Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei pidä lesboäitejä "normaaleina",on suvaitsematon..

Vierailija
01.09.2010 |

Nykyään pitäisi suvaita kaikki. Syntyneet-ilmoituksissa lesbot ovat "äitejä" jollekin vastasyntyneelle, ja tämä on muka normaalia. Homoparit haluavat ehdottomasti avioliitto-oikeuden. Molemmat mielestäni luonnotonta, ja kaikkea ei tarvitse suvaita. Ei ole luonnollista, että kahdella naisella on yhteinen lapsi, eikä yhteinen lesbotarina lehden sivuilla tee asiasta sen suloisempaa tai normaalimpaa.

Tätähän ei saa sanoa ääneen, tiedän. Olenko ainoa, joka tunnustaa ajattelevansa salaa näin?

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa, joka on väkivaltainen kusipääjuoppo ja isänäkin täysnolla. Sitä en tajua ja se on mielestäni oikeasti luonnotonta. Sellaiselta puuttuu suojeluvaisto sekä itsensä, että myös omien lastensa suhteen.

Vierailija
62/93 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi IHMEESSÄ jonkun vaarattomasta seksuaalisesta mieltymyksestä pitää nostaa tällainen meteli ja ainainen vänkytys?

Siksi, koska siihen tuodaan mukaan kolmansia osapuolia; viattomia lapsia.

Ja aivan sama, mitä tutkimustulokset sanovat tästä aiheesta - odottelen tulevaisuuden tutkimustuloksia kaikista näistä juurettomista ihmisistä, joita on tehtailtu alulle mitä kummallisimpiin perhetilanteisiin tilaamalla vähän Tanskasta anonyymejä sukusoluja. Täysin vastuutonta toimintaa.

Ei ole mitenkään vaarallista lapselle saada hyvät vanhemmat..??? Vai olisiko lapsen mielestäsi parempii elää juurettomana lastenkodissa heitteillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa, joka on väkivaltainen kusipääjuoppo ja isänäkin täysnolla. Sitä en tajua ja se on mielestäni oikeasti luonnotonta. Sellaiselta puuttuu suojeluvaisto sekä itsensä, että myös omien lastensa suhteen.

Tämä on oikeasti paljon paljon PALJON vaurioittavampaa kuin elämä tasapainoisessa sateenkaariperheessä, mutta kukaan ei vaadi väkivaltaisille tai päihdeongelmaisille avioliitto- ja lastentekokieltoa.

Vierailija
64/93 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedetään esiin mustien orjuus ja Klu Klux-klaanien toiminta.

Miten nämä voidaan edes rinnastaa toisiinsa?

Ymmärtäisin, jos eläisimme esimerkiksi jossakin Afrikan maassa, jossa homoudesta voi tulla kuolemantuomio, että homojen vastustaminen rinnastetaan muuhun ihmisriistoon ja jopa räikeään rikollisuuteen.

Mutta elämme Suomessa ja toisekseen, en vastusta homoja. Minulla ei ole mitään henkilökohtaista homoja vastaan. Minulla on homoja myös ystäväni, lähinnä työn kautta. En kuitenkaan pidä homoutta luonnollisena.

Uskon, että avioliitto on Jumalan säätämä miehen ja naisen välille ja että se on pyhä. Luomistyö ja siihen liittyvät voimat, kuten lisääntyminen, ovat myös pyhiä ja annettu toisiaan rakastaville, laillisesti vihitylle miehelle ja vaimolle. Heidän myös tulee saada tarvittaessa lääketieteellistä apua lapsettomuusongelmissa.

Että tämän yhteiskunnan arvomaailman perustana olleen kristinuskoon perustuva arvomaailma on romuttunut ja tilalle ovat tulleet uudet, avarakatseisemmat arvot. On sinänsä hyvä, että homojen ei tarvitse enää hävetä, vaan voivat kulkea pää pystyssä.

Tämä yhteiskunta on nostanut (homojen todennäköisesti tahtomatta) homouden "paremman ihmisen ominaisuudeksi". Jos nyt kuitenkin satut olemaan ja olet kristillisessä uskossa, on nyt sinun vuorosi mennä kaappiin, koska uskosi sotii nyky-yhteiskunnan tasa-arvokäsityksiä vastaan.

Ole hiljaa äläkä tunnusta uskoasi. Älä ilmaise mielipiteitäsi ääneen. Sinun uskontosi on väärin. SInun uskontosi on arvoton.

Ja tuolla jo joku antoi hyvän esimerkin siitä, millaisia uskovat ovat: lasten hyväksikäyttäjiä, sairaita, henkistä väkivaltaa käyttäviä.

Suvaitkaamme kaikki sukupuolet seksuaalisesta suuntautumisesta huolimatta, mutta älkäämme suvaitko uskontoja. He ovat paha. He ovat sairas.

Vierailija
65/93 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin, jos eläisimme esimerkiksi jossakin Afrikan maassa, jossa homoudesta voi tulla kuolemantuomio, että homojen vastustaminen rinnastetaan muuhun ihmisriistoon ja jopa räikeään rikollisuuteen.

Mutta elämme Suomessa ja toisekseen, en vastusta homoja. Minulla ei ole mitään henkilökohtaista homoja vastaan. Minulla on homoja myös ystäväni, lähinnä työn kautta. En kuitenkaan pidä homoutta luonnollisena.

Uskon, että avioliitto on Jumalan säätämä miehen ja naisen välille ja että se on pyhä. Luomistyö ja siihen liittyvät voimat, kuten lisääntyminen, ovat myös pyhiä ja annettu toisiaan rakastaville, laillisesti vihitylle miehelle ja vaimolle. Heidän myös tulee saada tarvittaessa lääketieteellistä apua lapsettomuusongelmissa.

Että tämän yhteiskunnan arvomaailman perustana olleen kristinuskoon perustuva arvomaailma on romuttunut ja tilalle ovat tulleet uudet, avarakatseisemmat arvot. On sinänsä hyvä, että homojen ei tarvitse enää hävetä, vaan voivat kulkea pää pystyssä.

Tämä yhteiskunta on nostanut (homojen todennäköisesti tahtomatta) homouden "paremman ihmisen ominaisuudeksi". Jos nyt kuitenkin satut olemaan ja olet kristillisessä uskossa, on nyt sinun vuorosi mennä kaappiin, koska uskosi sotii nyky-yhteiskunnan tasa-arvokäsityksiä vastaan.

Ole hiljaa äläkä tunnusta uskoasi. Älä ilmaise mielipiteitäsi ääneen. Sinun uskontosi on väärin. SInun uskontosi on arvoton.

Ja tuolla jo joku antoi hyvän esimerkin siitä, millaisia uskovat ovat: lasten hyväksikäyttäjiä, sairaita, henkistä väkivaltaa käyttäviä.

Suvaitkaamme kaikki sukupuolet seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta, mutta älkäämme suvaitko uskontoja. He ovat paha. He ovat sairas.

Vierailija
66/93 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan luonnollista että mustat ihmiset olivat orjia, oli ihan luonnollista hirttää kapinoiva mustaihoinen, oli ihan luonnollista että valkoihoinen oli mustaa parempi. Oli ihan luonnollista ettei mustalla ollut ihmisoikeuksia. Jopa se sinun Jumalasi kertoi sanansaattajiensa suulla että on ihan luonnollista että mustan saa tappaa eikä siitä saa tuomiota.

Ihmisillä nyt vaan on kumma tapa perustella muiden syrjimistä sillä että se on luonnollista, ja onhan se kun katsoo ihmiskunnan historiaa. Mikään muu laji ei kykene moiseen.

Onneksi myös kehitys on luonnollista, joskus lapsenlapsenlapsemme ihmettelevät ja kummastelevat meidän aikamme homofobiaa. Mutta se on ihan luonnollista se.

Vierailija
67/93 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on oikeasti paljon paljon PALJON vaurioittavampaa kuin elämä tasapainoisessa sateenkaariperheessä, mutta kukaan ei vaadi väkivaltaisille tai päihdeongelmaisille avioliitto- ja lastentekokieltoa.

Ja ah Armas isä jumala on niin luonut. tättädää ja kun jumala on jotain luonut se myös pitää ja mammojen aivoissa itää.

Vierailija
68/93 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ah Armas isä jumala on niin luonut. tättädää ja kun jumala on jotain luonut se myös pitää ja mammojen aivoissa itää.

Vierailija
69/93 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aivan sama, mitä tutkimustulokset sanovat tästä aiheesta - odottelen tulevaisuuden tutkimustuloksia kaikista näistä juurettomista ihmisistä, joita on tehtailtu alulle mitä kummallisimpiin perhetilanteisiin tilaamalla vähän Tanskasta anonyymejä sukusoluja. Täysin vastuutonta toimintaa.

Niillä on isä ja äiti, tai äiti ja äiti, tai isä ja isä. Ja äidin ja äidin sukulaiset tai isän ja isän sukulaiset. Ehkä sulle tekis hyvää tehdä matka vaikka Afrikkaan. Näkisit mitä on OIKEAT ongelmat ihmiselämässä.

Jos et tuntisi lainkaan puolta sukuasi? Sinua ei pidettäisi heidän kirjoissaan minään (olemassa oloasi ei edes haluta tunnustaa / siitä ei mitään tiedetä)? Et tietäisi geneettisiä mahdollisia sairauksiasi, etkä sitä millainen nenä isälläsi oli (on) ja mitä hänen piirteistään sinä olet perinyt?

Aivan varmasti nämä asiat ovat isoja seikkoja ihmisen elämässä; te sukusolukikkailijat vain ette halua myöntää sitä.

Vierailija
70/93 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvaitkaamme kaikki sukupuolet seksuaaliseen suuntautumiseen katsomatta, mutta älkäämme suvaitko uskontoja. He ovat paha. He ovat sairas.

Miltä nyt tuntuu? Kivalta, eikös? No joo, kyllä se siitä tasaantuu. Parin sadan vuoden päästä kukaan ei edes muista että homoja sorsittiin ja aihe esiintyy lähinnä anekdoottien muodossa.

Vierailija
71/93 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä nyt tuntuu? Kivalta, eikös? No joo, kyllä se siitä tasaantuu. Parin sadan vuoden päästä kukaan ei edes muista että homoja sorsittiin ja aihe esiintyy lähinnä anekdoottien muodossa.

.. olen aina jotunut kohtaamaan suvaitsematonta kohtelua uskontoni takia. Sen kanssa oppii elämään. Se kai kuuluu asiaan. Hyvä homoille, että heidän ei tarvitse enää kärsiä :/

Vierailija
72/93 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti nämä asiat ovat isoja seikkoja ihmisen elämässä; te sukusolukikkailijat vain ette halua myöntää sitä.

tietämättömyys määrää sen onko elämäni onnellinen tai arvokas. Edelleen, teepäs retki jonnekin oikeitten ongelmien äärelle. Voin vinkata: nälkä, kylmä, sairaudet, kipu, surkea suoja, tarviiko jatkaa?

Vierailija
73/93 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.grimmy.com/images/MP_Archive/MP_2010/MP0806.gif

Mikä on hyvä, luonnollinen perhe? Eikö se ole se, jossa lapsilla on riittävästi rakastavia, vastuullisia, osallistuvia aikuisia kasvattamassa ja hoitamassa? Mieluiten sellainen, jossa perheen aikuiset rakastavat myös toisiaan ja pystyvät elättämään perheen ja huolehtimaan kodin siisteydestä jne?

Mikä tuossa idyllissä on sellaista, joka vaatisi vain naisen ja miehen yhteyttä, sulkisi pois kahden naisen tai kahden miehen yhteyden, ja samalla ottaisi sisäänsä kaikki yhden naisen ja yhden miehen yhteydet?

Minä elän heteroavioliitossa. Lapsen saanti ei ollut itsestäänselvyys. Kävimme lapsettomuushoidoissa. Emme siis saaneet lasta "luonnollisella" tavalla.

Samoin "luonnollisesti", ilman länsimaisia synnytysklinikoita, vähintään yksi äiti kymmenestä kuolisi raskausaikana tai synnytykseen. Tätäkö me haluamme? Tämäkö on ihanteemme?

Vierailija
74/93 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa!!!

Vierailija
75/93 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläimet ja ihmiset eroavat toisistaan oleellisesti. Ihmisillä on kyky tuntea ja erottaa oikea ja väärä, ja ajatella tekojaan)

Ihminen on vain eläin. Ihminen myös valitsee tietoisesti joko moraalisesti oikein tai väärin.

Eläin ei ole ikinä joko hyvä tai paha, kuten ihminen.

"luonnevikaiset" lemmikit ovat 99%sa tapauksista ihmisen kaltoinkohtelun tuotosta.

Pettäminenkin on todistettu vain suvujatkumisen kannalta tulevaksi luonnolliseksi vietiksi.

Ihminen on julmin kaikista eläimistä.

BTW Delfiinit on todistetusti älykkäämpiä kuin ihmiset.

Vierailija
76/93 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joilla on lapsi tai lapsia. Tarkkaile heidän elämäänsä ja arvostele vasta sitten. Saattaisit yllättyä, miten hyvä näiden kahden lapsien elämä on. Luultavasti he ovat joutuneet puntaroimaan perheen perustamisenkin huomattavasti tarkemmin kuin muut ja heidän motiivinsa parisuhteen ylläpitoon ja lapsien tarpeista huolehtimiseen on täytynyt olla luja, koska he ovat joutuneet tekemään mahdollisesti enemmän työtä asian eteen, kuin monet heteropariskunnat. Vaatii suurta vahvuutta ja rohkeutta tehdä lapsi erilaiseen parisuhteeseen.

Itse tiedän yhden pariskunnan ja voin sanoa, että he ovat varmasti rakastavimpia ja ihanimpia ihmisiä mitä maa voi päällään kantaa. Huolehtivia, vastuuntuntoisia, ahkeria, luotettavia ja rakastavia vanhempia. Parempia saa etsiä.

Toisaalta, vaikka tutustuisit yhteen lesbo tai homopariskuntaan, et voi millään vetää johtopäätöksiä kaikkien lesbojen tai homojen parisuhteista, ominaisuuksista, arvoista tai kyvyistä. Kaikki ihmiset ovat yksilöitä, kaikki parisuhteet ovat erilaisia. Mikään niputtaminen ei ole ratkaisu mihinkään. Ota ensin oikeasti selvää, suhtaudu ihmisiin avoimesti ja tarkkaile ihmisiä yksilöinä. Vedä sitten johtopäätökset, puutu jos on tarvetta ja muuten anna muiden elää ja olla. Tuskin itsekään haluat, että sinua arvostellaan kaikenkattavasti pelkän ammattisi tai seksuaalisen suuntautumisesi, tai minkään muunkaan yksittäisen ominaisuuden takia.

Vierailija
77/93 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietämättömyys määrää sen onko elämäni onnellinen tai arvokas. Edelleen, teepäs retki jonnekin oikeitten ongelmien äärelle. Voin vinkata: nälkä, kylmä, sairaudet, kipu, surkea suoja, tarviiko jatkaa?

Älyttömän hyökkäävä tyyli kirjoittaa, haukkuva, syyttelevä ja savarteleva käytös - tosi fiksua.

Keksit sitten nostaa tuosta koko tekstistä esiin juuri tuon kohdan isän nenän muodosta? Jos nyt oikein tarkasti mietit niin voit huomata jonkin tärkeämmän pointin kirjoituksestani kuin tuon kommentin nenistä. Mutta et sinä taida haluta edes nähdä mitään muuta puolta? Se on vain sinä ja sun itsekäs halusi saada lapsi - ja se on ainoa asia, mikä ratkaisee, vai mitä?? Yllätys sulle: sillä syntyvällä lapsellakin tulee olemaan täällä maailmassa aivan oma elämä; maailmassa, missä ympärillä touhuavat heteroperheet, lapset isineen harrastamassa, isovanhemmat, jotka haluavat nähdä omissa lastenlapsissaan sukunsa piirteitä jne. jne. Luvassa rutosti ongelmia ja potentiaalisesti isojakin kysymyksiä, jotka jäävät ikuisiksi ajoiksi vastaamatta.

Ai niin mutta - sähän halusit hei lapsen, ja sun nyt vaan oli se saatava. Minä, minä, minä, minä ja minä ja mun tarpeet.

Mieti vähän.

Ja te muut luonnollisuudesta saivartelevat..! Oikeasti, en edes aloita teidän kanssa vääntämistä siitä, mikä on ja mikä ei ole luonnollista - tämän pitäisi kuitenkin olla jokaiselle ihan päivänselvä asia.

Vierailija
78/93 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman saivartelua kylmä totuushan on se, ettei kaksi naista tai kaksi miestä voi saada lapsia keskenään - se on luonnotonta. Tämä on totta. Ja tiedoksi teille ennen kun alatte huhuilla heteroparien hoidoista luovutetuilla sukusoluilla - niin kyllä; on myös luonnotonta ottaa solu irti ihmisestä (siis kontekstistaan) ja siirtää se ihan toiseen (ventovieraaseen!) ihmiseen. Täysin luonnotonta. Ja tuleekin kyseenalaistaa.

En ymmärrä miksi siitä pitää nostaa tälläinen issue?

Ap:n kanssa siis samaa mieltä.

Siis että nainen siittäisi toisen naisen, joo se olisikin luonnotonta. Mahdotonta sanoisinko.

Mutta se että haluaa kasvattaa lapsen, hoivata, rakastaa ja antaa hyvä koti sille lapselle, se ei ole luonnotonta. Ainakin vauvakuumeilijoiden keskuudessa tuo hoivavietti on luonnollista.

Ehkäisy muuten on myös luonnotonta.

Hei ja tiedätkö mitä? Meidän lapsella on kaksi äitiä ja kaksi isää. Isät asuvat yhdessä ja menivät vähän aikaa sitten Islannissa naimisiin, ovat olleet yhdessä 20vuotta, siitä asti kun alkoivat 16-vuotiana seurustelemaan.

Me olemme tekemässä avovaimoni kanssa matkaa myös Islantiin ja menemme siellä naimisiin. Me olemme seurustelleet 10 vuotta ja olemme olleet yhdessä 15-vuotiasta. Islannin reissun jälkeen yrittää vuorostaan raskautua. Näin meillä.

Kenelläkään meistä ei muuten ole ollut minkään asteen mielenterveysongelmia, meillä on avovaimoni kanssa velaton okt ja kenelläkään ei ole ollut ongelmia laskujen maksussa tai missään muussakaan. Olemme siis kaikinpuolin kunnon ihmisiä. Tarjoamme vakaan ja rauhallisen kasvuympäristön ja ilman teidän kaltaisianne ylenkatsojia lapsemme voi kasvaa rauhassa ja turvallisesti.

Vierailija
79/93 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut jo kantani ja se ei muutu. En myöskään pidä siitä, että minut rinnastetaan väkivaltaiseen rikollisjärjestöön siksi, että en sallisi adoptio-oikeutta homoille.

Homoutta perustellaan siten, että kyseessä on kaksi, toisiaan rakastavaa aikuista. Adoptiossa kyse ei ole enää kahden kaupasta, vaan myös viattoman lapsen elämästä.

Ja jos puhutaan luonnollisuudesta, niin eikö luonto tähtää jatkumiseen ja vahvimman voittamiseen. Homot toivat AIDS:in tähän maailmaan -se siitä luonnollisuudesta ja muiden vahingoittamattomuudesta; heterot hyppivät sängystä sänkyyn levittäen sukupuolitauteja ja aiheuttaen paljon mielipahaa ja jopa tuskaa ympärillään; jotkut lähes juovat itsensä hengiltä alkoholilla tai addiktoituvat huumeisiin ja rahoittavat toimintansa rikollisuudella. Mikään näistä toiminnoista tai teoista ei tuo hyviä seurauksia mukanaan, vaan pahimmassa tapauksessa ihmiset tuhoavat itse itsensä. Luonnollistako?

Pienenä kuriositeettinä, että jos ihmiset eläisivät kristillisen arvomaailman mukaisesti -vaikka eivät uskovaisia muuten olisikaan- voisimme välttää monet näistä ongelmista. Luonnollistako? Ainakin seuraukset ovat hyvät ja ihmissuku jatkuu.

Vierailija
80/93 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin mutta - sähän halusit hei lapsen, ja sun nyt vaan oli se saatava. Minä, minä, minä, minä ja minä ja mun tarpeet.

ja lapset on siitetty perinteisellä menetelmällä. Olen vain niin lopen kyllästynyt näihin vihakampanjoihin homoja ja lesboja vastaan. En halua olla osa yhteiskuntaa, jossa tollanen on vielä nykyaikanakin mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan