Minkä jäätelön haluaisit takaisin?
Minä haluaisin Midi-jäätelöpuikon. Kirsikan palasia ja suklaakuorrutus, nam.
Kommentit (107)
Popcorn-kinuski Pingviinin. Oli pari kesää sitten ainakin, nyt en ole missään nähnyt.
Ben & Jerry Cherry Garcia
Suklaa pilvi
[quote author="Vierailija" time="27.08.2010 klo 22:07"]Olisko se ollut Valion minttusuklaajäätelö litran paketissa. Siinä jäätelössä oli niitä suklaahippuja seassa. Että oli hyvää :)
[/quote]
Se oli Apetitin muistaakseni, sellainen turkoosi pakka? Sen jälkeen en ole yhtä hyvää minttujäätelöä saanut ;(
Pauligin tuutit olivat hyviä. Urheilutikku paras jäätelö koskaan, olisi kiva saada takaisin.
Totally-jätskitikuista sitä suklaa-versiota... Myös Nalle Puh-mehujää oli tosi hyvää, sopivan kokoinen ja makea. Ainojätskeistä korvapuusti, samoin Classicilta.
[quote author="Vierailija" time="27.08.2010 klo 22:58"]Täällähän on muitakin rätinäjätskin ystäviä!
Minä en vain muistanut sen nimeä.
Olen kyllä monta kertaa miettinyt sitä.
Kiellettiinkö se jonkun aineen takia? Muistanko ihan väärin?
Jätskitehtailijat, pliis! Kunnon rätinät kehiin!
;-)
[/quote]
Rossoissa on ollut ainakin talvella jälkkärivaihtoehtona jätskiannoksia joissa on paukkusokeria. Sitä samaa oli ennen jätskien lisäksi myös joissain tikkareissa :P
Bravon banaanisuklaapaketti. En voi ymmärtää miten niin täydellinen jäätelö lopetetaan. Sama kuin Fazerin sininen vedettäisiin markkinoilta.
M.A.C. ja POMMAC mehujäät. nammmm....
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:32"]
Bravon banaanisuklaapaketti. En voi ymmärtää miten niin täydellinen jäätelö lopetetaan. Sama kuin Fazerin sininen vedettäisiin markkinoilta.
[/quote]
Bravo tuli talvella takaisin kauppoihin :)
Lidlin kirsikkajäätelön, Pantteri "mehujään"
[quote author="Vierailija" time="10.05.2014 klo 18:32"]
M.A.C. ja POMMAC mehujäät. nammmm....
[/quote]
Pommac-mehujäätä saa joistain kaupoista
Urheilutikku - en muista, oliko nimi tuo enkä löytänyt kuvahaulla kuvaakaan, mutta sellainen beessi/ hennon vaaleanpunainen tikku, nam.
Asterix-päärynä jäätelön. Muistaakseni oli asterix-hahmo siinä tikussa, muovitikku..?
Mövepicin pistaasi ja Valjon alkuperäinen tiikeri, oli 60-luvulla.
Täällähän on muitakin rätinäjätskin ystäviä!
Minä en vain muistanut sen nimeä.
Olen kyllä monta kertaa miettinyt sitä.
Kiellettiinkö se jonkun aineen takia? Muistanko ihan väärin?
Jätskitehtailijat, pliis! Kunnon rätinät kehiin!
;-)