Olistko suuttunut miehellesi tästä?
Olimme eilen juhlissa koko perhe. Itse jäin lasten kanssa vanhemmilleni yöksi ja mies lähti jatkoille kavereille. Oltiin sovittu, että mies menee kotiin sitten yöksi ja saa siellä nukkua aamulla rauhassa. Laitoin miehelle viestin klo 23 ja kysyin miten menee, lähteekö jatkoille baariin jne. Ei tullut vastausta.
Aamulla tulin lasten kanssa kotiin klo 10. Luulin, että mies nukkuu yläkerrassa, mutta eipä siellä ollut ketään. Sitten lopulta soitin hädissäni miehelle, kun luulin että jotain on sattunut. Ensitöikseni kysyin, "missä oot?", johon mies vastasi "miten niin?". Lopulta sanoi olevansa kotiin tulossa.
Kotona mies kertoi olleensa naispuolisella ystävällä yötä kun oli ollut NIIN kovassa humalassa, että ei kotiin päässyt. Jankkasin, että miksi ei tullut taksille, ilmoittanut yöllä tai viimeistään aamulla, että en ihmettelisi kun ei ole kotona ja MIKSI helvetissä kysyin aamulla "miten niin?" kun soitin? Tuli ihan sellainen olo, että se edes aikonut kertoa, että ei ole kotona ollut ja testasi, olenko itse jo kotona ja huomannut, että hän ei olekaan.
Ukko ei tajua miksi suutuin. Oli kuulemma päässyt unohtumaan, että on vaimo ja pari lasta ja siksi ei ilmoittanut meille mitään. VITTU! Tuosta suutuin vielä lisää. Ai unohti?? KErtokaapas rakkaat av-ihmiset, olisitteko te suuttuneet?
Kommentit (70)
Tiesikö mies sinun olevan kotona kun soitit hänelle silloin kymmenen aikaan?
Tai mies ei ole keskellä yötä huomannut että on saanut viestin ja on ollut puhetta että ukko lähtee jatkoille!
Minä vastaan usein: jaa mitä, miten niin? Ihan vaan ööö, totanoin???
Tekeekö vastakysymys ihmisestä pettäjän?
Jos sulle tulee viesti keskellä yötä ukolta jossa se sanoo miten sää "voisit tehdä" niin teetkö niin?
Ja mitä jos et tee?
Onko ihan pakko alkaa vastaamaan kumppanille keskellä yötä?
Entä jos sitä viestiä ei ole saanut? Tai jos suunnitelmat muuttuu? Jos baarista ajatteli lähteä kotiin mutta lähtikin kavereitten kanssa eteenpäin?
Miten ihmeessä ihmisen tarttee olettaa että joku tekee niinkuin toinen "ehdottaa" ja sitten on huolissaan kun toinen ei olekaan paikassa jonne on "ehdottanut" toisen menevän?
Kai nyt jumalauta ihminen saa kaverillaan olla yötä?
28
sanoi, että on sovittu, että mies menee kotiin, ei että ap ehdotti, että mies menee kotiin. Joten luulisi miehen tajunneen, että ap on huolissaan, kun mies ei kotiin menekään. Olettaisin, että jos mies oli hyvillä aikeilla liikkeillä, hän olisi ilmoittanut menevänsä jonnekin muualle.
Suunnitelmiin tulee muutos: mies lähtee jatkojen jatkoille.
Sinusta siis aikuinen ei näin saa tehdä?
Klo 23 laittaa viestiä ja siihen tarttee toisen reagoida?
Kyttäämistä.
28
Jos ei eukkokaan ole kotona niin mitä väliä?
28
Klo 23 laittaa viestiä ja siihen tarttee toisen reagoida?Kyttäämistä.
28
saat olla mitä mieltä lystäät, oletkin niitä naisia joita on todella helppo pettää kun ne uskoo kaikki selitykset. "Koira söi puhelimen ja menetin muistini, siksi kulta tulen kotiin näin kahden päivän päästä ja ne punaiset stringit mun takin taskussa on Peran."
Tekisin samoin ja kastoisin minkälaiseksi miehen naama venähtää. Petti, aivan varmasti. Jatkuisiko suhde? Jatkuisi, kostokierteen kera. En voi sietää valehtelevia ja luottamuksen pettäviä ihmisiä. Kunnioitusta eikä luottamusta olisi enää.
suhteita, joissa on väliä. Huolenpito ja avoimuus eivät ole kyttäämistä. Sinulla ei ilmiselvästi ole ollut sellaista suhdetta.
Klo 23 laittaa viestiä ja siihen tarttee toisen reagoida?Kyttäämistä.
