Minkä jäätelön haluaisit takaisin?
Minä haluaisin Midi-jäätelöpuikon. Kirsikan palasia ja suklaakuorrutus, nam.
Kommentit (107)
Tai sitten haluaisin sen Superin, jossa oli vaalenapunainen kuorutus ja suussa poksuvia rakeita pinnalla.
Se oli siis vaaleanpunaisella kuorrutuksella oleva superpuikko, jokanka kuorrutus rätisi suussa. Aivan mahtava! Mihin tästä kandee ottaa yhteyttä että sais sen takaisin valikoimiin??
Vaaleanpunaista ritinäjätskiä söisin, jos se palaisi!
Samoin Asterix-tuuttia
Kaipaan sitä mustaa mehujäätä, Black Orange/ Mac mikä-se-nyt-oli
R-kioskilla myytiin sitä ihanaista Miami tuuttia.
70- ja 80-luvuilla.
Muistaako kukaan?
Se oli tosi hyvä, siinä ei ollu vohvelia tms. vaan sellainen vihreä tikku, jonka päässä oli joku Asterix-hahmo, ja josta jäätelö alkoi.
Ja kyllä sitä meilläpäin myytiin ihan tavallisessa kaupassa. Se oli hyvää. Ja se hahmo aina hieno.
kyllä se vaan niin on, että "rätinäjäätelöt", Midit ja Asterixit eivät enää kauppoihin palaa.
Melkein kaikki suomalaiset jäätetehtaat ovat nykyään osa isompia kansainväisiä konserneja, joten tänne tulee keväisin vain uutuuksia, joita myydään myös muualla Euroopassa. Näin se vain on. Surkeaa. Jäätelöitä kyllä valmistetaan vielä Suomessa, mutta mitään kansallisia uutuuksia tai vanhoja klassikoita ei tänne enää tehdä.
ben & jerry's cherry garcia. Kirsikka jätskiä ja kirsikan ja tumman suklaan palasia. On kyllä tosi hyvää, kokeillaa sitä!
Minä haluaisin Midi-jäätelöpuikon. Kirsikan palasia ja suklaakuorrutus, nam.
Sisällä oleva marjajuttu tms. oli mielettömän hyvää!
Ei löytynyt mistään enää tänä kesänä... :o(
Miami-tuutti kun tulisi takaisin. Ostin sen liki joka päivä, kun odottelin 80-luvulla linja-autoasemalla bussia.
Omar jäätelöpuikko. En ole enää nähnyt missään kaupassa :(
Vierailija kirjoitti:
Pinna eli appelisiinimehujääpuikko oli ihan parasta ikinä!
Turkoosi kääre, jossa keltainen teksti.
Myös minä kaipaan tätä Pinna-mehujäätä eniten kaikista jäätelöistä!
Donna jäätelö! Oli aikoinaan minun lempijäätelöäni.
Kasvisrasvajäätelöt ja maitojäätelöt, mutta ei liian sokerinen /ei liian vähänkään sokeria, ei liian rasvainen, ei makeutusainetta ja maku hyvä raikas.
Kaikki suosikkini ovat edelleen myynnissä; Muru eskimo, Kingis original ja litrajäätelönä Nugat. Kaikki nämä kahvin kanssa syötynä 😋.
En muista nimeä, mutta siinä oli keltainen/oranssi kuori ja valkoinen sisus.
Vierailija kirjoitti:
Gilda! En muuten tykkää edes hillan/lakan mausta, mutta se oli hyvää. Pikarissa ja vaniljajätskin seassa.
Oij Gilda. Tämä olisi ihana saada takaisin.
Päärynä-toffeeirtojätski oli parin kesän suosikki jota kaipaan. Lapsena oli hyviä ne pikku mehujäät pussissa joissa oli karkkikuorrute.
Gilda! En muuten tykkää edes hillan/lakan mausta, mutta se oli hyvää. Pikarissa ja vaniljajätskin seassa.