Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMOSTEN SYYSKUU

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
07.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että juttua riittää, vaikka plussia ei niinkään! Käy pian niin, että sama porukka täällä vielä ensi vuonnakin tikuttelee oviksia ja testailee negoja...heh...huono vitsi;) Toivottavasti päästään isolla porukalla odottajien puolelle!

Mä täällä odottelen torstaihin asti, että mies palailee töistä kotiin ja otetaan vauva-asia sitten puheeksi. Puhelimessa ei oikein viitsi alkaa tällaisia asioita selvittelemään.

VadelmaMama, sulla on ihanteellinen tilanne raskautumista ajatellen eli paljon kaikkea muuta projektia niin ei ehdi stressaamaan vauva-asioilla! Eihän sitä tiedä, vaikka sulla onnistais jo tästä kierrosta;)

Venni, en tiedä tarkalleen syytä tohon miehen jahkailuun mutta turhautuminen voi olla yksi syy, koska tulosta ei ole tullut ja mun kierto meni heti sekaisin, kun annettiin vauvalle lupa tulla. Turhauttaa se itseänikin...:(

Lemminkäinen, toi sun kirjoitus kuulosti niin tutulta kaikin puolin!! Mun miehellä on ollut myös stressiä työn ja vähän muidenkin asioiden kanssa, joten voi olla, että se on meilläkin vaikuttanut negatiivisesti vauvahaaveisiin. Ja tossa viime viikolla todettiin, että nykyinen asuntomme tulee käymään liian ahtaaksi, jos kolmas lapsi saataisiin. Hyvin ollaan tässä viihdytty ja mieleisen asunnon löytäminen sopivalta paikalta on kiven alla.

Onko muilla asunnon vaihto edessä, jos vauva tulee taloon? No, kaikista veivauksista huolimatta, kaikki päät pystyyn ja PALJON PLUSSIA LISÄÄ!!!!!!!!!!!!T.Wilpuri

Vierailija
22/100 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kp käyntiin. Puolessa kuussa ois otolliset ajat (vauvan laskurin mukaan). Tilasin justiin clearbluen ov tikut ja testin. Davidin testeillä tein viimekierron eikä ovista kyl näkyny niitten mukaan. Jospa noi ois varmemmat ja oviski löytyisi.

Kävin tänään cittarissa pyörähtämässä ja olihan sielä ihania vauvan vaatteita!! Samoten Lindexin 24/7 kaupassa!!

Älysin viimeviikolla et meijän nuorimmainen täyttää 4v ku (toivottavasti) tämä uusi tulee. Vanhempi menee eskariin. Minkä ikäisiä teillä muilla on uuden tullessa? Tuli sellanen olo et miten ne tulee toimeen ku pitkä ikäero. Ite olen perheen iltatähti. Isosiskoihin eroa 5 ja 7v. Nuorempana olin se kolmaspyörä. Mut isompana varsinhyvin tultu juttuun. Ehkä sitä on itekki kasvanu aikasemmin isommaksi.

Onnea otralle!! Toivotaan et me muutkin tullaan kohta odotus puolelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..meidän kolmosesta tulis juuri se kolmas pyörä :) Esikoinen menee vuoden päästä kouluun ja kakkonen täyttää 5v.

Mulla on sellaisia jänskiä repiviä kipuja välillä tuolla vasemmalla puolella. Voiskohan tämä tarkoittaa jotain? =) bd Eilen bongasin samanlaisia. Mulla on ollut tällaisia molemmissa raskauksissa, mutta myöhemmässä vaiheessa.. Ovisnippailut tuntuu erilaiselta. Ovis tosin oli pari päivää sitten, että sikäli voi kyllä liittyä siihenkin...

Mä en ole uskaltanut vielä edes vauvanvaatteisiin päin katsoa. Tiedän, että jos plussaan niin ekana alan pohdiskelemaan vaunuja :D

katsku kp 19

Vierailija
24/100 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin tuntevinani menkkamaista jomotusta alavatsalla, ja tänään tuntui rinnat oudoilta, nännit etenkin. Tosin vain hetkellisesti. Hah, valeraskaus oireet taas alkavat...

Wilpuri taisi miettiä asuntoasiaa kolmannen lapsen tullessa taloon. Meillä olisi just passeli asunto, johon mahtuisi se kolmaskin lapsi. Eli tällä hetkellä on tilaa reilusti. Tosin tuo ylimääräinen makari on täynnä erinäistä tavaraa ja roinaa, joille ei ole löytynyt paikkaa..

Tuulikello: Meillä olisi vuoden päästä lapset jo 7 ja 9 vuotta. Iso ikäero tulee jos tärppää. Olin toisen lapsen synnyttyä pitkään sitä mieltä ettei enempää lapsia meille, mutta jokin tuolla päässä käänsi ajatukset toisin..

En tiedä miten sitä kaikki sitten järjestyisi. Varmaan olisi vauva/lapsi sitten jonkinlainen rasite isommille, ja kokisiko tämä pienin lapsi itsensä ulkopuoliseksi sisarus katraassa.

Mutta kun asioilla on tapana järjestyä, näillä mennään!

Vierailija
25/100 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas tänne tullut paljon tekstiä...meillä hajos alkuviikosta tietskari ja olen ollut kuin kynsille lyöty, kun en ole päässyt oikein missään välissä muuallakaan kirjoittelemaan.. Niin paljon olisi ollut joka päivä mielen päällä..

No, joka tapauksessa mulla siis tuli viime la ja su (kp:t 25 ja 26) sitä tuhrua...sen jälkeen ei mitään muuta kuin joka päivä aivan jumalatonta menkkajuilimista, janotusta, pissatusta, janotusta, pissatusta....niin ja huulet kuivui ihan omituisesti..ja oiskohan ollu keskiviikkona eli kp 29 alkoi alavatsalla tuntua möykky!!

Sit arvoin et uskallanko kuitenki tehdä r-testin..pari päivää vielä odottelin et saapuuko se täti..mut ei oo näkyny..

Nyt sitte taas! heräsin ku pissatti niin vietävästi ja ajattelin, että samahan se on tehdä se testi, nyt siis kp31.

Ja testi sanoi mulle kauniisti: RASKAANA 2-3 VIIKKOA!!!!!!!!!! Ja testasin muuten huvikseni davidin ovistestilläkin ja siihenki pärähti plussa:):) Oiskohan ne tuhrut ollukki kiinnittymistä..en tiiä..Jospa tämä kuitenkin menis hyvin..:)

Mä täällä olen ihan sekasi..ei tiiä itkiskö vai naurasko...ainaki sellanen ääliömäinen hymy on koko ajan kasvoilla..

Jokohan tota kohta uskaltais herättää miehen ja kertoa uutiset...

Tulipas tästä pitkä romaani..toivottavasti jaksatte lukea sekavan tekstin..

-onnenhuumassa oleva leja-

PLUSSIA LISÄÄ!!!!!

Vierailija
26/100 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä siis tämä tulokas on se "kolmaspyörä" vanhemmat lapset ovat siis 01 ja 02 syntyneet.. eli meilläkin iso ikäero tulee..

Vierailija
27/100 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lejalle lämpöiset onnittelut!!! =) ?

Mulla alkaa piinapäivät kans olla lähellä. Dpo 8 menossa nyt. Davidin herkkiä liuskoja on mulla ja aloittelin jo pari päivää sit testaamisen, mut eipä ole vielä näkynyt mitään. Eipä vielä tarvisikaan. Katsellaan miten tilanne kehittyy.

Plussatuulta kaikille!

ps. ai niin, meillä esikoinen syntynyt 01/04 ja juniori 11/08. Eli heillä jo liki 5 v ikäeroa, kun ei meinannu kakkosen kanssa aikanaan tärpätä. Nyt toivosinki vähä pienempää ikäeroa juniorin ja tulevan vauvan välille.

Koralli kp 20/n.26 dpo 8 yk 8

Vierailija
28/100 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, onnea ja onnea leja!!

Ihana kun saadaan lisää plussia!!

Kyynel tuli silmiin onnesta teidän puolesta :) Voi kun vielä itse olisi samassa tilanteessa!

Meillä tilanne siis se, että ovista ei tässä kuussa ollut ja joudun odottelemaan aika pitkään ennenkuin päästään seuraavan kerran edes yrittämään. Mieli on hieman maassa, koska turhauttaa.

p.s meillä myös tulokas olisi "kolmaspyörä", eli lapset syntynyt -01 ja -02.

Peppiliina

Vierailija
29/100 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin täällä melkein kyyneleet silmissä, kun luin sun juttua! Osaan kyllä hyvin kuvitella sun sekavan onnelliset tunnelmat;) Ihanaa, että tähänkin ketjuun tulee plussia, on siis meillä muillakin toivoa!

Toi möykky alavatsassa on mulle se ainut merkki, josta tunnen ennen testin tekoa, että olen raskaana. Se on aika jännä tunne...jos möykkyä ei tunne niin testiä on aika turha tehdä.

Meillä lapset on aika isolla ikäerolla, kun ei ton kuopuksen kohdalla meinannut onnistua. (03 ja 08) Seuraavaankin näyttäis tulevan taas pidempi väli, jos nyt seuraavaa edes tulee. Nyt on menossa kp13 ja jotain merkkejä oviksesta pitäis jo olla mutta eipä ole. Ehkä se jää väliin tästä kierrosta. Ovistestejä en sitten käynyt ostamassa, kun mies halusi harkinta-aikaa tähän vauva-asiaan. T.Wilpuri

Vierailija
30/100 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin uteliaisuudesta katsomassa mitä teille kuuluu ja täällähän oli tosi kivoja uutisia =)

Muistaakseni Leja me aloitettiin kuumeilu aika samaan aikaan ja nyt kummallakin tärppäsi aika samoihin aikoihin. Hauskaa!

Nähdään toukokuisissa =)

Ja muillekin paljon tsemppiä =)

Tife

Vierailija
31/100 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnitteluista!! Ei tuota oikein tahdo vielä uskoa itsekään... Täytyy iltasella käydä vielä apteekista hakemassa muutama testi ;) ihan vaan varmistukseksi..

Nyt uutena oireena tänään ollut huimauskohtaukset ja ällö-olo, mikään ruoka ei oikein maistu mut nälkä ois kuitenki :o

Toivon täydestä sydämestä että saan teistä rakkaat kanssasisaret seuraa tuonne odotuspuolelle...

En ihan vielä uskalla sinne siirtyä, täytyy nyt ainaki viikonloppu vielä sulatella tätä uutista..

Voimahaleja kaikille!!

Vierailija
32/100 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin nopeasti visiitille odotuspuolelta, pitkään aikaan en ole kirjoitellu tänne, mutta käyny lukemassa teidän kuulumisia. Paljon on tullu uusia kuumeilijoita ja "vanhoja tuttuja" löytyy myös. Peukutan teille kaikille koko sydämeni pohjasta ja onnittelen plussanneita! Meillä on tosiaan ryhmät-puolella oma suljettu kotilot-ryhmä, jossa on turvallista ja mukavaa kirjoitella. Eli tervetuloa sinne kirjoittelemaan!

Puoli vuotta meni meillä yritykseen, joten tiedän nuo turhautumistunteet. Älkää kuitenkaan luovuttako! Ja ekstratsempitykset 2pojanäidille!!!

Plussatuulia puhaltaen:

kinuski 38+1

Vierailija
33/100 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla plussa uutisia!!

Mitenkäs vadelmaMama, onko tullut uusia oireita? Minulla nimittäin myös tässä eräänä päivänä nipisteli nänneistä. Viime yönä myös heräsin samaan tunteeseen. Muita (vale)oireita ei ole tullut vielä. Tosin viime kierrossa ennen tädin tuloa oli myös jonkinlaista arkuutta rinnoissa. Saattaahan tämä myös enteillä tädin tuloa...

Lemminkäinen kp 26/32

Vierailija
34/100 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas Kinuskillakin on jo viikkoja kasassa, wau! Kiva kun kävit. Tsemppiä loppumetreille! =)

Tänne tuli nyt päivällä kahteen eri testiin oikein haamujen esiäiti...takana nuo 3 kemiallista, joten ei täs vielä hötkyillä, mutta toivoa siis taas on. Jokohan neljäs kerta toden sanoisi...en uskalla vielä ajatellakaan. Nyt päivä kerrallaan..

Koralli kp 21/n.26 dpo 9 yk8

Vierailija
35/100 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lemminkäinen: ei mitään. nännien arkuuskin hävis, kai se sit vaan kuuluu kiertoon. on kyllä pitkä aika siitä, että ois ollu oma kierto, että ne poikkeavuudet tavalliseen OIKEESTI huomais. noin viimeisen vuoden ajan ollut pillerit käytössä, sitä ennen joko imettänyt tai ollut raskaana jo melkeen 5 vuotta, joten ihmekö tuo. aikanaan kyllä tunsin kiertoni oikein hyvin, kun en ikinä mitään hormonaalista ehkäisyä käyttänyt. hmh! mutta: ei hätää, menkat tulee jos tulee. yritys oli tässä kierrossa niin nimellistä, ettei ihme olis jos tulis... ;)

siinäpä tulikin omaa napaa, nyt tärkein eli ONNEA Leja!!!! :)

ja muille tulee toivotukset tässä: bd

t.VM

Vierailija
36/100 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vasta huomasinkin Korallin haamun!

jopas! tässä sulle extratoivotukset, että plussa vahvistuis ja pysyis kyydissä: bd bd bd bd bd bd

t.VM

37/100 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Leja ja paljon onnea!!! Samoin varovaiset onnittelut Korallille. Toivottavasti plussa sieltä vahvistuu!!! On aivan mahtava lukea pussista.

Meillä kans seuraava tulokas olis selvästi kolmaspyörä...isommat ovat jo koulussa (7- ja 9-vee.

ON: Täällä ovis oli ja meni, mitään nippailuja en tuntenut niin kuin yleensä , muta limoja oli kyllä sitten senkin eestä. Toivottavasti nyt tuottaisi tulosta :) Pelkäsin jo, että ovista ei tule, sillä monesti on jäänyt pois jos olen ollut kovin kipeä. Ihmellinen tää naisen kroppa. Mulla selvästi ovis 16 päivää ennen menkkoja eikä se 14, jonka joka lukee lähes joka paikassa kun surffailee.

Heh, käväsin tänään kirpparilla ja yllätteän mukaani tarttui halvat ja hienot mammahousut...Toivottavasti niille ois pian käyttöä. Oon kyllä oikeasti aika taikauskoinen ja edellisissä raskauksissa olen ostanut vaatteita ym. tarvikkeita vasta kun niitä olen tarvinnut. Toivottavasti tämä ei nyt tuo huonoa onnea

Vierailija
38/100 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow, meidän ketju alkaa selvästi piristyä! Toivotaan totisesti Koralli, että plussa siitä vahvistuu eikä jää kemialliseksi!!

Täällä pistettiin eilen peitot heilumaan miehen epäröinnistä huolimatta, joten vähän on nyt kuitenkin jännättävää tähän kiertoon;)Tänään on kp14 ja pieniä merkkejä oviksesta on olemassa...katsotaan nyt, saisko ton miehen innostumaan vielä uusintaan...T.Wilpuri 14/27?yk5

Vierailija
39/100 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaiset onnittelut Korallille!! ? IHANAA!!

Ihana kun tähänkin pinoon saatiin vauhtia. Toivottavasti mahdollisimman moni plussaa tässä kuussa!

Meillä mies lähti työmatkalle sunnuntaina ja laitettiin simpat matkaan, mutta valitettavasti ovista ei ollut tuohon mennessä ollut. Tänään sitten tunsin voimakasta nippailua alavatsassa ja arkuutta nänneissä. Tyhmänä tein ovulaatiotestin, koska ajattelin että eihän se voi tulla näin myöhään kp 21, mutta testi näytti plussaa!!! Ihmeellistä? Valitettavasti mies tulee kotiin vasta tiistaina :( on tämä välillä niin hankalaa! Yritetään sit seuraavassa kierrossa..

Hyvää viikonloppua ja lisää plussatuuuuuuuuulia ?

Vierailija
40/100 |
12.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihania uutisia täällä onkaan!!! Onnittelut Lejalle ja varovainen onnitteluhali myöskin Korallille!!! IHANAA!!! Olikos muita plussanneita, jos oli niin kaikille tasapuolisesti onnea!

Täällä on vieläkin ristiriitaiset tunteet tästä koko hommasta, kyllä mä tiedän et haluun sen kolmannen lapsen, mut pelottaa vaan niin pirusti et kesken se menee kuitenkin... Välillä toki on parempia päiviä, mutta kyllä niitä vaikeita hetkiä (ei nyt ihan päiviä, kai) mahtuu mukaan paljon... Ehkä mä en sit kuitenkaan viel oo valmis sen keskenmenon jälkeen tähän juttuun... Juuri luin jostain et puolen vuoden sisään km:sta olis "paras" tulla raskaaksi, silloin on vähemmän riski saada uus km, mut tiedä sitten...

Peppiliina: eikös täällä ole puhuttu et ovistesti näyttää joillain raskautta... Joten ;)

Ikäerosta oli puhetta, meillä on pojat syntyneet 02/06 ja 11/08 joten esikoisen ja tämän kolmannen (jos nyt koskaan häntä saamme) "väliin" tulisi ikäeroa JOS nyt plussais niin reilu viisi vuotta ja tokan ja kolmannen ikäero olis 2,5 vuotta, mutta katotaan nyt koska tulen raskaaksi JOS tulen...

Mä tässä yks päivä kaivelin vanhoja kirjoituksia, ja tuli ihan paha olo, kun jotenkin niistä mun kirjoituksista tuli esille selvästi et mä jotenkin tiesin, ettei kaikki oo niinkuin pitää... Siis jostain rivien välistä luin näin... No, ehkä seuraavalla kerralla kaikki menee niinkuin pitää, jos nyt siis raskaaksi tulen koskaan. Alkaa tätä(kin) yritystä olla takana kohta 1.5vuotta, joten alkaa pikkuhiljaa oleen keinot karussa...

Kyllä tänne jotain hyvääkin on tiedossa, mä vissiin saan luvan jatkaa (siis miehen luvalla) kotona oloa ens syksyyn saakka :D Meillä on sen verran tuo nyk kuopus allerginen et päätettiin näin :) kyllä selkeesti helpotti omaa oloa! Mut se on viel vähän auki et miten teen, et yritänkö kysäistä viikonlopputöitä/iltatöitä vai otanko mun veljen pojan mulle hoitoon (ei ois kuin kolme päivää viikossa) mut noista nyt on turha puhua vielä, kun ei olla mitään varmaa sovittu :)

Nyt on mentävä nukkumaan, alkaa tuo kellokin olemaan vaikka mitä...

rumpali kpt sekaisin