Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuntuu niin pahalta näin yksinhuoltajana

Vierailija
03.09.2010 |

kun lapsi ei ole ollut aikoihin isänsä luona yötä ja itse rupean olemaan loppu. Kesäkuun alussa oli yhden yön. Sitä ennen varmaan uutena vuotena. Nyt sovittiin että menee yöksi ja lapsi menee mielellään. Ex ei olekaan vielä kotona vaikka piti olla menee kuulemma noin 19.30. Jätin lapsen hetkeksi vanhemmilleni ja ex hakee sieltä kohta kun tulee. Tuntuu että sydän repeää kun noin jättää lapsen. Ollaan odotettu koko päivän ja itsellä rupeaa jo menemään fiilis kun kerranki pääsis tuulettumaan niin täällä vain odotellaan. Oleko itsekäs kun jätin lapsen vanhemmilleni hetkeksi. Vastatkaa joku olen niin yksin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahaa on jättää lapsi isovanhemmille jos isä lapsen sieltä kuitenkin hakee? nyt sitten vaan hyvällä omalla tunnolla tuulettumaa!

Vierailija
2/8 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen hausta nyt. Mies käy ja sillä selvä, ei käy ja vanhempasi hoitavat. Hoitakaa paprille sopimukset kuntoon ja säännöllinen rytmi tapaamisiin niin sujuu paremmin, kaikille parempi niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy isovanhemmilta, voiko lapsi jäädä sinne, jos isän kans menee mönkään?

Unoha nyt ne syyllistävät ajatukset ja nauti!

Hauskaa iltaa!!!

Vierailija
4/8 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsen isä ei ole luottokelpoinen, niin anna lapsen olla vanhempiesi hellässä huomassa vähän enemmän, myös öitä. Meillä on 10-vuotias lapsi, jolla isovanhemmat ovat olleet pienestä pitäen läsnä ja hoivaamassa, ja tuo esiteini poika lähtee edelleen onnesta soikeana mummolaan vaikka viikoksi kyläilemään. Siellä on aina kainalo tarjolla.

Vierailija
5/8 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestistä. Kukkaan ei koskaan sano mulle noin. Sen Mä halusin kuulla. Voi kun joku välittäisi mustakin. Olen ollut nyt kaksi vuotta yksin ja rupeaa tuntumaan että mitä mä teen. Rakastan kyllä lastani valtavasti mut yksinäisyys saa otteen välillä.

Vierailija
6/8 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kelpaanko kenellekään enää. Luota tukiverkkoihisi vanhempasi, että lapsi siellä välillä niin itsekin pääset tuulettumaan. Itse muistan omasta lapsuudestani kuinka tärkeä mummoni oli minulle, tehtiin retkiä sukulaisiin ja oli mukavaa mennä hänen luo viikonloppuisin kaupunkiin.

Oikea ihminen voi löytyä yllättäen, itse löysin kun erosta oli kulunut 4-5 v. Tapailuja oli muidenkin kanssa mutta yritä olla itsesi kanssa sinut, paremmin löytyy sitten vierellekin toinen. Lapsi on parasta mitä sait eksäsi kanssa aikaan, ja ole siitä ajasta siten ylpeä, elämää oli silloin ja nyt eletään eteenpäin.

Vierailija
7/8 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on isovanhemmat jotka voi hoitaa.

Vierailija
8/8 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle on onni jos voi olla isovanhempien kanssa, on tärkeää vaalia sitäkin suhdetta. Jos isä ei ota lapsestaan vastuuta ja anna sinulle hengähdystaukoja, ehkä isovanhemmat voisivat ottaa lasta vaikka kerran tai pari kuukaudessa että saat aikaa itsellesi?

Pidä hyvällä omallatunnolla hauskaa ja lataa akkuja!

Tiedän, että kun elää lapsen kanssa kahdestaan ja on liikaakin kiinni toisissaan, huono omatunto vaivaa kun saa itselleen edes pienen hetken omaa aikaa. Se ei silti tarkoita että olisi huono äiti, lapsellekin on rikkaus jos on muitakin läheisiä aikuisia huolehtimassa.

Mukavaa iltaa!

t. itsekin yh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme