Mitäs nyt sitten pitäisi tehdä kun ei ole naista, eikä tinderistä tule matcheja ollenkaan. Naisia en töissä tai vapaalla tapaa. Ikää 38
Mistä sen kumppanin oikein voi löytää? Mitä voin tehdä?
Kommentit (16)
Miten kaveripiirisi? Onko sitä edes?
No näistä voit vaikuttaa ainakin siihen, miten vietät vapaa-aikaasi.
En itse myöskään halveksu sitä vaihtoehtoa, että etsit onnea ulkomailta. Se on sinun elämäsi.
Missä ihmeessä olet töissä tai liikuskelet, jos siellä ei yhtään naisia ole ympärillä? Vai onko tässä taas kerran kyse siitä, että parikymppiset hotit ig-misukat ei tule hakemaan kotoa = naista ei löydy mitenkään?
No mites olisi noitten vapaa-ajan aktiviteettien vaihtaminen sellaisiksi, missä muita ihmisiä voisi tavata?
Seksitreffeillä löytyy ja köyhtyvässä Suomessa yhä useampi nainen myy pillua
Sinun tulevaisuutesi on kaunis poikarakkaus. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma smeisseli soutaa peppulissasi ja huudat hiii.
Terve, Allu! Lähetkö tänään paikalliseen?
Sitten tehdään vinkuvonku-aloituksia AV:lle.
Jos täällä itkee ja vinkuu niin sehän jo melkein lasketaan saamiseksi joten onnea!
No jos olet kevyempi kuin bmi 35, niin mene juoksukouluun. Siellä tehdään juoksulenkkejä yhdessä. Suurin osa on naisia.
Pitää mennä sitten homo- tai uskis-deittisovellukseen. Reikä se on rinkilälläkin
Hypergamia on syynä, naisten hypergamia.
No, eihän niitä kumppaneita välttämättä kaikki saa. Itse nainen, mutta sama tilanne. Olen jo hyväksynyt, että tulen elämään sinkkuna loppuikäni.
Entäs pikadeitti-tapahtumat?
Liity aktiivisesti erilaisiin harrastusryhmiin, esim. tanssikursseille kaivataan miehiä.