Minkä ammattiryhmän kanssa et tule toimeen?
Mä en tule merkonomien kanssa toimeen. Ovat niin saatanan yksinkertaisia tolloja melkein kaikki.
Kommentit (30)
puhuvat niin selkeästi artikuloiden, että ärsyttää heti kun avaavat suunsa
ja kyllä muakin noi vaihtoehtoislääketieteen edustajat ärsyttää. Ja ylipäätään, ammatista ja koulutustaustasta huolimatta ihmiset, jotka suu vaahdossa keuhkoaa jonkun tietyn asian puolesta vailla minkäänlaista todellista tietoa, pahimmillaan kaiken maailman salaliittoteorioita kehitellen. Tyyliin että joku tietty rokote aiheuttaa sitä tautia, mitä vastaan se itseasiassa suojaa. Jos rokotteessa ei ole elävää virusta eikä bakteeria, niin se on täysi mahdottomuus, mutta yritäpä selittää se näillä joka alan asiantuntijoille.
Täältä voit ihan itse katsoa, miten monessa sairaudessa esiintyy aktivoijana infektio tai rokotus:
http://www.ms-liitto.fi/index.phtml?s=183
Ovat lähes poikkeuksetta työhönsä turhautuneita ihmisiä, joiden omat lapset yleensä täysin hunnigolla tai muuten käytöshäiriöisiä.(Tietävät silti kaiken lastenkasvatuksesta paremmin kuin muut vanhemmat).
T. Lto, mutta mun lapseni eivät ole hunnigolla, sillä mä en allekirjoita läheskään kaikkea mitä kollega pitävät totuutena
jos nyt ei ihan vakavasti oteta tätä hommaa, niin vastaan että puhelinmyyjien, kun tekevät työtään. Lisäksi olen työssäni paljon opettajien (sekä rehtoreiden) ja pk-henkilökunnan kanssa tekemisissä. Kokemukseni mukaan ovat melko usein epämiellyttäviä yhteistyökumppaneita.
jotka kuvittelevat tietävänsä kaiken muustakin kuin omasta alastaan.
Huippuna tietenkin nuo luontaisterapeutit ym. huuhaa-ihmiset, jotka eivät oikeasti tiedä mistään mitään.
Rakennusalalla jossain hanslankarinhommissa olleet miehet, jotka kuvittelevat tietävänsä kaiken rakentamisesta ja remontoinnista paremmin kuin kuka tahansa nainen ja suhtautuvat halveksien mihin tahansa asiaan, mitä nainen sanoo, vaikkeivät itse tietäisi asiasta yhtään mitään.
Automyyjät ja kiinteistönvälittäjät, jotka yrittävät epätoivoisesti täysin käsittämättömillä argumenteilla saada tuotteitaan kaupaksi.
Lastentarhanopettajat, lastenhoitajat ja opettajat jotka kuvittelevat olevansa terveydenhuollon ammattilaisia ja tietävänsä, milloin lapsi ehdottomasti pitää toimittaa johonkin tutkimuksiin, vaikka lapsen oma vanhempi olisi ko alan lääkäri tai lapsi olisi jo tutkittu moneen kertaan ja hoito olisi ihan selvä.
ja onhan näitä paljon lisää... Ylipäänsä ihmiset, jotka kuvittelevat tietävänsä jonkun asian paremmin kuin kyseisen alan asiantuntijat.
Meillä on töissä paljon merkonomeja sekä huomattavan paljon insinöörejä. Kaikkihan tietää, että kumpiakaan ei kauhean korkealle arvosteta noin älynlahjoiltaan.
Meidän palaverithan menee monesti siihen, että "No miten sä tän niinku insinöörinä aattelit hoitaa..." tai "Merkonomina mä en tietenkään mitään tiedä, mutta eikös......." Huumorilla tietenkin.
Kaikki ollaan oikeesti aika fiksuja. Paitsi ne insinöörit.. =0)
En tiedä mikä siinä on, vaikuttavat jotenkin niin pessimistisiltä ja tympääntyneiltä. Nuorempien hoitajien kanssa olen tullut melkein aina hyvin juttuun, ovat sellaisia raikkaita ja iloisia ihmisiä, jotka todella näyttävän tykkäävän hoitolapsistaan.
t. merkonomi, jonka ammatissa ei kukaan muu ole merkonomi ;)
ja ainoastaan siis ammatissaan.