Kamalia lastenlauluja
LINTU PASKOI OTSALLE
Lintu paskoi otsalle, lauloi niitä näitä. Pese pääs nyt jumalauta ettei saada täitä!
MAIJALL OLI KLAMYDIA
Maijall oli klamydia, klamydia, klamydia. Maijall oli klamydia, pirun tarttuva. Ja kuka Maijaa panikin, panikin, panikin. Kuka Maijaa panikin se seuras mukana...
TUNNETKO LIISUKAN
Tunnetko Liisukan hai, hän tansseis puukosta sai. Vaan Liisu toipunut ei, polliisit Haagertin vei.
SIILI MENEE MANALLE
Siili menee manalle, naru kaulassansa. Mukanansa manalle juoksee pikku kansa. Siilin lapset piiperoiset, paaperoiset, palleroiset kauloissansa köydet toiset oksilt alas loikkii.
ÄIDIN HASSISMAALLA
Äidin hassismaalla, kannabiksen alla sammakolla koti oli kultainen. Vilpas lehtikatto, alla multamatto, atmosfääri miellyttävän huuruinen. Hämärä, vihreä, sammakon mielest on viihtyisä. Ei se tuolla nuohoo, polttelee vaan ruohoo kannabiksen lehden alla loikoillen.
Äiti sätkät laittoi, kasvin poikki taittoi. Seinähirret rusahtaen katkeaa. Sammakko se loikki kasvihuoneen poikki, baarikaapin taakse viimein katoaa. Ai ai hyi, säikähtyi äiti ja kirkaisten perääntyi. Yksi kukka jäikin, hyvähän on näinkin. Sammakko se päiväpilvet siitä saa.
MATKUSTAN YMPÄRI MAAILMAA
Matkustan ympäri Venäjänmaan, suolessa pusseittain huummeita vaan. Ja jos mua hiukkasen onnistaa niin uuden diilerin saan. Kun sanon päivää, hän sanoo "harasoo"!
Matkustan ympäri Afrikanmaan, ruumassa sadoittain Uzeja vaan. Ja jos mua hiukkasen onnistaa niin niille ostajan saan. Kun sanon päivää, hän sanoo "ugala bugala"!
Matkustan ympäri Aasianmaan, rahavyössä pirusti fyrkkaa vaan. Ja jos mua hiukkasen onnistaa niin nuorta neitosta saan. Kun sanon päivää, hän sanoo "blowjob one hundled dollals, sil"!
Muista myös seuraavat ikivihertävät klassikot:
- Oli hepopiikki suonessa poikittain
- Mummo kanasensa silppuriin ajoi
- Jospas minä kissaa naisin
- Meil on metsässä imppauspiiri
- Pienen pieni hinuri
- Pikku-Matin puppelilta on kumi puhjennut
- Pieni jutskupoika vaan uunin piippuun katoaa
- Mörkö se lähti huoriin
- Joutuin vain nyt Jammu-sedän luo
- Pane hiljaa isi
- Setä Moonika
Oletan (ja toivon), että AP on laittanut tän tänne huumorimielellä....
Mä ainakin repesin ihan täysin.....
Ei kykene vähään aikaan laulaan lapsille noita tuttuja lauluja kun muistaa nuo sanoitukset
*reps kops*