Mistä tekniikkaa osaamaton yh-äiti saisi apua uuden tv:n, digiboxin ja dvd-tallentimen asennukseen?
En tajua mitään näistä laitteista. Myyjäliikkeellä ei ole asennuspalvelua, eikä ystäväpiirissä ole ketään tekniikkaneroa.
Kommentit (13)
En tajua mitään näistä laitteista. Myyjäliikkeellä ei ole asennuspalvelua, eikä ystäväpiirissä ole ketään tekniikkaneroa.
Teet kaiken siten, kuin käyttöohjeessa sanotaan. Kyllä tyhmimmäkin ihmisen pitäisi siihen pystyä. Osaathan lukea?
En pysty lukemaan mitään niin kuivaa tekstiä. Lisäksi sanasto jo on sellaista, että puolet sanoista on minulle täysin tuntemattomia.
ap
En pysty lukemaan mitään niin kuivaa tekstiä. Lisäksi sanasto jo on sellaista, että puolet sanoista on minulle täysin tuntemattomia. ap
Ja yrität etsiä liikkeen, josta saat asennuksenkin.
Tai ehkä kannattaa jättää nuo laitteet sinne kauppaan. En usko, että osaat niitä käynnistää ja käyttää, vaikka ne saisit asennutettuakin.
sulla scart johdot tv:n ja digiboxin väliin samoin dvd:n ja tv:n väliin?
ja sano, että annat pillua jos joku mies hoitaa tuon homman. Onnistuu varmasti.
Sen voit ostaa esim. Anttiloista ja Mustasta Pörssistä tai tilaa netin kautta Lilli.fi.
http://www.helpson.fi/
yksi vaihtoehto on kysyä tuttavilta yläaste/lukioikäisiä poikia, jotka osaavat varmasti asentaa vaikka mitä rakkineita.
Jos olisit tuttuni laittaisin laitteet kuntoon kahvipalkalla. ;-)
ja sano, että annat pillua jos joku mies hoitaa tuon homman. Onnistuu varmasti.
ainakaan mun mieheltä eikä isältäkään. Minä teen kaikki tekniset hommat meillä ja isällä.
Kun sanon, etten osaa niin en osaa.
ap ;-)
Asentaminen on yhtä vaikeeta, kun ohjelmien tallentaminen - vähintään... Saati sit kun pitäs ruveta kattomaan niitä tallennettuja ohjelmia. Apua!
En ole vielä ostanut laitteita ;-)
Enkä uskalla ostaakaan ellen tiedä, että joku ne myös asentaa. Jos ja kun 11-vuotias poikani on paikalla kun joku asentaa ja näyttää mite toimivat niin luotan sen jälkeen täysin lapseeni ;D
Myyjäliike sanoi Helpsonin olevan kallis. Nyt kun joku mainitsi Lillin niin muistin hänenkin olemassa olonsa.
ap
Ei se mitään ydinfysiikkaa kuitenkaan ole... Jopa mä olen osannut :D