Mä haluaisin olla pidempi!!
Ja joo, tiedetään, että 2010 suomalaisten miesten keskipituus on 181 senttimetriä ja naisten 167,5 cm. Mä oon 167 eli mitättömän vähän alle keskimitan. Mutta kun silti tuntuu, että olen ihan kääpiö. Missä ne kaikki mua lyhyemmät naiset on piilossa kun mä nään vaan niitä pitkiä, upeita naisia?
Kommentit (8)
olemaan omanlaisesi =).
Luulempa että epätietoisesti kiinnität huomiota noihin pidempiin naisiin.
Olet hyvä sellaisena kuin olet. Näin on ja piste.
ja erittäin tyytyväinen pituuteeni:) ei ole koskaan häirinnyt millään lailla ja monet tutuista miehistäkin tykkäävät enempi tälläisistä kääpiöistä :D
Te olette just sopivan pituisia. T:mies
Koko suomen keskimitta ei oo toi 167,5 se on Uusimaalaisen naisen keskipituus. Ja vaikka oliski niin silti siihen pituuteen osuu vaan tietty osa ihmisistä eli suhteessa jotaki 163cm ja 168 on yhtä paljo
Höh, mä olen 161 cm ja näen myös itseäni lyhyempiä naisia päivittäin. Asun Helsingissä. Jos valita saisi, kai minä joku 175-senttinen haluaisin olla, sellainen mallimittainen ja kroppainen, mutta eipä tämä että on "pieni ja söpö" tämäkään niin huono ole!
Minä olisin mieluiten pieni, 155 cm vaikka. Olen 172 enkä tykkää yhtään, vaikka olenkin "missinmitoissa".
[quote author="Vierailija" time="11.03.2013 klo 23:39"]
Minä olisin mieluiten pieni, 155 cm vaikka. Olen 172 enkä tykkää yhtään, vaikka olenkin "missinmitoissa".
[/quote]
Toiveesi toteutuu kun vanhenet. Vanhukset kutistuvat ja sinusta voi kutistua 155cm mummo. Vanhukset kutistuvat 10-20cm ja paino putoaa samalla 10-20kg. Vanhukset ovat kutistuvan koon takia ketteriä ja ehtivät joka paikkaan.
tai sitten lyhyempi. Ärsyttävää olla keskimittainen.