Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olistko suuttunut miehellesi tästä?

Vierailija
29.08.2010 |

Olimme eilen juhlissa koko perhe. Itse jäin lasten kanssa vanhemmilleni yöksi ja mies lähti jatkoille kavereille. Oltiin sovittu, että mies menee kotiin sitten yöksi ja saa siellä nukkua aamulla rauhassa. Laitoin miehelle viestin klo 23 ja kysyin miten menee, lähteekö jatkoille baariin jne. Ei tullut vastausta.

Aamulla tulin lasten kanssa kotiin klo 10. Luulin, että mies nukkuu yläkerrassa, mutta eipä siellä ollut ketään. Sitten lopulta soitin hädissäni miehelle, kun luulin että jotain on sattunut. Ensitöikseni kysyin, "missä oot?", johon mies vastasi "miten niin?". Lopulta sanoi olevansa kotiin tulossa.

Kotona mies kertoi olleensa naispuolisella ystävällä yötä kun oli ollut NIIN kovassa humalassa, että ei kotiin päässyt. Jankkasin, että miksi ei tullut taksille, ilmoittanut yöllä tai viimeistään aamulla, että en ihmettelisi kun ei ole kotona ja MIKSI helvetissä kysyin aamulla "miten niin?" kun soitin? Tuli ihan sellainen olo, että se edes aikonut kertoa, että ei ole kotona ollut ja testasi, olenko itse jo kotona ja huomannut, että hän ei olekaan.

Ukko ei tajua miksi suutuin. Oli kuulemma päässyt unohtumaan, että on vaimo ja pari lasta ja siksi ei ilmoittanut meille mitään. VITTU! Tuosta suutuin vielä lisää. Ai unohti?? KErtokaapas rakkaat av-ihmiset, olisitteko te suuttuneet?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten, en tunne yhtään miestä, joka vapaaehtoisesti jäisi yökyläilemään baarireissun tai juhlaillan jälkeen. Se ei ole miesten juttu. Miehet menevät aina kotiin, oli kunto mikä tahansa.

Vierailija
22/70 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin kovassa humalassa, että todellisuudentaju katoaa ja perhe unohtuu, niin lienee seuraavat kaksi päivää menee sängyn pohjalla oksentaen, jos ei ole rappioalkoholisti. Oliko mies kovassa krapulassa vai vaan vähän pöhnässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kummalliselta kuulostaa, varsinkin tuo "Miten niin?" -kysymys. Kyllähän sen nyt pitäis tajuta miten niin jos ei kerta ukkoa kotoa löytynyt!

Vierailija
24/70 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olisin paikassa jossa ei pitäisi olla, niin varmaan vastaisin myös "miten niin?", mitä muutakaan siinä voi sanoa. Olishan se voinut siinä jo sanoa, että on siellä naispuolisella kaverilla, nyt kuulostaa vaan siltä, että keksi jutun kotimatkalla.

Vierailija
25/70 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipas paha mieli sun puolesta, toivottavasti ei pettänyt mutta siltä vähän vaikuttaa..... Nyt tarkat selvitykset hältä mitä hän teki ja kenen kanssa. Ja MIKSI? Haluaako mies riskeerata avioliiton ihan noin vain...? tsemppiä!!!!!!

Vierailija
26/70 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö miehen soittaa/lähettää viestiä keskellä yötä tai aamulla ja herättää koko perhe?

Sekö olisi hyvä?

Jos baaris koheltaa yön ja herää kymmeneksi niin eikö se ole ihan tavallista? Olisko miehen pitänyt laittaa herätyskello soittamaan että soittaa sulle ja ilmottaa missä on?

Juu, olit huolissasi ja nyt kiroat vittuja kun joku nainen ei sanonu että soita kotiin???

Vierailija
27/70 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö miehen soittaa/lähettää viestiä keskellä yötä tai aamulla ja herättää koko perhe?

Sekö olisi hyvä?

Jos baaris koheltaa yön ja herää kymmeneksi niin eikö se ole ihan tavallista? Olisko miehen pitänyt laittaa herätyskello soittamaan että soittaa sulle ja ilmottaa missä on?

Juu, olit huolissasi ja nyt kiroat vittuja kun joku nainen ei sanonu että soita kotiin???

mies vastannut silloin yhdeltätoista, kun ap laittoi hälle viestiä? Silloin harva on kovin kummoisessa kännissä.

Vierailija
28/70 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olisin suuttunut, olisin vain vaihtanut lukot.

Vierailija
29/70 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai soittiko ukkos sille keskellä yötä ja pyysi yöpaikkaa? mistä kaveri tuli mieleen,mutta oma perhe ei? kuulostaa oudolta! kyseleppäs mieheltäs vähän lisää tietoja,millä meni kaverille?taksilla?mutta ei voinu tulla taksilla kotiin asti..?

Vierailija
30/70 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet täällä ovat varmoja että petti, niin minä en. Olen itsekin yöpynyt miespuolisilla kavereilla baariyön jälkeen kun en ole jaksanut kotiin raahautua. On mahdollista, että hän vain nukkui jossain.

