Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteessa elävä mies: elätkö puutteessa

Vierailija
02.08.2026 |

Joku oli tehnyt naisille kyselyn, joten teen miehille vastaavan. Naisille myös vastausmahis.

Elätkö puutteessa parisuhteessa

Vaihtoehdot

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joudun elämään puutteessa, niinse on sen merkki, että on aika erota ja etsiä uusi kumppani. Kaverisuhde on eri asia kuin parisuhde. M53

Vierailija
2/20 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesparat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksiä saadaan lähes aina kumman tahansa aloitteesta, eli ei pitäisi olla sen puoleen valittamista.

Omasta puolestani voin kyllä sanoa, että elän seksuaalisen vaihtelun puutteessa. Selvästi tämä kyseinen biologinen yksikkö on viritetty haluamaan seksiä vaihtuvien kumppanien kanssa.

Vierailija
4/20 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja aina ollut suhteemme aikana halukkaampi osapuoli. Mies haluaa/jaksaa n. joka toinen päivä kun taas itseni tekisi mieli joka päivä. Parisuhdetta takana 17 vuotta ja aina ollut näin. Suhteen alkuaikoina mieskin jaksoi joka päivä.

N34

Vierailija
5/20 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

8kk ollut kerran seksiä 

Vierailija
6/20 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja aina ollut suhteemme aikana halukkaampi osapuoli. Mies haluaa/jaksaa n. joka toinen päivä kun taas itseni tekisi mieli joka päivä. Parisuhdetta takana 17 vuotta ja aina ollut näin. Suhteen alkuaikoina mieskin jaksoi joka päivä.

N34

Tuleeko tarvetta masturbointiin kun olet kuitenkin se halukkaampi osapuoli ?

Vierailija
7/20 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule N34 niin haluttaisi..

Vierailija
8/20 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 4v kaverisuhteessa 30v avioliitossa. Koska vaimoa ei seksi kiinnosta enää lainkaan niin saan hakea seksin ja läheisyyden muualta.

Pallit saa tyhjiksi maksullisella (kyllä, minulla on varaa käydä 1-2krt/viikko) mutta läheisyyden kaipuuta ei.

M51

Vierailija
9/20 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt 4v kaverisuhteessa 30v avioliitossa. Koska vaimoa ei seksi kiinnosta enää lainkaan niin saan hakea seksin ja läheisyyden muualta.

Pallit saa tyhjiksi maksullisella (kyllä, minulla on varaa käydä 1-2krt/viikko) mutta läheisyyden kaipuuta ei.

M51

Sama muuten paitsi täällä syrjäkylillä ei ole edes maksullisia. Hanskahommilla mennään, valitettavasti.

Vierailija
10/20 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M51

Sama muuten paitsi täällä syrjäkylillä ei ole edes maksullisia. Hanskahommilla mennään, valitettavasti.

Oletko suihinottokonetta hankkinut? Ei sama mutta vaihtelua omaan käteen.

Vierailija
11/20 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 viikossa riittää meille molemmille avioseksin osalta. Enempi ei varsinaisesti kiinnostaikaan varmaan kumpaakaan. Yhteiseloa kohta 40 vuotta. Itsellä miehenä kyllä polttelee vaihtelunhalu ja joskus 1-2 kertaa vuodessa toteuttanut maksullisella hottiksella. Antaa kivaa lisäarvoa satunnaiselle omalle kivalle aikuisviihteen parissa ja vaikka pyllybiksuja kesällä tiiraillessa. Ei tarvi ajatella että nyyh enää ikinä pääse tuollaista koskettelemaan. Vaimolla täysi vapaus halutessaan käydä vieraissa, mutta ei sano tarvisevansa. Tälläinen hallittu tapa syödä ja säästää kakku pitää molempien vireyttä yllä.

Vierailija
12/20 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni saa aina kun haluaa eli noin kerran kuukaudessa. 

Vierailija
13/20 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri ero miesten ja naisten välillä siinä, elääkö mies puutteessa… 

Vierailija
14/20 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni saa aina kun haluaa eli noin kerran kuukaudessa. 

Miten sinun kohdaltani riittääkö tuo kerran kuussa ?

Vierailija
15/20 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N34

Kyllä. Masturboin silloin kun miestä ei seksi kiinnosta, eli useamman kerran viikossa.

N34

Vierailija
16/20 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N34

Kyllä. Masturboin silloin kun miestä ei seksi kiinnosta, eli useamman kerran viikossa.

N34

Saanko kysyä,

minne ajatuksesi kuumissasi tuolloin vie..

Vierailija
17/20 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus elänyt puutteessa, mutta nykyään seksiä on riittävästi. 

Vierailija
18/20 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselyyn vastanneista miehistä puutteessa n. 75%

Kyselyyn vastanneista naisista n. 75% arvelee että mies EI elä puutteessa.

Joko palstan jakauma on jotenkin vino, tai naiset eivät vain tiedä tai halua tietää asian todellista laitaa.

Omalta osaltani elän myös puutteessa kuten suurin osa ukkomiehistä. N. 4krt/vuosi ei vain yksinkertaisesti ole kovin paljon, vaikkei nyt mitään parikymppisiä olla.

Ehkä olisi kannattanut erota jo aikoja sitten, mutta koska oli pienet lapset... nyt ei enää kiinnosta koko asia, olen tottunut seksin puutteeseen ja sen seurauksiin.

Vierailija
19/20 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselyyn vastanneista miehistä puutteessa n. 75%

Kyselyyn vastanneista naisista n. 75% arvelee että mies EI elä puutteessa.

Joko palstan jakauma on jotenkin vino, tai naiset eivät vain tiedä tai halua tietää asian todellista laitaa.

Omalta osaltani elän myös puutteessa kuten suurin osa ukkomiehistä. N. 4krt/vuosi ei vain yksinkertaisesti ole kovin paljon, vaikkei nyt mitään parikymppisiä olla.

Ehkä olisi kannattanut erota jo aikoja sitten, mutta koska oli pienet lapset... nyt ei enää kiinnosta koko asia, olen tottunut seksin puutteeseen ja sen seurauksiin.

Joko naiset ei tajua, tai sit täällä palstalla viihtyy seksistä enemmän nauttivat naiset, mikä ehkä loogisempi selitys. 

Vierailija
20/20 |
03.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa ollut seksiä viimeksi 8 vuotta sitten. Pari vuotta sitten kyllästyin tilanteeseen ja hommasin fwb kamun. Hänkin on tahollaan parisuhteessa, joten tilaisuuksia tulee harvoin, siksi käyn sillointällöin myös vakkari maksullisella.

M57

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän