Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä rippilahjaksi pojalle?? ja minkä hintaista

Vierailija
31.08.2010 |

antajana kummi ja lähisukulainen

pääkaupunkiseudulta

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten ihan rahaa tilille. Jotkut arvostaa ristikoruakin. Itse panostaisin n.100e.

Vierailija
2/18 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoi 250 ja olen sylikummi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hengellistä musiikkia (esim. gospelia, josta nuoretkin tykkää) tai hengellisiä kirjoja (löytyy kaikenlaisia kivoja, myös nuorille sopivia)! Mielestäni raha ei sovi tällaiseen pyhään tilaisuuteen.

Vierailija
4/18 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette ole kovin uskovainen suku niin älä ny hemmetissä mitään gospelia tai hengellistä kirjallisuutta laita.. hukkaan menee.

Vierailija
5/18 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin meidän sukulaispoika joka sai kyllä paljon rahaakin oli iloinen kumminsa antamasta astiaston osasta.

Sanoi äidilleenkin, että tuotahan sinulla on nyt pari vuotta vielä aikaa kerätä minulle.

Ehkä oli sellainen "merkki", että se kotoa muuttokin siellä jo häämöttää.

Vierailija
6/18 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hengellistä musiikkia (esim. gospelia, josta nuoretkin tykkää) tai hengellisiä kirjoja (löytyy kaikenlaisia kivoja, myös nuorille sopivia)! Mielestäni raha ei sovi tällaiseen pyhään tilaisuuteen.

Siskoni (pojan kummi) antoi 50 egee ja lisäksi osti pojan haluaman ristin. Oli Kalevala Korun risti.

Vierailija
7/18 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keräsi rahaa mopotililleen.

Eräät sukulaiset (ihan ökyrikkaat) toivat jeesuskirjan hänelle. Olisivat ihan oikeasti voineet antaa sen kirja JA vaikka 20 e...

Vierailija
8/18 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan perinteisen hopearistin. Sanoin jo etukäteen, että ristin hommaan ihan periaatteesta, kerran kummi oon. Pojalta kysyin sitten, että minkälainen ois mieluisin. Hopeinen hyvin pelkistetty kuulemma. ostin siihin sitten vähän alkuperäistä leveemmän hopeaketjun, jota voi pitää pelkästäänkin. Myyjä ehdotti ja oli mielestäni kiva. Ristiä tuskin ainakaan heti pitää, mutta onpahan muistona aikuisenakin vielä. Raha menisi tod.näk.peliautomaattiin...

Lisäksi laitoin mukaan setin uistimia ja kympin ihan vain hyvän mielen vuoksi.

'

Oma poika sai kummilta kans hopearistin, tutuilta rannekorun sekä nimilaattakorun, kaikki hopeisia. Lisäksi aika paljon rahaa.

Vierailija
9/18 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei oo uskovainen? Kyseessä on kristityksi tunnustautuminen!

"Rippikoulussa annettavan kasteopetuksen jälkeen voi tulla konfirmoiduksi, jolloin kastettu tunnustautuu kristityksi ja seurakunta rukoilee uskon vahvistusta."

ette ole kovin uskovainen suku niin älä ny hemmetissä mitään gospelia tai hengellistä kirjallisuutta laita.. hukkaan menee.

Vierailija
10/18 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Konfirmaatio on rippikoulun päätteeksi järjestettävä juhla, jossa tunnustaudutaan omakohtaisesti kristilliseen uskoon.

Saatuaan rippikoulussa opetusta kastettu tunnustautuu konfirmaatiossa Jeesuksen seuraajaksi. Hän yhtyy samaan uskontunnustukseen, jonka vanhemmat ja kummit lukivat hänen kastetilaisuudessaan.

Uskontunnustuksessa nuori liittyy sukupolvien ja maailman kristittyjen kaksituhatvuotiseen ketjuun."

Vierailija
11/18 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin moporahat saadakseen.

Vierailija
12/18 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin moni täällä vaan kuuluu kirkkoon tavan vuoksi? ja kuinka monen nuoren elämään uskonto vaikuttaa paskan vertaa vaikka kirkkoon kuuluukin ja rippille menee? hei lopettakaa toi jeesustelu ny oikeesti ku tiiätte itekkin mikä on asian oikea laita.

Vierailija
13/18 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennään yleensä siksi kun kaikki muutkin menee. Ei siksi että se Jumala nyt olis nin kauhean tärkeä.

Vierailija
14/18 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin moni täällä vaan kuuluu kirkkoon tavan vuoksi? ja kuinka monen nuoren elämään uskonto vaikuttaa paskan vertaa vaikka kirkkoon kuuluukin ja rippille menee? hei lopettakaa toi jeesustelu ny oikeesti ku tiiätte itekkin mikä on asian oikea laita.

ja tuli "uskoon". Haluaisin itsekin taas löytää samanlaisen seurakuntayhteyden kuin silloin. Kyllä minä nytkin aina iltarukoukset luen.

Vierailija
15/18 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan sarjaan saan ylioppilasjuhliin sitten kalvosinnapit annettua, ostin nekin jo valmiiksi samalla ja laitoin omaan talteeni. :) Ja tilille laitoin 50e bensarahaa mopoiluun. Ja olen 4 kummista ainoa enää kuvioissa oleva, kun olin heistä ainoa sukulainen.

Vierailija
16/18 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enhän minä häntä alkanut kiilaamaan tuossa asiassa.

Vierailija
17/18 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostaisin jotain, mitä voi sitten aikanaan viedä omaan kotiin mukaan. Kysyisin vaikka suoraa, että mikä astiasto tai aterinsarja miellyttää. Tai jos ei maku ole tiedossa niin vaikka hyvä kokkiveitsi tai paistinpannu.

Vierailija
18/18 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uistimesta jää muisto ja vuosiluku talteen, jos niin haluaa.

Rahaa moporahastoon