Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riittääkö että on tiukka vai pitääkö osata 'lypsää'?

Vierailija
03.09.2010 |

Olen tiukka, ja liikun seksin aikana aika aktiivisesti, mutta lantionpohjan lihakset eivät ole kovin vahvat, en usko että pystyn 'lypsämään' - voiko seksi silti miehestä olla nautittavaa, ehkä suorastaan ihanaa?

Sama epävarma 38-sinkku kyselee..

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
10.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen vastaajan viesti oli pelkkää kiusantekoa epävarmalle ihmiselle. Ei nautintoon mitään lypsämisiä tarvita. Olen ihan varma että seksi on kanssasi ihan kivaa ja nautinnollista. Estot nurkkaan ja menoks.

Vierailija
2/31 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se tuota Alfa Lavalilta saa ainaki hyviä lypsykoneita, että sen haltuun jos ei oma riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "sun pillu lypsää just ihanasti", enkä todellakaan "lypsä" tarkoituksella. Olen erittäin intensiivisesti mukana seksissä ja "läsnä" ja hieron yhdynnässä samalla itse klitoristani, joka aikaansaa sitten värähtelyjä ja supisteluja vaginassa. Eli jos nautit seksistä kovasti yhdynnässä niin eiköhän tuo "lypsäminen" tule itsestään. Keinotekoisesti pillua supistelemalla annat nautintoa miehelle, mutta et itse nauti siitä sen enempää.

Vierailija
4/31 |
11.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi oli mahtavaa, kunnes vaimo synnytti. Ei ole ikinä osannut puristella tai lypsää pillulla.

Vierailija
5/31 |
28.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nekään liikkumatta lypsä. kyllä eukkoni lypssää ihan ok. paljon mielluumin katon suomalaista kaunotarta kuin jotain hirviötä.

Vierailija
6/31 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

loita jumppaharjoitukset ja opettele lypsämään pillulasi.

Vierailija
7/31 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttämään ilolihojaan, sillä tärkein tehtävä on tuottaa miehille nautintoa. Jos Suomimies kerran saa thaikkua, ei paluuta entiseen ole.

Vierailija
8/31 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ymmärtänyt, että ei voi. Minulla on sama ongelma eli lihakseni ovat heikot, joten olen ihan suosiolla jättäytynyt sinkuksi. Ihan ymmärrettävää, eihän nainenkaan mitään iloa saa pienestä kalusta, joten ihan samalla tavalla mies ei saa mitään isosta pillusta. Onneksi vibraattori ei kuitenkaan valita. ;)

Vierailija
9/31 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onnistuu. Vaatii hieman panostusta...

Vierailija
10/31 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on nauttittavaa vaikka et osaisikaan ja jos niin tiukka että naisella tekee kipeää niin kyllä siitä on nautinnot pois molemmilta

Vierailija
11/31 |
11.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on nauttittavaa vaikka et osaisikaan ja jos niin tiukka että naisella tekee kipeää niin kyllä siitä on nautinnot pois molemmilta

Vierailija
12/31 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin löytyykö

Vierailija
13/31 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan täysin suomalainen ja taito on minullakin sisäsyntyinen. Mutta en jakele kenelle tahansa. Ne harvat jotka ovat saaneet, ovat nauttineet.

Vierailija
14/31 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi

Kyllä pitää osata lypsää. Thai tytöt osaa moisen taidon, ei tarvi kuin survoa penis niiden toosaan. Sen jälkeen liike lakkaa, ja pillu alkaa imea ihanasti heppiä ja mälli lähtee ilman yhtään työntöä.

Kylän paras lypsäjä pitää olla. Luuletko ihan tosissasi, että nainen nauttisi tuosta kuvailemastasi lypsämisestä? Oletkin niitä urpoja, joille vain oma nautinto on tärkein. Osta kuule lypsykone!

Vierailija
15/31 |
14.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lantiopohjalihakset ovat treenattavissa samalla tavalla kuin muutkin lihakset. Joillakin naisilla on ollut ihan luontaisesti kyky supistella pilluaan. Suurin osa naisista luottaa, että pelkkä antaminen riittää miehille.

Tietenkin mies laukeaa, vaikka ei mitään lypsämistä saisikaan aktin aikana. Itselleni on sattunut noin kolmme positiivista yllätystä naisista, joilla pillu on ollut jotenkin keskimääräistä parempi. Ei ole ollut päällepäin nähtävissä, ja kaikilla taisi olla jotenkin eri tavalla parempi pillu. Vaikea selittää.