28
ihminen ilmoittaa jos SOVITTUIHIN suunnitelmiin tulee muutoksia. AP:n ja miehensä sopimiin suunnitelmiin siis tuli muutos ja mies lähti jatkojen jatkoille -> kyllä, olisi pitänyt ilmoittaa koska oli sopinut muuta.
käytös ei lie miehelle ihan tavanomaista, koska ap niin tuohtui. Jos mies ryyppäisi joka viikonloppu ja aina jäisi jonkun kaverin sohvalle, niin tuskin ap nyt ihmettelisi, että pitääkö suuttua vai ei. Yleensä mies on kai tullut kotiin ihan normaalisti perhettään unohtamatta.
"Niitä naisia joita on helppo pettää" ?? No huhhuh...
En tosiaankaan halua olla myöskään "nainen, jota on vaikea pettää" eli kyttäävä haukka!
Lähtökohtaisesti luotan mieheeni ja oletan hänen ilmoittavan, jos tapahtuu jotain, joka uhkaa avioliittoamme tai terveyttäni (sukupuolitaudin mahdollisuus). Muusta en ole kiinnostunut kuulemaan. Jos käy niin että hän joskus tekee satunnaisen möhläyksen, pitäköön omana tietonaan, jos kerran aidosti rakastaa vain minua. En halua tietää!
Ehkä.
Meillä on vapaaliitto.. ;)
Minusta aikuinen ihminen on aikuinen ihminen.
Ei joku "toisen omaisuutta, joka ei saa elää vaan kaikki pitää raportoida".
Ei se tee ihmisestä pettäjää jos se pitää hauskaa kavereitten kanssa.
Teistä aikuisen ihmisen pitää vastata saamiinsa tekstareihin?
Teistä pitää ilmoittaa kumppanille jos klo 3 päätetäänkin lähteä johonkin muuhun paikkaan?
28; joka uskoo miehensä sanaan
"Niitä naisia joita on helppo pettää" ?? No huhhuh...
En tosiaankaan halua olla myöskään "nainen, jota on vaikea pettää" eli kyttäävä haukka!
Lähtökohtaisesti luotan mieheeni ja oletan hänen ilmoittavan, jos tapahtuu jotain, joka uhkaa avioliittoamme tai terveyttäni (sukupuolitaudin mahdollisuus). Muusta en ole kiinnostunut kuulemaan. Jos käy niin että hän joskus tekee satunnaisen möhläyksen, pitäköön omana tietonaan, jos kerran aidosti rakastaa vain minua. En halua tietää!
halua tietää, sinua on siis erittäin helppo pettää. Ilmeisesti teillä ei kuitenkaan avoinkaan suhde ole, joten luuletko, että mies sulle kertoisi, jos harrastaisi yhdyntää tai suuseksiä ilman kondomia, tai kännnissä muistaisi tarkistaa, onko se kortsu varmasti ehjä? Kyllä se mies varmaan pelkäisi, että jätät sen, jos hän kertoo, joten valitsee, ettei kerro, jottei menettäisi suhdetta.
Minusta asiat voi puhua aamulla tai päivällä.
En kyllä kamalasti lämpene ajatukselle että minun tai lapsien unta alkaa kännäävä ukko häiritsemään tilanneraportilla missä on, kenen kanssa ja mihin seuraavaksi menevät! :D
28
Ehkä.
Meillä on vapaaliitto.. ;)Minusta aikuinen ihminen on aikuinen ihminen.
Ei joku "toisen omaisuutta, joka ei saa elää vaan kaikki pitää raportoida".Ei se tee ihmisestä pettäjää jos se pitää hauskaa kavereitten kanssa.
Teistä aikuisen ihmisen pitää vastata saamiinsa tekstareihin?
Teistä pitää ilmoittaa kumppanille jos klo 3 päätetäänkin lähteä johonkin muuhun paikkaan?28; joka uskoo miehensä sanaan
aivan eri asia, jos sillä ei ole mitään väliä, mitä puoliso tekee ja kenen kanssa. Ap:han sanoi olleensa aamulla ekaksi huolissaan siitä, että miehelle on sattunut jotain- eli joo, aikuisen pitää ilmoittaa, jos tulee muutos sovittuihin suunnitelmiin, ettei puolison tartte pelätä, että se makaa kuolleena jossain.
Meni vähän ohi? Minua on helppo pettää?
Jaa koska luotan toisen sanaan?
Ja koska ei tartte keskellä yötä tehdä raporttia missä liikkuu ja kenen kanssa?
Meillä on säännöt miten vieraitten kanssa paneskellaan. Kortsua tarkistetaan aina kun sitä on käytetty: ei haluta tauteja ja voi hakea jälkiehkäsyä.
Meille sääntöihin kuuluu että toiselle pitää kertoa aktista just niin paljon kuin toinen haluaa tietää.
Kyllä mieheni tietää tasan tarkkaan että jätän sen jos valehtelee tai ei kerro.
Se ap.n ukkokin kertoi missä oli ollut! Naispuolisella kaverilla yötä, jos olis ollu miespuolinen kaveri niin olisko ne homoillu sielä kämpillä vai?
28
etkö sä hemmetin urpo nyt tajua, että mun mieheeni voi luottaa, ja luotan!
Tiedän että hän on vastuullinen mies ja taatusti kertoisi jos minulla olisi vaara saada sukupuolitauti. Totta kai olemme puhuneet tästä, ja olen sanonut hänelle, että tällaiset asiat eivät välttämättä hajottaisi liittoamme.
Toisaalta, en ymmärrä miksi hän pettäisi minua, kun niin selvästi rakastaa ja haluaa minua, joka päivä :)
Siispä olen sitten ihan hyvillä mielin "sellainen, jota on helppo pettää"
Eihän luottamus parisuhteessa voi perustua kyttäämiseen ja vahtimiseen.
Aivan eri asia on siis tosiaan olla huolissaan puolisosta, siis että on sattunut jotain. Todella usein vaan naiset naamioivat turhan mustasukkaisuutensa tuollaiseen "huolestumiseen".
t. se toinen joka ei kyttää
no tässähän voi vastata samalla teille molemmille, kun olette samasta puusta veistetyt. Kyllähän miehen on kai hyvin helppoa olla suhteessa, jossa voi käydä vieraissa naisissa milloin haluaa (varsinkin jos toinen osapuoli pysyy uskollisena). Eihän niitä tarvitse edes epäillä koskaan mistään, koska kaikki on sallittua. Eli totta, voitte hyvin luottaa miehiinne, koska niiden ei edes tarvitse valehdella mistään. Ap:lla taas ei ole avoin suhde, joten tuollainen käyttäytyminen herättää epäilyjä kenessä tahansa, joka ei miehen kadotessa tyydy ajattelemaan, että "no se on varmaan löytänyt jonkun uuden panon, keitänpä tässä ootellessa kaffet".
Ymmärrän että on huolissaan, mutta pitää ottaa huomioon että toinen ei nyt välttämättä ehtinyt vastata viestiin kun se tuli? Ei huomannut viestin tuloa?
Miten moneen kertaan sulle tarttee sanoa että on olemassa ihmisiä joita ei huvita laittaa viestiä kotona nukkuvalle?
Ei aikuisella ole ilmotusvelvollisuuksia keskellä yötä missä käy. Ehkä ukolla ei ole ollut aikeita jäädä yöksi muualle, mutta on tosiaan ollu niin kännissä että jäänyt nukkumaan? Siinä tarttis lähettää viestiä?
28
Sorry, mutta ei tossa muusta voinut olla kyse.
Jos naispuolinen kaveri on vaan kaveri, niin nainen olisi iskenyt miehesi taksiin. Oikeesti hei. On meillä muillakin naisilla miespuolisia kavereita ja kavereille halutaan oikeasti hyvää, eli ei haluta aiheuttaa kaverin parisuhteelle naarmuja. Eli kaverit, jos miehiä, taksilla koteihinsa. Piste.
Mun ex aikoinaan "unohti" ilmoittaa, että ei tule kotiin yöksi. Aamulla ei vastannut puhelimeen. Kavereille kun soittelin niin kaikilta tuli jotain epämääräistä vastaukseksi. Kun mies päivällä vastasi viimein puhelimeen niin ei oikein ollut varma onko enää kotiin tulossakaan. Jonkun naisen luota oli herännyt.
Tuli kuitenkin kotiin. Ei osannut sanoa oliko mitään tapahtunut.
12v tapauksen jälkeen kertoi, että ei ollut ollut varma oliko tuolloin todella jotain tapahtunut vai ei. Mutta että seuraavalla kerralla kyllä sitten oli pantu. Mies kävi siis varmistamassa, että todella sai pettää!!! Tästä toisesta kerrasta ei koskaan puhunut mulle mitään. Ei ennen siis kuin oltiin naimisissa, lapsia oli kolme, asuntolainaa 140 000 ja miehellä suhde työttömään goottinaiseen. Silloin vasta puhuttiin asiat asioina. En halua edes ajatella kuinka paljon mies mua vuosien varrella muutoin petti.
Ehkä nyt on paremmin kuin ei tarvi lastensa kanssa elellä..? Saa rahoittaa goottinsa korsetit ja rockkeikat ;)
ONNEKSI mulla on asiat nyt hyvin, ihana poikaystävä ja mahtava kumppanuuden tunne