Tahtoisin laihduttaa!
Mitat 89kg ja pituutta vain 166cm. vaatekoko 44. Aamulla en syö mitään, töissä hedelmää tai jugurttia marjoilla (maustamatonta) ja kotona vasta illalla ruuan. Liikun mitä nyt pojan kanssa käydään ulkona puistossa. en jaksa muuta yh:na. Töissä päiväkodissa,joten ei kauheasti liikuntaa saa sielläkään.
Kommentit (15)
eli syö se mitä syöt mutta syö illalla vähemmän. Pelkästään puhtaita raaka-aineita, ei eines skeidaa eikä karkkeja ja herkkuja kilokaupalla. Karkkipussi parin päivän aikana ihan ok kuhan ei koko ajan. Ja juo ne pari lasia vettä aina ennen ruokailua.
Mitat 89kg ja pituutta vain 166cm. vaatekoko 44. Aamulla en syö mitään, töissä hedelmää tai jugurttia marjoilla (maustamatonta) ja kotona vasta illalla ruuan. Liikun mitä nyt pojan kanssa käydään ulkona puistossa. en jaksa muuta yh:na. Töissä päiväkodissa,joten ei kauheasti liikuntaa saa sielläkään.
Liikkuminen yh:na on ihan yhtä rankkaa kun liikkuminen parisuhteessa. Laiska lorttoilu aiheuttaa laiskaa lorttoilua. Liikkuminen auttaa liikkumaan. Eli ylös, ulos ja iltasella lenkille. Ota sälli fillarilla messiin, tai lenkkareissa jos on tarpeeksi vanha. Meillä 3 vuotias kävelee 6km matkoja illalla ja isommat vielä pidempiä.
Miten niin ei voi liikkua töissä?
Sää syöt liian vähän ja kun syöt syöt liikaa?
Pieniä annoksia pitkin päivän.
Jos et jaksa niin olisko tukiverkosta apua? Mies hoitaisi lasta enempi?
Puistossakin voi tehdä asioita eikä vaan seistä tapittaa. Lapsen kanssa voi käydä lenkillä, lapsen knssa voi jumpata/ottaa lapsi painoksi.
Nytkin istut koneella ja valitat ettet jaksa. Pois koneelta ja jumppat vaikka vartin.
Tästä motivaatiota:
älä lähde tolle "pienet annokset pitkin päivää" potaskalle jos et muutenkaan syö niin. Ei sillä ole mitään väliä miten usein ja missä kohtaa syöt kunhan syöt sopivasti.
Onko oikeasti joku saanut jumpattua lapsen kanssa? Eihän sitä jaksa erkkikään rehkiä kolmena päivänä viikossa tuntia jonkun lapsen kanssa :) Melkein yhtä tyhmä idea kun ostaa joku zumba-dvd himaan.
Teen kaikki asiat YKSIN. Miehen kanssa ollessani oli aikaa ja voimia kun mies auttoi kotitöissä ja lapsen kanssa. Tyttö käy jo 7 nukkumaan ja minä pääsen yleensä 4 töistä,tee siinä ruoka,siivoa,pyykkää,vietä lapsen kanssa aikaa,syötä lasta,pesut ja ulkoilut jne niin kun lapsi on petissä,olen aivan valmis nukkumaan itsekkin. saan vasta sitten huilia :) ja tuosta videosta niin en kyllä tuolta haluaisi näyttää..yöks..pidän hieman pehmeämmästä muodosta naisella. mutta taidan syödä illala hieman vähemmän.on ollut aika työmiehen annoksia.tosin en usko että jugurtilla ja perus kotiruualla saa edes 1500kcal täyteen noilla minun annoksillani.
ja jos joku alkaa neuvomaan hyötyliikunnasta niin jooei. Nyt on 30 kiloa läskiä tullut ja mitkään "jää aikasemmalla pysäkillä pois" potaskat ei sua pelasta. Ny hiki pintaan ja asennetta kehiin.
itse olen samanpituinen kuin sinä, mutta miltei 20 kg hoikempi, mutta vaatekoko sama kuin sulla (alaosassa) ja yläosassakaan ei kauheasti pienempi; 40-42.
Teen kaikki asiat YKSIN. Miehen kanssa ollessani oli aikaa ja voimia kun mies auttoi kotitöissä ja lapsen kanssa. Tyttö käy jo 7 nukkumaan ja minä pääsen yleensä 4 töistä,tee siinä ruoka,siivoa,pyykkää,vietä lapsen kanssa aikaa,syötä lasta,pesut ja ulkoilut jne niin kun lapsi on petissä,olen aivan valmis nukkumaan itsekkin. saan vasta sitten huilia :) ja tuosta videosta niin en kyllä tuolta haluaisi näyttää..yöks..pidän hieman pehmeämmästä muodosta naisella. mutta taidan syödä illala hieman vähemmän.on ollut aika työmiehen annoksia.tosin en usko että jugurtilla ja perus kotiruualla saa edes 1500kcal täyteen noilla minun annoksillani.
Onko se poika nyt tyttö vai oletko eri kaveri?
No tässä tulee vähän höhlä olo neuvoa aikuista ihmistä mutta tee kahden päivän ruoka yhtenä päivänä, siivoa joka toinen päivä, pyykkää samalla kun teet ruuan, ota lapsi mukaan lenkille (jos osaa polkea esim fillarilla ilman appareita ni anna polkea ja hölkkää itse, jos ei niin iske turvaistuimeen ja polje niin kovaa kun koivistas pääset). Sinä olet läski ja se ei johdu niistä jugurteista, läskiksi ei voi tulla syömällä liian vähän joten sinä syöt... mitä? (vastaus: liian paljon). Ei mitään henkilökohtaista kun sanon läskiksi, mutta totta se on.
Painoin vielä huhtikuun lopulla saman 89kg, pituutta minulla 168cm. Tällä hetkellä painan 69kg.
Tässä esim. tämän pv ruokailuni:
Aamulla: 2 ruispalaa, päällä 5% aamupalajuustoa, kalkkunaleikettä ja tomaattia. 1,5dl rasvatonta jogurttia. Kuppi kahvia.
Lounas: Kaalilaatikko. Jäävuorisalaattia, kirsikkatomaatteja, kurkkua. Lasi rasvatonta piimää.
Iltapäivällä: Kuppi kahvia, 1 jaffakeksi (lipesin ottamaan kun lapsi tarjosi :)
Päivällinen: Kaalilaatikon jämät, oli kyllä enää nokare jäljellä. Samaa salaattia, omena. Juomaksi vettä.
Iltapala: Omena ja persikka.
Ja tän pv liikuntani: aamulla 0,5h reipas kävelylenkki. Iltapäivällä 1h kuntosalia.
Alku elämäntapamuutokselle on aina vaikeeta mutta kyllä se siitä lähtee :)
t: läskiksi haukkuja
Ehkä nälkä aiheuttaa sekavuutta? Ja ilta-ahmiminen?
Koko päivän sokerit alhaalla ja illalla vetäsee kunnon satsit niin johan pumppaa insuliinia.
Joten jatka vaan syömisten tarkkailua ;)
ja opettele syömään oikein.
Syö enemmän päivän aikana. Jos kerran olet päiväkodissa töissä, siellä varmaan mahdollista syödä kunnon lämmin ruoka salaatteineen? Se on paljon parempi kuin tuo että närpit pitkin päivää, sitten ahmit illalla liikaa nälissäsi. Ja kun syöt liikaa, et sitten jaksakaan tehdä mitään sen 7 jälkeen.
ja lounaallakin syöt liian vähän. Illalla olet sitten niin nälkäinen, että syöt aivan liikaa.