Todella hoikkapeniksisenä melkein kaikki naiset ovat tuntuneet hieman väljiltä, paitsi ne joilla oli treenattu tai muuten lypsävä pillu. Nykyinen puolisoni treenaa ainakin yhdynnän aikana. Supistelun tuntee aluksi hyvinkin voimakkaana ja myöhemmin orgasmin aikana pillu tuntuu melkein liiankin tiukkana.

Olen myös käsittänyt että hoikan peniksen kanssa yhdynnän aikainen treeni on helpompaa, koska lihaksien liikkeen huomaa paremmin. Paksu penis vain tuntuisi koko ajan täydeltä pillussa ja jonkinlaista 'liikevaraa' ei olisi ollenkaan.

Virtsankarkailutreeneissähän neuvotaan tunnustelemaan omalla sormella miten treenattavat lihakset löytyvät. Mies tuntee peniksellään samat naisen lihakset puristavana tunteena. Taitaa olla makuasia, jos lypsää tai pitää koko ajan lihaksia tiukkana. Parhaiten treenaa jos lihaksia pitää jännityksenä joitakin sekunteja ja rentoutuu joitain sekunteja vuorotellen.

Vierailija
16/31 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen penis tulee rauhallisesti sisääni ilman esileikkiä, mutta emme lähde laukkaamaan kiihdyttäen. Mennään aika rauhassa, liikkumattakin. Meillä molemmilla on tosi herkät nännit, joten päästään tosi pitkälle hyväilemällä niitä toisiltamme.

Avainsana on rauhoittuminen. Silloin saan hyvän yhteyden lihaksiini ja tunnen mieheni peniksen läsnäolon siinä hetkessä sisälläni. Tuntuu aivan mahtavalta tuntea miehen peniksen vahvistuminen sisälläni, kun rauhassa työstän, oikeastaan halaan sitä lihaksillani. Mies tykkää tuosta vaiheesta, koska tuntuu niin kivalta "uiskennella" sisälläni. Tässä vaiheessa valun jo aivan märkänä ja silmät menee kieroon, mutta vielä maltetaan. Saatamme irtautuakin toisistamme ja palata taas yhteen - edelleen hitaasti ja rauhassa.

No, lopulta annetaan mennä ja huippu on aivan mieletön, joskus tuntuu että taju lähtee.

Saakeli, nyt alkoi muakin panettaa ja mies on kaupassa!!!

Vierailija
17/31 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin joskus, että meidän esileikit vievät meidät niin pitkälle, että itse yhdyntä on sitten tosi nopea ja raju, kuin pelkkä tyhjennys. Kivaa toki sekin, koska osataan hidastella esileikissäkin, ja huipennus on ihan huippu tuolloinkin. Mutta vaginan lihasten tuntuman kannalta esileikitön alku antaa vaginalle toimintarauhan sekä enemmän aikaa ja tilaa tuntemuksille ja just sille peniksen läsnäolon huomioonottamiselle.

Eli ehkä vähän paradoksaalisesti ilman esileikkiä mutta hitaasti: oi mikä orgasmi ja useimmiten yhtäaikainen o.O

Vierailija
18/31 |
29.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tartte osata lypsää... Pyllyä pyörittämällä saat paljon paremmin lastin lähtemään kuin "lypsämällä"...

M40

Vierailija
19/31 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen surkea sängyssä.

Milläköhän ne thait jumppaa ne lihaksensa..? No osa varmaan ihan 'aktiivisella' seksielämällä..

Tietty lihaksia voi jumpata, tiedän, mutta vaikea sanoa, kuinka kova puristus omissa on (no olen kokeillut sormilla mutta että miltä se peniksessä tuntuu, että miten kovaa sen puristuksen pitää peniksessä tuntua).

Omalla sormella kokeilemalla ei voi tietää miltä puristus tuntuu peniksessä, koska se riippuu peniksen koosta. Kun olet yhdynnässä lopettakaa liike ja lihaksillasi alat puristaa penistä. Tällöin tunnet itse kuinka kova puristusvoima lihaksillasi on. Tunne on naisellekin tosi mukava ja jos mies vielä hyväilee klittaa samalla ...avot.

Vierailija
20/31 |
27.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nuo "lypsämisjutut" ovat edes peräisin? Jos nainen on aktiivinen (ratsastaa, ottaa suihin, 69) ja seksiä on edes kolme kertaa viikossa nainen on jo huomattavasti keskivertoa parempi sängyssä.

Omasta mielestäni tärkeintä on että nainen osoittaa itse haluavansa seksiä, on myös itse aktiivinen ja pitää suun ja alapään hygienian kunnossa.. eli ihan nautittavaa on ilman mitään lypsämistäkin.

M37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme