G: Miten vietät elokuun viimeistä iltaa 2010?
Kämppä on tänään pesty ja puhtaassa kodissa on kiva olla. Sytyttelin kynttilöitä, syötin ja kylvetin lapset. Pistin juuri sänkyihinsä pienimmät. Makaan lattialla läppärin kanssa, katson telkkaria, syön ja olen flunssassa.
Kommentit (20)
ja roikun netissä sekä poden alkavaa flunssaa. Vituttaa siis kaikinpuolin.
nyt on kämppä kaaoksessa, mutta eiköhän vartti riitä ja se on taas siinä mallilla, että voi nautia kynttilöistä ja takkatulesta loppuillan:)
Aurinko paistaa ihanan haikeasti ja tästä se syksy sitten käynnistyy. Saunassa käymme kohta ja sitten ihan normaalia arkea. Pyöräilyllä käytiin tänään jo aiemmin ja trampoliinissä hypittiin.
eli oottelen vaan huomisaamua,kun meen kuuleen onko mulla syöpä vai ei.
ostamassa kuukauden kuivamuonaostokset töiden jälkeen. Kuudelta olin kotona, laitoin ruuan ja nyt kirjoittelen pöhköpalstalle ja suunnittelen ensi kesän lomamatkaa lukemalla blogeja aiheesta:)
JAnyt nautimme koti illasta ja saunomme ja katsomme telkkkaa. Mökilllä tuli tehtyä kaikenlaista työhommia.
intense chocholate -sävyllä, kunhan lapset ovat nukkumassa.
kun ilmat viilenee. Nautittiin letkeästä ja pehmeän lämpimästä elokuun illasta kävelylenkillä ja viherhuoneessa istuskellen.
uudesta rakkaudesta ja stressaan työttömyyttäni.
ja päätin tänään lopettaa syksystä synkistelemisen, vaikka vaikeata se on.
Kesää odotellessa :)
jaksoit siivota flunssassa? Rispektii! :)
Seiskalle tsemppiä ja peukutukset...
Mä feissaan ja aaveilen, lapsi on nukkumassa, kävin äsken pyörälenkillä, mieli matalana kun en tiedä suhteen jatkumisesta (seurustelusuhde, ei lapsen isä)... Ikävöin monia ja vältän kynttilöiden sytyttelyä niin kaunista kuin se oiskin, mutta lisäisi vaan apatiaani. Blaah.
sillä huomenna alkaa dietti. Tavoitteena saada 10kg pois jouluun mennessä. Bmi nyt 26, tavoite n. 22
että mies on lukenut iltasadut ja lapset nukkuvat. Sitten menemme rantasaunomaan.
Alkuraskauden, aamuviiden herätyksen ja pitkän työpäivän uuvuttamana olen rötköttänyt suurimman osan illasta sohvalla ja torkkunut. Välillä kävin syömässä miehen grillaamaa ruokaa ja hoidin taaperon iltatoimet ja nukutin. Vähän huono omatunto on, varsinkin kun koti kaipaisi siivoamista, mutta toisaalta eilen tein koko illan kotihommia, ja kokemuksesta tiedän, että alkuraskauden uupumus on kohta ohi!
ja tutkin nettiä. Miehen entinen pomo kylässä, keskustelevat alakerrassa miehen väitöskirjan viimeistelystä. Syötiin salaattia, juustoja sekä juotiin lasit valkoviiniä.
kohta laitan koneen kiinni ja kömmin peiton alle. Mietin, ottaisko sirdaludin kun niska on niiiin jumissa. Flunssaa täälläkin:-(
Nukuin pitkät iltaunet ja vaimo oli sillä aikaa siivonnut ja laittanut ruoan ja käynyt ulkoilemassa lapsen kanssa. M30
Viimeinen ilta (sekä yö) menee töissä!
ja nyt ne leikkivät sovussa ja järjestelevät tavaroita "uusissa" huoneissaan, vuorotellen molemmissa. Mä alan kohta laittaa niille iltapalaa kunhan raaskin repiä ne pois noista touhuistaan.
Sit odotellaan ehtiikö iskä tänään kotiin ennen kuin ollaan kaikki unten mailla