Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti promillen humalassa->vauva juo maitoa jossa promille alkoa? auttakaa ny!!

Vierailija
03.09.2010 |

meneekö se noin, kertokaa nyt, kun mä en tajua!!!!!!!!!! mistään ei saa kunnon tietoa.

ELi siis jos juon 3,7prosenttista olutta niin, että olen PROMILLEN humalassa, juoko vauva silloin "promilleista" maitoa, eli kun oluessa 3,7% niin maidossa 1 PROMILLE, eli jos itse siis joisin 1PROMILLEISTA olutta niin sais juoda "miljoona" pulloa jotta tulee humalaan?

VAIonko se niin kuin joku täällä väitti että jos äiti on promillen humalassa niin maito on 1prosenttista? eli promillen humala=1PROSENTTINEN maito.

vattu kun on vaikeaaa! ja kukaan ei uskalla sanoa oikeaa tietoa, ettei vaan syytetä tai tehdä virkavirhettä (siis terveydenhuollossa ym asiantuntijat)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

synninpäästö annettu.

Mun pitäisi juoda tositosi kamalat lärvät, että se näkyisi outona käytöksenä tai kompuroisin.

Vierailija
22/23 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sun kannattaa jättää lapsen imettämiset ja hoitamiset kokonaan välistä jos juot saunakaljaa enempi.

Sammut vielä lapsi sylissä ja tukehdutat lapsen.

Kännissä maito on juotavaa mutta äiti ei ole hoitajana!!

On lastensuojeluasia jos dokaat ja yrität lasta hoitaa kännissä.

Joku järki vanhemmuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko joku puhunut olevansa KÄNNISSÄ vauvaa hoitaessa. on puhuttu saunakaljasta tms ja esimerkkinä käytetty promillea, jotta on selkeempää. Ainakaan minä en ota 1-2 kaljaa enempää.

t: uppaaja, nro joku, jostain tosta keskivaiheelta