Se, että peitteli asiaa, on toki suuttumisen arvoinen juttu. Varmaan hän pelkäsi reaktiotasi mutta silti.

Vierailija
31/70 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä vaiheessa olisin jo etsimässä uutta asuntoa itselleni :D

Vierailija
32/70 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suutuin omalle miehelleni joka meni ilmoittamatta baariin ja oli missä lie yötä, kun mä oon toisella puolen suomea sukuloimassa.

Vierailija
33/70 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun siihen yhdistetään se, ettei klo 23 enää vastannut viestiisi ja että aamulla soittaessasi ensin karttoi vastauksen niin on se pettänyt. Vain kaverilla yöpymisen olisi voinut sanoa. Joko on enemmän kuin kaveri (leski=sinkku nykyään ja on ne kaverit ennenkin naineet toistensa puolisoita) tai sitten on vain pyytänyt tältä alibin.

Vierailija
34/70 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten, en tunne yhtään miestä, joka vapaaehtoisesti jäisi yökyläilemään baarireissun tai juhlaillan jälkeen. Se ei ole miesten juttu. Miehet menevät aina kotiin, oli kunto mikä tahansa.

Vierailija
35/70 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä tekee mieli niin käytä edes kumia. Kun on niin kiimassa että perhe unohtuu, jää kumikin helposti.

Vierailija
36/70 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes petti, se nyt on selvää, mutta onko kumppani sitten ollut se vanha tuttu nainen vai joku muu, sitä ei voi tietää. Oletko varma että miehesi on ollut juuri sillä tutulla naisella vai onko hän vain antanut miehellesi hyvän alibin, jos kerran ovat ystäviä.

Ei millään pahalla, mutta olet aika sinisilmäinen jos et usko tässä olevan mitään pettämisen mahdollisuutta.

Kyllähän se miehesi nyt perheensä muistaa, mutta ehkä siinä vieraan naisen himossa se oma perhe vaan ei jaksa kiinnostaa!

Vierailija
37/70 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä?

Siis sinusta on selvänä klo 23?

Jaha.

Ja sinusta kaikkien kuuluu huomata viesti kun semmonen tulee. Saatisitten vastata semmoseen?

Minusta on hyvä ettei lähde laittamaan puolelta yötä tai aamuyöstä tai aamulla viestiä, mutta olen kai poikkeus? Minusta on hyvä ettei ala häiritsemään toisten unia.

Missään ei ap.n ukko ilmottanu että tulee kotiin nukkumaan. Joten ap ihan itse saa seota sukkiinsa jos mies ei sitten "sovitusti" ollut kotona nukkumassa. Koska itse meni asiaa päättämään toisen aikuisen ihmisen puolesta: mitä jos sun ukko alkaisi kertomaan miten sinä liikut missäkin?

Ja jos et tee niinkuin sanoo, on pettänyt!?

Ihan käsittämätöntä. Löysää ap nutturaa.

28

Vierailija
38/70 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on aina mahdollista, myös se, että ap:n mies ei pettänyt, mutta on tässä aika monta kysymystä esitettävänä: mitä se "miten niin?" tarkoitti, mieshän tiesi ap:n olettavan, että tämä on kotona? Mitä ihmettä se perheen unohtaminen tarkoitti ja mihin se on johtanut? Oliko se naisystävä myös jatkoilla ja senkö kanssa on menty yhdessä taksilla tämän naisen kotiin, vai menikö mies baarista tän naisen luo, ja jos niin mikä esti menemästä kotiin, jonka mies tiesi olevan tyhjä eli ei olisi voinut edes häiritä ketään? Eikö mies aamullakaan tajunnut, että ap ei tiedä missä mies on, ja olisi huolissaan?

Vierailija
39/70 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi uskotte sen? Sehän on miesten mielestä puolustus numero yksi.

Vierailija
40/70 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä?

Siis sinusta on selvänä klo 23?

Jaha.

Ja sinusta kaikkien kuuluu huomata viesti kun semmonen tulee. Saatisitten vastata semmoseen?

Minusta on hyvä ettei lähde laittamaan puolelta yötä tai aamuyöstä tai aamulla viestiä, mutta olen kai poikkeus? Minusta on hyvä ettei ala häiritsemään toisten unia.

Missään ei ap.n ukko ilmottanu että tulee kotiin nukkumaan. Joten ap ihan itse saa seota sukkiinsa jos mies ei sitten "sovitusti" ollut kotona nukkumassa. Koska itse meni asiaa päättämään toisen aikuisen ihmisen puolesta: mitä jos sun ukko alkaisi kertomaan miten sinä liikut missäkin?

Ja jos et tee niinkuin sanoo, on pettänyt!?

Ihan käsittämätöntä. Löysää ap nutturaa.

28

Ap:n jo ihan ensimmäisissä lauseissa tuli ilmi, että olivat sopineet miehen menevän yöksi kotiin. Ja kotiin menosta olisikaan ollut puhetta, miten selittää ettei mies heti keksinyt missä vastaa olevansa vaan tuli viivytys "miten niin"-vastaus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä