Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Huutonet tunnistautuminen
29.08.2010 |
Olen rekisteröitynyt palveluun, mutta vahvistusta tunnistuksesta ei ole sähköpostiin tullut. Rekisteröitymisvahistus kylläkin.
Kauanko menee että tunnistamisen vahvistavat?
Ja huomasin että sen voi tehdä samantien maksua vastaan, mikä on voimassa 12kk. Onnistuuko tunnistautuminen tällä tavoin todellakin samantien? Ja onko myös huutonetin itse suorittama tunnistus voimassa vain 12kk?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa