Lue keskustelun säännöt.
Päiväkodin vanhempainillassa zumbataan.
29.08.2010 |
Ensin lapsille tapahtuma pihalla, vanhemmat keskustelevat silloin ja kahvittelevat. Sitten vaihdetaan vuoroja ja vanhemmat menevät pihalle kun lapset saavat tarjoilut. Mies ei oikein innostunut...
Kommentit (26)
ja olen sata varma, että miestäni ei saisi mistään hinnasta vanhempainiltaan missä Zumbataan....
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lapsesi kasvuun ja kehitykseen :DDDDD
ja olen sata varma, että miestäni ei saisi mistään hinnasta vanhempainiltaan missä Zumbataan....
Itse harrastan monenlaista liikuntaa, yksin ja lasten kanssa, mutta tuollaiseen en menisi. Vanhempainilta ei ole mikään leikkituokio vaan informaatiotilaisuus.
En ikinää pakkozumbaisi päiväkodin pihalla, sori vaan.
oma kunnia ole leikkin heittäytymisestä kiinni lainkaan. Mutta leikin laatua voisi hiukan pohtia, tuo on aika naisnäkökulmasta napattu. Uskoisin, että moni mies kiertää tilaisuuden kaukaa.
Viittaus myös tuohon, että työyhteisölle tekee hyvää leikkiä. Kyse on todella työyhteisöstä silloin eikä toisilleen vieraista vanhemmista, jotka tapaavat kerran vuodessa. Tarkoitus ei kai ole oppia toimimaan tiiminä päivästä toiseen vaan saada jotakin oleellista tietoa päiväkodin toiminnasta, tervehtiä joitakin ihmisiä, nähdä koko henkilökunta.
Ihan hyviä pointteja nuokin, että joukossa on luultavasti useita liikuntaesteisiä ihmisiä tai arkoja luonteita. Olisi ehkä helpompaa järjestää jutustelu muun kuin liikunnan riemuun heittäytymisen ja hulluttelun kautta.
Alkuperäinen idea on varmaan tarkoittanut hyvää, mutta ei ole ihan loppuun asti mietitty.