Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äideille ei rakennekynsiä!

Vierailija
03.09.2010 |

Valitettavan usein joutuu näkee, kuinka pienten vauvojen äidit raapivat pitkillä tekokynsillään pukiessaan /hoitaessaan vauvojansa. Moinen turhuus pitäisi ehdottomasti kieltää kaikilta pienten vauvojen äideiltä. Turhamaista ja typerää!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennekynsillä ei voi raapia ketään. Oikeat kynnet ovat terävät, rakennekynnet eivät.

Vierailija
2/5 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse puren kynteni niin lyhyiksi kuin vain pystyn, eipä raavi vauvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mulla, kun oma on paperinohutta ja terävää. Jos kasvatan omia pitkiksi, ne raapii paljon enemmän kuin rakennekynnet. Lisäksi eihän niiden tartte olla kovin pitkät.

Ei mulla niitä ole, mut kyllä haluaisin. Olis edes joku kohta aina kuosissaan. :D

Vierailija
4/5 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuska tuota kateuden määrää. Mun vauvakin nauraa tommosille tontuille kuin aloittaja! Buaha-ha-haa.

Vierailija
5/5 |
03.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennekynnet näyttävät kauniilta ja siisteiltä. Minulla kasvaa omat kynnet kuitenkin helposti eikä tunnu järkevältä ottaa rakennekynsiä. Pidän kynteni melko pitkinä vauvankin kanssa. Eivät ne vauvaa raavi.

Sen sijaan olen huolissani vihki- ja kihlasormuksien aiheuttamista vauvan ihon raapimisista! Monet ammattilaisetkin käyttävät sormuksia pieniä vauvoja käsitellessään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi