Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMOSTEN SYYSKUU

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan syksyinen olo kun koko päivän on satanut vettä.

Tsemppiä sinullekin Wilpuri! :)

Paljon onnea plussasta Koralli!! :) Pidän peukut pystyssä, että kaikki menisi hyvin. :)

Varovaiset onnittelut VadelmaMama! =) Toivotaan, että viiva vahvistuu.

Sain sitten kirjeen gynekologilta Papakokeen tuloksista ja siitä ettei päässyt julkiselle puolelle (taas oli laitettu yksityisen klinikan lehtinen mukaan). Papakokeesta ei löytynyt mitään feelua. Jos siis haluan mennä otattamaan verikokeet yksityiselle, niin ko. gyne kirjoittaa lähetteen, näin siinä luki. Ja että kilpirauas- ja prolaktiini verikoe olisi hyvä ottaa. Mutta en nyt tiedä menenkö sinne. Ei nyt todellekaan halua maksaa yli 100e ja alkaa muutenkin nyt maistumaan puulta tämä koko juttu. Ajattelin pysyä alkuperäisessä suunnitelmassani ja yrittää vuoden loppuun ja sitten en todella jaksa enää. Kyllä tämä kolmen vuoden yritys tuloksestta alkaa nyt riittää.

Tuosta ovistesti jutusta: kun minulla tuli tuo eka ovisplussa, niin siitä kahden päivän päästä tapahtui ovulaatio. Ainakin kuvittelen niin, koska jomotti alavtsaa kaikista eniten kp 15. Maanantaina oli vielä vähän vahvempi viiva ovistestissä (testasin muuten vaan). Mutta ensimmäinen oviplussa on se tärkein. Ja huomasin, että minulla alkoi jo kp 11 ovislimat. Vaikka nyt on jo kaksi päivää oviksesta, niin alkoi tulla aika runsasta valkovuotoa (sori). Ihmettelen vaan miksi ns. kuivaa kautta ei tullut ollenkaan..?

kp 17/27-31

Vierailija
62/100 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sinullakin plussa! Ja koralli kyllä siinä viiva näkyy, onnea myös sinulle.

No tänään sit posti toi ne odotetut testit. Töistä päästyäni heti testin tekoon. Pissa kerkes olla n tunnin rakossa, ja selkeä plussa tuli testiin... jotenkin ihan pöllähtänyt olo, että mitäs nyt...

Täytynee vielä testata uudestaan toisena päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! :)

oiskos muita plussailijoita? mä en ihan osaa tohon vielä luottaa. mut sen verran tietysti kuitenki, et kattelin jo tollasta vuohentuorejuustoa syödessäni et onhan pastöroitua. kyllä on ihminen hassu. :D

t.VM

Vierailija
64/100 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä plussia yhtäkkiä alkoi ropisemaan!!! Upeeta ja ONNEA Koralli, Lemminkäinen ja VadelmaMama! Muistinkohan nyt kaikki?!? Päästäisköhän loputkin samaan putkeen...;)T.Wilpuri

Vierailija
65/100 |
15.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea VadelmaMama ja Lemminkäinen! ? Jopas tulikin nyt monta plussaa putkeen. Toivottavasti plussapuhuri nyt vaan jatkuu ja jatkuu.

2poj@näiti: Tuli mieleen, että onko sulla mahdollisuus työterveyshuoltoon? Sitä kautta saisit varmasti kilppariarvot otettua. Ehkä tuon prolaktiininkin. Mä oon ainaki aikanaan saanu esim. progesteroniarvon mitattua työterveyshuollossa, ku valittelin tiputtelusta ennen menkkoja. Mistään vauvahaaveista en siellä puhunut.

Vierailija
66/100 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on hirmuisesti plussia!!!! Syyskuusta tuli todellinen plussakuu! Onnea kaikille plussanneille!!

Ja hurjat plussapuhurit kaikille!

-leja 5+1

Vierailija
67/100 |
16.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä täällä on tapahtunut??

Kertakaikkiaan MAHTAVAA!! ONNEA kaikille plussanneille tasapuolisesti!! Toivottavasti tullaan muut pian perässä!

Alkaakohan täällä olemaan hieman yksinäistä...

Peppiliina kp 26/28-?? Ajattelin kp 30 testata, jos täti ei ole tullut kylää :) PITÄKÄÄ PEUKKUJA!

Vierailija
68/100 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, onpas mahtava syyskuu täällä! Onnea kaikille plussista, mieletöntä tykitystä tytsyt :-)

Täällä ollut omituinen kierto, mutta bongasien oviksen eilen ja toissapäivänä tikuilla, oli siis vahvempi testi- kuin kontrolliviiva. Ja käytetty hyödyksi... Tikkujen ohjeessa lukee, että huipusta on ovikseen aikaa 1-2 päivää, joten nyt ainakin tilaisuus on annettu... Tuli vaan samantien mieleen, että onkohan mulla kok ajan ollut ovis nain ylimyöhään, kun en ole sitä aiemmin bongannut ja tuherrettukin on monta kuukautta. Ajoitusongelmia? Nyt siis apua oli kyllä noista tikuista homman tunnistamiseen.

Nyt alkaa piinaviikko. mulla on valmiina erittäin herkkiä testejä ja koska olen supertestaaja, niin aloitan tietysti taas tikuttelun AIVAN liian aikaisin ;-)

Mahtavaa viikonloppua!

-Venni kp 25/31 yk 8

Vierailija
69/100 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuu taitaa olla oikein plussakuukausi.:) Hienoa!! :) Mahtavaa! :)

Paljon onnea Lemminkäinen!! =)

Venni: hyvä että ovis löytyi. :) Tsemppiä piinailuun!

Koralli: tuo työterveyshuollossa käyminen on muuten hyvä idea, mutta en ole tällä hetkellä työelämässä. Kaipa nuo verikokeet täytyy käydä yksityiselllä ottamassa jossain vaiheessa.

ON ).( : Vielä ei ainakaan ole alkanut kovat menkkajomotukset. Olisikohan homeopaattisesta lääkkeestä ollut jonkin verran apua..? Mutta ei nuolaista ennenkun tipahtaa. Päivä kerrallaan tässä on mentävä.

Hyvää viikonloppua! :)

Kp 19/27-31

70/100 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

plussanneille, alkakaahan mennä odottajiin niin pääsee tällaset turhautuneet ja kateellisen epätoivoiset nakertamaan ranteitaan :D

71/100 |
17.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEIN PALJON ONNEA lemminkäinen ja VadelmaMama!!!! Kyllä onkin ollut oikein plussakuu :D

Toivottavasti kaikki seuraavat teitä nyt kiltisti toiselle puolelle:)

Peppiina kovasti sulle, kuten myös kaikille muillekin Peukut pystyssä...ja myös varpaat :)

2poj@näiti: Eikö teidän terveyskeskuslääkärit voi lähetettä verikokeisiin laittaa, jos niille kävisit valittelemassa?

ON: Rinnat täällä kipeytyneet eilen kp 20 ja menkat alkaa lähes varmasti viikon päästä niin kuin aina ennenkin. Aina kipeytyneet samoihin aikoihin. Plääh. Tietty toivon, että ei ala. ...Niin ja josko ne ois nyt tällä kertaa erilailla kipeet. No toivessa on hyvä elää :D

nila kp 21/28

Vierailija
72/100 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Vennille myöhäisestä oviksesta;) Noin myöhään kun tulee niin loppukiertokin varmaan pitenee?!

Nila, täällä on ihan sama juttu: rinnat kipeytyi kp19 ja se on aina tietänyt menkkojen tuloa ajallaan;( Mutta kuten totesit niin EHKÄ se on nyt erilaista kipua....toivossa on hyvä elää;)

Täällä flunssaa pukkaa ja esikoinen on vesirokossa eli sisähommia taidetaan keksiä muutamaksi seuraavaksi päiväksi!T.Wilpuri kp21/n.27

73/100 |
18.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis edellellinen yö oli aivan kauhea...Meinaa nää tissit tuli NIIN kipeiksi, että jokaisella kääntymisellä heräsin. Aivan kuinjoku ois oikeinkovasti niitä moukaroinu. Auuuts... Nyt kyllä toiveet heräs, josko sittenkin ois käynyt flaksi ;) No katsotaan rauhassa. Viikon päästä sunnuntaina viimeistään menkkojen pitäis alkaa, joten yritän odotella sinne asti jos vain suinkin pystyn :) Muita oireita ei sitten ole...

Hyvät viikonloput kaikille!

Vierailija
74/100 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein uuden testin tossa perjantaiaamuna ja aika selkee plussa sieltä tuli. viime syksynähän mulla oli se keskeytynyt km, joka todettiin vasta nt-ultrassa. sillon olo oli jotenkin kummallinen koko ajan, vaikka alkuraskaudessa kävinkin ultrassa ja sykekin löytyi ja kaikki. mut jotenkin oli vaan sellanen olo alusta asti, et nyt ei kaikki mee hyvin. nyt olo on ihan erilainen, paljon luottavaisempi. mutta: rauhallisesti edetään, eikä kerrota vielä tässä vaiheessa kenellekään.

Nila: kuulostaa tosi lupaavilta toi rintojen kipuilu! bd

SUPERisot tsempit kaikille! mä vähitellen varmaan siirryn odottajiin. toivottavasti tuutte pian perässä. :) t.VM

Vierailija
75/100 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin paljon plussauutisia!! Paljonpaljon onnea Lemminkäinen, Koralli ja VadelmaMama!! :)

Täällä mennään kp 4. Viimeiseen asti elättelin toiveita ja menin jonkun halpistestin Stockalta vielä ostamaan torstaina. Negahan sieltä tuli ja niagaravuoto alkoi perjantaina - masentavaa :( Mä olen varmaan valeraskaana - niinku eläimet joskus ;) Etoo kokoajan ja väsymys on kauhea. Ei muuta kuin häntä pystyyn vaikka väkisin.

Napatkaahan meidät muutkin mukaan sinne plussajunaan!

-k- kp 4/28, yk3

Vierailija
76/100 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä tosiaankin riittää! Toivottavasti loput hyppäävät odotuspuolelle lokakuussa.

Täällä kp 4 menossa. Ei tullut viime kierrostakaan raskausoireita, joten aika selvää oli, että menkat alkaa... Jotenkin vaan tuli silti aika masentunut olo, vaikka vasta kaksi kiertoa yritystä takana. Meillä vaan ei kumpikaan lapsi ole kovin nopeasti saanut alkuaan, esikoista tehtiin kaksi vuotta, kuopusta peräti 4 vuotta. Miehellä heikohko sperman laatu, joten siinä syy. Luomuna kumpikin on silti saatu aikaan. Kuopuksen kohdalla ehti jo käydä kaikki luopumisen tunteet läpi: useat pettymykset, vihan, surun, kateuden ja katkeruuden muita odottajia kohtaan ja lopulta hyväksymisen, ettei enempää vauvoja tule, kun sitten yhtäkkiä olinkin raskaana. Ei vaan jaksaisi taas käydä koko tunteiden skaalaa läpi. Siksi yritän minimoida liian kuumeilun ja antaa luonnon tehdä tehtävänsä, jos on tehdäkseen. Tulipa tilitys :)

Mukavaa syyskuista päivää kaikille!

Vierailija
77/100 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tuhruttelu ja menkkakipuili alkoi tänään, joten vauvahaaveet saa taas unohtaa tästä kierrosta. Kierto vaan lyhenee koko ajan...mitähän tästäkään tulee?!?T.Wilpuri kp23/n.27

Vierailija
78/100 |
20.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös täältä..

Nyt menossa kp 30, mutta en vielä tehnyt aamulla testiä. Minulla on vahva tunne siitä, että en ole raskaana, joten päätin odottaa tätiä kylään. Pettymys on näin pienempi..

Lähden ylihuomenna viikon ulkomaan matkalle, joten yritän nyt rentoutua ja nauttia matkasta. Tehdään testi sitten kun palaan kotiin, mikäli täti ei ehdi ennen sitä!

Onnittelut vielä kerran plussanneilla ja toivotaan tosiaan, että me muut tulemme pian perässä!!

Tsemppiä kaikille kanssasisarille, jotka vielä haavelee pienestä tuhisevasta nyytista :)

Peppiliina

Vierailija
79/100 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... täällä piinaviikko...en malta kohta olla testaamatta, oon kotona kipeän esikon kanssa. Vähän olevinaan oireita, mutta mä kuvittelen niitä aina. Oletettu ovis kyllä oli niin myöhään, että ei kai se edes voisi näkyä vielä.

Peppiliina: mistäs sitä tietää!? ei luovuteta...

Wilpuri: mäkin luulen, että siirtäisi viikolla. en tiedä kun kierto on ollut niin kummallinen välillä.

Nila: mikä tilanne? täällä oireilut samanlaisia...

-Venni 29/31 yk 8

80/100 |
21.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut vähän hiljaisempaa nyt tällä palstalla. Täällä aivan ällö ilma, vettä satanut aamusta asti ja kylmäkin on...No pitää laittaa illalla takka päälle ja nauttia sit oikein kunnolla ku saa olla sisällä :) Täällä kp 25/28. Ja erittäin pitkä viikko ollut. Toiveet korkealla rintojen kipuilun takia. Enää rinnat eivä niin kosketusarat ole, mutta juokseminen ja tanssiminen hypyineen ei tunnu oikein kivalta...Ja oiskohan nännipihan väri aavistuksen tummempi... Mitään muita oireita ei sitten kyllä olekaan. Välillä olen varma, että olen raskaana ja toisaalta taas mietin, että voihan ne hormonit muuten vaan mua juksata...No ens viikonloppuna luulis asian selviävän tavalla tai toisella :)

Venni: Nää piinaviikot on sitten aivan kamalia ja toisaalta aivan ihania (kunhan päätyis sitten siihen positiiviseen yllätykseen!) Koskas sulla on ovis ollut? Tulehan kertomaan uutisia sitten=)Plussa tsempitykset täältä sinne!!!

Marie79 kovat tsempitykset, toivottavasti nyt nappaa tästä kierrosta. Teillä ollut varmasti rankkaa noiden vuosien varrella. Voin vain yrittää kuvitella ainaista pettymystä ja taas toiveiden heräämistä!

Wilpuri: Mikä tilanne sulla on?

Peppiinalle hyvää lomaa ja toivottavai täti älyää pysyä poissa koko reissun ajan ja saat plussata kotiin tullessa :)