Kyllä se pokka menee itse kullakin, vaikka kuinka yrittää olla aikuinen ja ammattimainen.
Viimeksi töissä kun haastattelin yhtä oppilasta terveellisistä elämäntavoista, sanoi käyvänsä joka päivä LENKILLÄ- postilaatikolla :D
Kommentit (22)
Saattaa olla että maaseudulla on melko kaukana kotiovelta. Siis useita kilometrejä.
Yhtä hyvin se saattaa olla 100m päässä :D
HYvää yötä nyt vaan kaikille, tää lähtee peiton alle.
olla parin kilometrin päässä. Itse en ainakaan naureskelisi kysymättä toisen postilaatikkolenkkeilylle.
olla parin kilometrin päässä. Itse en ainakaan naureskelisi kysymättä toisen postilaatikkolenkkeilylle.
sopii nauraa meidän kaikille löntsyille :)
tavataan lenkillä :D
niin mä ainakin vastaisin huonot elämän tavat omaavana=)
hyvät lenkki/pyöräilymaastot, hän vastasi, että ei tykkää tehdä sellaista kun ei tykkää hiota ;) Yritä siinä nyt sitten hieman valistaa.
On jyrkän mäen päällä, matkaa n. 600 m.
tällä postilaatikko on ihan tasaisen tien päässä, ei tule 100 metriä sinne.
Pyysi neuvoja laihtumiseen ja siitä se tarina sitten alkoi :) Ruokavaliolla onneksi paljon suurempi merkitys.
Pyysi neuvoja laihtumiseen ja siitä se tarina sitten alkoi :) Ruokavaliolla onneksi paljon suurempi merkitys.
nauraa hirnut ja hyökkäät heti nauramaan toisen kustannuksella av.lle.
Ei ihme, ettei opettajia kukaan oikein arvosta.
muuten ois vaikeaa auttaa ihmistä joka ei tahdo hikoilla=) En mäkään tahdo hikoilla mutta jos se vaatii sen hikoilun niin sitten se vaatii..... Meilläkin muuten postilaatikko on yli 500metrin päässä joten sitäkin sitten voi kutsua lenkiksi jos ei mene autolla;)
oisko av hieman hiljainen paikka jos täällä ei kukaan mistään kirjoittelisi..... mielestäni ap:n teksti ei ollut pilkkaavaan tai inhottavaan sävyyn kirjoitettu vaan ihmettelevään ja ihan sopuisaan=)
nauraa hirnut ja hyökkäät heti nauramaan toisen kustannuksella av.lle.
Ei ihme, ettei opettajia kukaan oikein arvosta.
Ei tässä mitään ilkeyttä ole, et taida vaan osata kuvitella tätä tilannetta. Joku voi nimittäin oikeasti luulla, että 200 m hyötyliikuntaa päivässa riittää. Me vähän valistetaan :) Eikö ammatillisia opettajia arvosteta? Mä olen saanut ihan muunlaista palautetta.
Kuulostaa lapselliselta suhtautumiselta arkiseen asiaan. Minua tuossa ei naurata mikään. Oppilaalle olisi voinut ihan asiallisesti sanoa, että kaikki hyötyliikunta on hyväksi, mutta kannattaa kävellä esim. puoli tuntia joka päivä. Ja sitten kertoa ruokavaliosta, sillähän sitä laihdutaan.
muuten ois vaikeaa auttaa ihmistä joka ei tahdo hikoilla=) En mäkään tahdo hikoilla mutta jos se vaatii sen hikoilun niin sitten se vaatii..... Meilläkin muuten postilaatikko on yli 500metrin päässä joten sitäkin sitten voi kutsua lenkiksi jos ei mene autolla;)
Ajaa autonsakin aivan pääoven viereen ja jos ei pääse, ajelee pihassa niin kauan, että joku paikka vapautuu läheltä ovea.
lukekaa ihan ajatuksella niin huomaatte ettei ap ole ollut törkeä... kertaakan
Bussipysäkille on sen 8 kilometriä ja lähikauppaan 15 kilometriä. Asuvat haja-asutusalueella kuitenkin alle 70 kilometriä Helsingistä.
Kuulostaa lapselliselta suhtautumiselta arkiseen asiaan. Minua tuossa ei naurata mikään. Oppilaalle olisi voinut ihan asiallisesti sanoa, että kaikki hyötyliikunta on hyväksi, mutta kannattaa kävellä esim. puoli tuntia joka päivä. Ja sitten kertoa ruokavaliosta, sillähän sitä laihdutaan.
tarpeeksi hyvin. Ei kyse ollut siitä, ettenkö osaa suhtautua asioihin ja vaan siitä aikuisen ihmisen liikkumisesta. En ole onneksi vastaavaan törmännyt pitkän työurani aikana.
On jyrkän mäen päällä, matkaa n. 600 m.
Esim. postilaatikolla ei voi käydä pikaisesti ja jättää vauvaa isomman kanssa, vaan koko revohka lähtee mukaan oli pakkasta -30 tai ei.
Saattaa olla että maaseudulla on melko kaukana kotiovelta. Siis useita kilometrejä.