Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olistko suuttunut miehellesi tästä?

Vierailija
29.08.2010 |

Olimme eilen juhlissa koko perhe. Itse jäin lasten kanssa vanhemmilleni yöksi ja mies lähti jatkoille kavereille. Oltiin sovittu, että mies menee kotiin sitten yöksi ja saa siellä nukkua aamulla rauhassa. Laitoin miehelle viestin klo 23 ja kysyin miten menee, lähteekö jatkoille baariin jne. Ei tullut vastausta.

Aamulla tulin lasten kanssa kotiin klo 10. Luulin, että mies nukkuu yläkerrassa, mutta eipä siellä ollut ketään. Sitten lopulta soitin hädissäni miehelle, kun luulin että jotain on sattunut. Ensitöikseni kysyin, "missä oot?", johon mies vastasi "miten niin?". Lopulta sanoi olevansa kotiin tulossa.

Kotona mies kertoi olleensa naispuolisella ystävällä yötä kun oli ollut NIIN kovassa humalassa, että ei kotiin päässyt. Jankkasin, että miksi ei tullut taksille, ilmoittanut yöllä tai viimeistään aamulla, että en ihmettelisi kun ei ole kotona ja MIKSI helvetissä kysyin aamulla "miten niin?" kun soitin? Tuli ihan sellainen olo, että se edes aikonut kertoa, että ei ole kotona ollut ja testasi, olenko itse jo kotona ja huomannut, että hän ei olekaan.

Ukko ei tajua miksi suutuin. Oli kuulemma päässyt unohtumaan, että on vaimo ja pari lasta ja siksi ei ilmoittanut meille mitään. VITTU! Tuosta suutuin vielä lisää. Ai unohti?? KErtokaapas rakkaat av-ihmiset, olisitteko te suuttuneet?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko käsityksesi nyt niin, että automaattisesti mies pettää, jos häntä ei haukkana vahdi koko ajan?

Oletko kuullut, että jotkut ihmiset ovat ihan rakkaudesta yhdessä eikä välttämättä ole tarvetta pettää? Että sitä seksiä on kotonakin, ja asiat puhutaan avoimesti? Ilman että täytyy kuulustella.

Lisäksi, mieheni ei käytä lainkaan alkoholia, joten on melko epätodennäköistä, että hän "kännissä unohtaisi käyttää kondomia".

t. se jota on helppo pettää ja joka ei ole ns. avoimessa suhteessa eli kirjoitin tekstit 54 ja 59, muistaakseni

Vierailija
62/70 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taida olla sijaa tässä keskustelussa, kun ap:n suhde on selvästikin ollut hieman konservatiivisempi. Ei kannata vallata ketjua ja viedä huomiota alkuperäiseltä aiheelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että on huolissaan, mutta pitää ottaa huomioon että toinen ei nyt välttämättä ehtinyt vastata viestiin kun se tuli? Ei huomannut viestin tuloa?

Miten moneen kertaan sulle tarttee sanoa että on olemassa ihmisiä joita ei huvita laittaa viestiä kotona nukkuvalle?

Ei aikuisella ole ilmotusvelvollisuuksia keskellä yötä missä käy. Ehkä ukolla ei ole ollut aikeita jäädä yöksi muualle, mutta on tosiaan ollu niin kännissä että jäänyt nukkumaan? Siinä tarttis lähettää viestiä?

28

Avoimissa suhteissa ei ole mitään muuta vikaa, kuin että niissä elävien tuntuu välillä olevan mahdottoman vaikeaa käsittää että muilla on erilaisia sääntöjä ja tapoja. Mies tiesi ap:n olettavan hänen olevan kotona. Mitä yksi tekstiviesti olisi herättänyt koko nukkuvaa perhettä? Minulle on mies usein pistänyt viestin jos juhlissa meneekin pitemmälle tai vaihtaa jatkoille (jos siis menot muuttuvat siitä mitä on lähtiessään puhunut). Esim jos on sanonut tulevansa kotiin jo puolenyön maissa ja jääkin valomerkkiin niin laittaa tekstarin, jotten joudu huolehtimaan. Ei se lapsia herätä eikä yleensä minuakaan. Huomaan sitten kun satun yöllä heräämään.

Pieni vaiva miehelle, ei aiheuta häiriöitä kotona, mutta säästää turhalta murehtimiselta, ja myös mustasukkaisuudelta.

Vierailija
64/70 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana av! Miksi edes kirjoitan tänne. Ympäriinsäbylsijöitäkö me nyt ollaan, kun ei kytätä ja vahdita ja kuulustella toisiamme ja vaadita jatkuvia raportteja tunnin välein???

kirjoittakaa sitten saatana siitä alkuperäisestä aiheesta älkääkä valittako että vien huomionne!

t. 54, 59 ja mitä niitä nyt olikaan

Vierailija
65/70 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap kuulosta siltä, että vahtisi ja kyttäisi miestään, laittoi vain yhden viestin- joo, ei sitä aina huomaa, joten se ei ole mikään todiste pettämisestä, toisin kuin se, että ei ilmoita aamullakaan olinpaikkaansa ennen kuin ap itse soittaa eikä siinä puhelimessa edes kerro, missä on, vaan vasta kun tulee kotiin. Miten olisi ollut niin vaikea vastata kysymykseen että "öö, miten niin, siis täällähän mä oon Pirjon luona". Lisäksi puheet perheen unohtamisesta ei kuulosta kovin uskottavalle selitykselle siitä, että ei ilmoita itsestään mitään.

Vierailija
66/70 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rasitus sinua!

Se että saan panna jotain ukkoa ja ukkoni panna jotain toista akkaa ei tarkoita että ei oltaisi REHELLISIÄ!

Ei se tee minusta EPÄrehellistä jos olen avoimessaliitossa. Olen miehelleni HYVIN rehellinen ja uskollinen. Seksi on vaan seksiä. Nyt.

Jos toinen meistä päättää että seksiä harrastetaan vaan kahdenkesken, niin tehdään.

Nämä on meidän suhteen säännöt. Teillä on teidän suhteen säännöt.

SInua ap harmittaa vaan koska ukkosi oli yötä NAISpuoleisen kaverin luona. Et epäilisi miehen seksuaalisuutta jos olisi ollut Pertin luona?

Ei minun täydy valehdella miehelleni, eikä mieheni täydy valehdella minulle. Näissä säännöissä eikä muissakaan.

Meillä suhde loppuu jos halutaan eri asioita.

En minä missään nimessä ajattelisi: ukko panee jotain jossain -jos ei olisi tullut kotiin sovitusti. Meillä on NYT avoinliitto, voin päättää tämän vaikka nyt tai mieheni.

Minä aikuisena ihmisenä odotan vastausta järkevään aikaan, enkä tee sitä keskellä yötä.

Aamulla taas kännäävä kumppani nukkuu, joten ei oletettavasti kähettele viestiä?

Sinä olet tuominnut miehen ystävyyden naispuoliseen kaveriin ja sen huomaa. Ei sillä että mies olisi epärehellinen vaan se että sinulle tarttee olla keskelläyötä tilivelvollinen missä on.

28

Vierailija
67/70 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana av! Miksi edes kirjoitan tänne. Ympäriinsäbylsijöitäkö me nyt ollaan, kun ei kytätä ja vahdita ja kuulustella toisiamme ja vaadita jatkuvia raportteja tunnin välein???

kirjoittakaa sitten saatana siitä alkuperäisestä aiheesta älkääkä valittako että vien huomionne!

t. 54, 59 ja mitä niitä nyt olikaan

Miehen toiminta (kotiintulemattomuus ja viestiin vastaamattomuus) häiritsi ap:tä eikä se selkeästikään ole tapana heidän suhteessaan. HEIDÄN tilannettaan pitää pohtia HEIDÄN tapojen sa mukaaEi sen miten sinä ja sinun miehesi tapaatte toimia. Ihan sama odotatko viestiä omalta mieheltäsi, ap:n suhteessa olisi selkeästi ollut normaalikäyttäytymisen mukaista laittaa viesti jos suunnitelmat muuttuvat. Koska mies ei laittanut, se on outoa ja herättää epäilykset pettämisestä.

Vierailija
68/70 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän aloitukseen?

Vierailija
69/70 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies välttämättä ole ollut siellä naispuolisen ystävän luona. Ja kyllä minäkin mieluummin herään yöllä viestiin ja jatkan samantien unia, kun mietin monta tuntia aamulla, että onkohan se mies hakattu vai kenties hukkunut, mikä tulee useimmille ekaksi mieleen, mikäli ei ole syytä epäillä pettämistä.

Vierailija
70/70 |
30.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tässä on kyse siitä, miten ap:n suhteessa on ilmeisesti aikaisemmin toimittu- jos jossain suhteessa on sovittu, että vieraat naiset eivät ole paha juttu, ja yöllä ei tarvitse kertoa, mikäli ei tule kotiin, niin ei kai se ole mikään ihmetyksen aihe, jos kotiin ei tulla ja mitään ei kerrota. Kun itse asuin siskoni kanssa ja hän tuli järjestään kotiin joka ilta kello viisi, niin kyllä minä huolestuin erään kerran yhdeksän aikaan, että missäköhän se on. Itse taas tulin kotiin milloin tahansa ja joskus en tullut, eikä se koskaan huolestunut, koska olimme tässä asiassa erilaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme