Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilitystä exästä. Ärsyttää,

Vierailija
27.08.2010 |

kun se hokee aina meidän tavatessamme; en ole missään määrin kiinnostunut sun elämästä ja asioista, en todellakaan ole!

Niin mutta kun mä en ole hänelle pyrkinyt missään vaiheessa eromme jälkeen (3 vuotta sitten) kertomaan yhtikäs mitään omista asioistani. Ainoastaan lapseen liittyvistä asioista olen puhunut, ja niistäkin usein ankaraan sävyyn (koska exä on hyvin leväperäinen lapsen asioissa).

Exä kääntää aina keskustelun siihen, että mulla on ongelmia ymmärtää, että me ollaan erottu ja että hän ei kuitenkaan enää minusta piittaa paskan vertaa eikä ole mun elämästä kiinnostunut.

En oikein ymmärrä, että miksi sillä on juuttunut levy päälle tässä asiassa? Hän on uudessa parisuhteessa jo, on ollut pari vuotta saman naisen kanssa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin onnellinen suhde ja exä itse miettii jotakin teistä? En tiedä voisiko tämä olla aivan tuulesta temmattu teoria. Monta kertaahan ihminen projisoi omat tunteensa suhteessa muihin. Mikä lienee psykologinen selitys tälle....

kun se hokee aina meidän tavatessamme; en ole missään määrin kiinnostunut sun elämästä ja asioista, en todellakaan ole!

Niin mutta kun mä en ole hänelle pyrkinyt missään vaiheessa eromme jälkeen (3 vuotta sitten) kertomaan yhtikäs mitään omista asioistani. Ainoastaan lapseen liittyvistä asioista olen puhunut, ja niistäkin usein ankaraan sävyyn (koska exä on hyvin leväperäinen lapsen asioissa).

Exä kääntää aina keskustelun siihen, että mulla on ongelmia ymmärtää, että me ollaan erottu ja että hän ei kuitenkaan enää minusta piittaa paskan vertaa eikä ole mun elämästä kiinnostunut.

En oikein ymmärrä, että miksi sillä on juuttunut levy päälle tässä asiassa? Hän on uudessa parisuhteessa jo, on ollut pari vuotta saman naisen kanssa.

Vierailija
2/7 |
29.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja neuvot siitä, kuinka hän lapsen kanssa tapaamisilla toimii. Yrität näillä ohjeilla ja määräyksillä määrätä hänen elämäänsä ja se ei häntä kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitakin kun on ollut paikalla tätä kuulemassa....

-ap-

Vierailija
4/7 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten kundi oikeesti kuvittelee jotakin. Toisaalta tulee mieleen yks tuttu, joka aina hokee että ei katsele miehiä ja sitten kuitenkin silmät suurina seuraa miesten liikkeitä baarissa ja odottaa, että joku tulis jutteleen....mun mielestä tää tuttu siis yrittää vakuuttaa itsensä samalla kuin koittaa vakuuttaa muut.....

Vierailija
5/7 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä vtuttaa, että et puhu asioistasi. Ja sitten sen nyxä on voinut myös prepata sitä aina ennen kuin tapaatte :-)

Vierailija
6/7 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja näin sanomalla saa vahvistusta sille, ettet ainakaan rupea tilittämään mitään?

Tuskin se mitään tarkoituksella tarkoittaa mitään, ja siksi sunkin olis varmaan hyvä antaa mennä ohi noi puheet.

Vierailija
7/7 |
28.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi