei ole vielä mitään odotuksia asian suhteen. Ensi viikon alussa varmaan pitää uudelleen testata.

Mukanaa loppuviikkoa kaikille.

Täällä aika hiljaista?

-Venni yk 8