Minkä jäätelön haluaisit takaisin?
Minä haluaisin Midi-jäätelöpuikon. Kirsikan palasia ja suklaakuorrutus, nam.
Kommentit (107)
Valion (?) Talvi-jäätelö, sai litran paketissa. Söin sitä kun asuttiin silloisen poikaystävän kanssa viimeisiä viikkoja eri osoitteissa. Ah niitä aikoja...
Jäätelökiskalta saatava banaanijäätelö! :( Miksi lopetettiin!! Oli parasta!!
Ah se oranssi lakkajäätelökääretorttu! Sitä kun sais vielä maistaa.......
Siskon kanssa pyöräiltiin teini-iässä kaupungille. Valittiin jäätelöaltaasta houkuttelevat uutuudet: sitruunajugurttijäätelötuutti!
Sen jälkeen en sitä sitten ole löytänyt...:(
Olikohan se nimeltään joku Wienin tuutti, oli hyvää..
Nauran tolle jonkun kirjottamalle "Carte DIOR":lle.... :D Oikeen muotisuunniteltua jätskiä, vai?
Omena-kaneli. Litran paketissa. Ai että on hyvää
Midi ja Superpuikot. Muru puikkoikin oli hyvää mutta vastaava tuote lähellä on kingis muru...
Pinna eli appelisiinimehujääpuikko oli ihan parasta ikinä!
Turkoosi kääre, jossa keltainen teksti.
Salmiakkitiikeri jq mansikkakeksi, jätskikiskalta
[quote author="Vierailija" time="27.08.2010 klo 22:47"]
saa edelleen, Valion tuutti taitaa olla. Mun piti taannoin ostaa suklaatuutti, mutta ostin vahingossa suklaapilven. Kyllä hatutti.
[/quote]
Nykyäänkin saa Suklaapilvi-tuuttia, mutta se ei ole lähimainkaan niin hyvä kuin se alkuperäinen. En ole se ensimmäinen haikailija, mutta Sen Oikean Suklaapilvi-tuutin olisin itsekin ykkösenä tässä ketjussa nimennyt. :)
En muista nimeä, 90-luvun alussa syötiin, mehujää jossa oli sitruunan, mansikan ja appelsiinin muotoiset pallot peräkkäin. Olisi ihanaa voida ostaa niitä nyt omille lapsille :)
Sitä lakkajäätelökääretorttua kaipailen minäkin. Se kuului meidän perheen lauantaitraditioon 70-ja 80-luvuilla.
Pinkin salmiakki puikon! oli ainoa oikeasti salmiakkinen jäätelö. Olen kaivannut jo pitkään...
Mövenbickin munalikööri, ja Iso tuutti jossa suolapähkinöitä.