Nainen. Voisitko seurustella miehen kanssa joka työskentelee hyönteistutkijana?
Ei ole se ihan klassinen miehekäs ammatti. Tietää selkärangattomista kaikesta kaiken.
Kommentit (26)
Voi tarkastaa onko sinulla satiaisia.
Kyllä. Hyönteiset on kiinnostavimpia asioita tässä maailmassa.
Juuh. Kuulostaa mun työympäristöltäni, hyönteistutkijoita paikat täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Tieteilijät on kuumia.
On. Äly on kuuminta ikinä.
No en oo oikeestaan ikinä ajatellut, että mikään ammatti vois lisätä miehen kiinnostavuutta, mutta tuo kyllä lisäis. Eli ehdoton kyllä!
Miten tutkija ei ole "miehekäs" ammatti?
En. Saitko nyt mieleisesi vastauksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia on kahdenlaisia: toiset pitävät yläpäästä ja toiset alapäästä. Tärkeintä on itse tietää, kumpi on tärkeämpää. Makuja on erilaisia.
Seurustelin muutaman vuoden sellaisen kanssa, joka keräsi harrastuksena hyönteisiä.
Tutustuessamme oli lukiossa ja alkoi sitten opiskella lääkäriksi.
Jokin sisäinen kello varoitti minua, sillä onhan tuo ällöä kerätä ja säilöä nuppineuloilla hyönteisiä. Ne oli siististi hänen huoneensa vitriineissä. Jokseenkin turhaa tap pamista.
Kohteli mua hyvin, mutta koin, että ei ole tarpeeksi empaattinen, kun tuollaista tekee.
Nykyään on eronnut ekasta vaimostaan ja on uusi perhe seuraavan kanssa. Olisinko minäkin eronnut hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. TIedemiehet ja nörtit on juuri minun tyyppiäni. Älykkäitä, rauhallisia, usein introverttejä.
No jaa. Olen tutkija, silti tyhymämpuoleine ja hermoheikko. Ettäs tiedät.
"Naisia on kahdenlaisia: toiset pitävät yläpäästä ja toiset alapäästä. Tärkeintä on itse tietää, kumpi on tärkeämpää. Makuja on erilaisia."
Minä ainakin pidän molemmista.
Vierailija kirjoitti:
"Naisia on kahdenlaisia: toiset pitävät yläpäästä ja toiset alapäästä. Tärkeintä on itse tietää, kumpi on tärkeämpää. Makuja on erilaisia."
Sama.
Tunnen yhden hyönteistutkijan ja ihan tavallinen mies hän on.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta miehillä ei kierrä veri samanaikaisesti ala- ja yläpäässä. Tämä on erittäin harmillista, ja moni nainen onkin päätynyt johtopäätökseen, että tärkeintä on, että alapää toimii. Kaikkea ei valitettavasti voi saada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia on kahdenlaisia: toiset pitävät yläpäästä ja toiset alapäästä. Tärkeintä on itse tietää, kumpi on tärkeämpää. Makuja on erilaisia.
Mulle on kumpikin pää tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta miehillä ei kierrä veri samanaikaisesti ala- ja yläpäässä. Tämä on erittäin harmillista, ja moni nainen onkin päätynyt johtopäätökseen, että tärkeintä on, että alapää toimii. Kaikkea ei valitettavasti voi saada.
Höpö höpö, aivan hyvin on kiertänyt niillä miehillä, joiden kanssa olen ollut. Kaikkea ei voi saada joo, mutta sellaisen miehen joka on sekä älyllisesti että seksuaalisesti kiinnostava ja tyydyttävä kyllä voi.
Totta kai. TIedemiehet ja nörtit on juuri minun tyyppiäni. Älykkäitä, rauhallisia, usein introverttejä.