Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö että on tiukka vai pitääkö osata 'lypsää'?

Vierailija
03.09.2010 |

Olen tiukka, ja liikun seksin aikana aika aktiivisesti, mutta lantionpohjan lihakset eivät ole kovin vahvat, en usko että pystyn 'lypsämään' - voiko seksi silti miehestä olla nautittavaa, ehkä suorastaan ihanaa?

Sama epävarma 38-sinkku kyselee..

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmuudesta pääsee helpoiten eroon hommaamalla ensin hieromasauvoja ja liukuvoidetta (eivät edes maksa paljoa) ja kokeilemalla niillä ensin itsekseen ja rauhassa.

Vierailija
22/31 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan niitä lihaksia kehittää, sitä on naiselle itselleen paljon hyötyä. Se ihanuus on paljon enemmän siitä "kemiasta" kiinni, jos korvien väli toimii nin kantsii trenata sitten jalkojen väliäki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset joilla on lantionpohjalihakset kunnossa ovat ihania pantavia.

Vierailija
24/31 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luulisin miehenä, että yritä etsiä itsellesi parasta asentoa, joka tuntuu sinusta parhaimmalta työntöjen aikana (ainakin lähetyssaarnaaja-asennossa). Näin liikut luonnostasi ja se tuntuu hyvältä myös miehelle, ainakin minusta, oman kokemuksen pohjalta.

Niin ja harjoittele lantiopohjan lihaksia myös ;)

T: Mies 47v

Vierailija
25/31 |
30.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkse sama kun tekis lantionpohjalihasharjotuksia yhdynnän aikana vai?

Vierailija
26/31 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi

Kyllä pitää osata lypsää. Thai tytöt osaa moisen taidon, ei tarvi kuin survoa penis niiden toosaan. Sen jälkeen liike lakkaa, ja pillu alkaa imea ihanasti heppiä ja mälli lähtee ilman yhtään työntöä.

Vierailija
27/31 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen surkea sängyssä.

Milläköhän ne thait jumppaa ne lihaksensa..? No osa varmaan ihan 'aktiivisella' seksielämällä..

Tietty lihaksia voi jumpata, tiedän, mutta vaikea sanoa, kuinka kova puristus omissa on (no olen kokeillut sormilla mutta että miltä se peniksessä tuntuu, että miten kovaa sen puristuksen pitää peniksessä tuntua).

Vierailija
28/31 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen surkea sängyssä.

Milläköhän ne thait jumppaa ne lihaksensa..? No osa varmaan ihan 'aktiivisella' seksielämällä..

Tietty lihaksia voi jumpata, tiedän, mutta vaikea sanoa, kuinka kova puristus omissa on (no olen kokeillut sormilla mutta että miltä se peniksessä tuntuu, että miten kovaa sen puristuksen pitää peniksessä tuntua).

Thaikuilla on se taito sisäsyntyinen. Suomalaisilla naisilla on lähes aina surkeat pillulihakset, ja tavarakin kuin 7. leivän uuni.

Vierailija
29/31 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tuntui olevan "tosimies" arvostelemassa, sehän on hieno asia että olet tiukka se lypsäminen on mielestäni vaan lisämauste. Onko sinulla muuten millainen seksielämä?, onko eri asentoja?, pidätkö suuseksistä. Jos vastauksesi on kyllä niin unohda se lypsäminen, onhan miehiä jotka arvostavat mitakin avuja. T mies45.

Vierailija
30/31 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautin seksistä erittäin paljon ja olen erittäin kokeilunhaluinen, kaikki käy, mitä rohkeampaa sitä kosteammaksi jo pelkkä ajatus tekee! Exä oli vaan pirun konservatiivinen.

Nuorena se tiukkuus oli aika lailla ongelmakin, mutta nyt kun olen oppinut relaamaan enemmän se ei enää ole varsinainen ongelma (paitsi että mun exä tuli aina niin nopeasti etten ehtinyt kauheasti itse nauttia). Suuseksiä parempaa taas en tiedäkään, ja on ihanaa olla siitä niin orgasmissa että on ihan karrella.. Nautin myös muusta nautintoni näyttämisestä, ääntelystä, liikehdinnästä jne. Haluaisin kylllä myös oppia hyvän suihinoton, sillä mulla nyt yksi ihastus jolle haluaisin antaa taivaallisen ihania orgasmeja.

Kiitti vielä tosta tosi lohdullisesta vastauksesta! Toivo ei ole sit menetetty miesmarkkinoilla! :)

Vierailija
31/31 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan sinulle hyvää viikonloppua ja mahdollisesti "antoisaa". On mukava huomata että täälläkin palstalla on joitain asiallisia niinkuin sinä, toivosi ei todellakaan ole menetetty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan