Söin 1h aikana litran jäätelöä ja juuri sain todisteet paketista hävitettyä
ennenkuin mies tulee kotiin. Tiedän että ahmin.Tietoisesti ajattelen joka pv että mitä tänään ahmisin,siis näin kirjaimellisesti ajattelen ja tunnen suurta tyydytystä ja nautintoa ahmittuani.Nyt maha on todella täysi mutta ei ole edes huono olo. Niin ja en siis harrasta oksentelua enkä älyttömiä laihksia.Tiedän että elämäntavat pitäisi muuttaa kokonaan,mutta rakastan ahmimista ja herkkujen mättöä suuhun....mitä teen.laihdutin 12kg vaivalla ja 2kk aikana lihoin kaikki takaisin ja vähän päälle..
Kommentit (14)
kun mies on töissä,eli päivisin,ennen ahmin vain herkkuja,nyt jos ei ole herkkuja niin ahmin mitä vain,leipää(paljon paljon oivariinia päällä) ruokaa jne.Eli homma on pahentunut entisestään.Joskus kun pidetään ihan tarkoituksella leffa ilta,ostetaan herkkuja niin mua niiiiiiin hävettää mennä kassalle limsan,sipsipussin ja karkkien kera,niin paljon herkkuja ja tälläinen lihava vielä ostaa niin myyjä varmasti ajattelee että viksuinta olisi sinunkin ollut jättää nämä hyllyyn. Mitä kaikkea olette jo kokeilleet?
nii vielä..mun mies saattaa tokasta et sun pitää liikkua enempi (huom.liikun melkeen päivittäin useemman tunnin) sun pitää alottaa uudestaan painojen nostelut ja sitä rataa vaikka olenkin raskaana tällä hetkellä.eli mun pitäs sen mukaan vissiin bodailla sun muuta melkeen viimesille asti.mut siis toi mun mässäily oli jo ennen raskautta. ja joka vain muuttanut muotoaan. hyvähän sen on puhuu ku sille ei tule painoa yhtään vaikka vetäis miten paljon ruokaa ja herkkuja..haluis joo laihtuu mut samalla ei ole valmis lopettaa tota syömistä..johon myös on osa syynsä..mitä en lähe puimaan tässä
Ajattelin jotenkin, että salaa syöty ei ole syöty lainkaan. :D Sitten jotenkin tajusin, että eipä niitä ruokia keneltäkään kannata piilottaa. Ainut kenelle olen vastuussa syömisistä on minä itse. Laihdutin, ja olen pysynyt painossani tai plus-miinus muutama kilo. Varon ajattelemasta, että voisin piilottamalla jotenkin poistaa syömisiä, vaan kohtaan mokailupäivät itse silmästä silmään ja teen seuraavana päivänä parempia valintoja. Ei aina helppoa, mutta tähän asti toiminut.
Ai että oikeen litran söit jäätelöä!?
Kun mä alan ahmimaan, on litra jäätelöä ihan vaan alkupala, siihen kermavaahdot, suklaat ja keksit päälle. ja tietnkin se "oikea" ruoka ennen niitä.
No joo, mä taidan olla aika sairas?
Ylipainoa ei ole, bmi 21-22. olenkin aina välillä viikon tai kaks syömättä. Mutta kun en halua lihoa enempää....
Ehkä hän kuuntelee? Oletko yksinäinen ja tekemisen puutteessa. Virkehoitoon äidit!
joskus munki tulee ahmittua salaa. esim. käyn vetämässä keittiön kaapilla sipsejä niin ettei kukaan näe. tai suklaa keksejä yms.
todella todella paha tapa..
ja piilotin jäätelöpaketin kuoret :(
just olo on kuin alkoholistilla joka piilottelee pulloja :(
apua varmaan tarvitsisin, misä saisin lähtölaukauksen parantumiselle ?
en oksentele ja harvoin paha olo tulee.
neuvokaa!
litra tavaraa kerralla?? Emmä tiedä, mut kuulostaa aika paljolta... Emmä ainakaan jaksais syödä niin paljon.
Mut miks sä sitä sun mieheltä salailet? Eikse ny huomaa sen jokatapauksessa pikkuhiljaa et jotain on sun tullu vedettyy...? :DD
Ja kerran uskalsin mennä miehellä avautumaan ongelmastani, niin vastaus oli "onpa säälittävää". Eli ihan turha toivoa mitään ymmärrystä tai tukea siltä suunnalta. Eikä tätä ahmimista ja pakkomielteistä suhtautumista herkkuihin voi edes tajuta kukaan normaalisti syövä, jolle riittää ihan hyvin vaikka kaksi palaa suklaata kahvin kanssa.
Eilen meni 200g suklaata ja kääre piiloon roskiin. Nyt mietin että mitä herkkua ottaisin kaupasta mässäiltäväksi kun sinne kohta lähden
kaikkeen,ihana mies,lapsi,kiva koti,ihanaa olla hoitovapaalla,on ammatti,terveys(vielä),vanhemmat ja muu suku,kaikki on kohdallaan. On ystäviä,miksi siis ahmin???? en tiedä itsekkään.haluan kovasti laihtua mutta haluan myös ahmia. pitäisi vissiin mennä perusteelliseen lääkrin tarkastukseen hakee motivaatiota.ap
Koita keksiä mikä se tarve/ahdistus on, ja keksi keino sen käsittelemiseksi, ettei tarvitse uppoutua ruokaan siitä selvitäkseen. Ahmiessaanhan sitä ei oikein ole läsnä kehossaan, jos olisi niin ehtisi nauttiakin siitä ruoastan ja huomata koska riittää. Ahmiessa sitä kuvittelee saavansa moninkertaisena sen tyydytyksen mitä saa ehkä yhdestä suupalasta, mutta ei se niin mene.
mulla toi makean ahmiminen on vuosien mittaan taas vaihtunu suolasen puolelle.ja tietysti just ilta aikaan ja mieluiten silloin ku olen yksin saatan jopa suutahtaa miehelle jos se just sillon ku olen syömäs iltapalaani änkee samaa huoneeseen. saatan myös "mätkäistä"/heittää leivät lautaselle takas samalla muristen jotain ja painuu röökille.enkä sit enää koske niihin ku kerran heitin ne jo pois. JOO TIEDÄN ET SE HEITTÄMINEN ON LAPSELLISTA.(mut enpä ole saanut lapsena olla lapsi, ni kostautuu nyt ) haha =D