Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Vierailija
27.08.2010 |

Mitä teetät siellä?

Itse leikkautan 3 krt vuodessa, menossa kasvatusvaihe lyhyestä pitkäksi. Kotivärjään (mustaksi) kerran kuussa.

(ja olen opiskelija)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn leikkaamassa latvoja ja etuhiukset. Värjään itse kotona kun juurikasvu häiritsee :)

Vierailija
22/32 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus, väri ja ripsien värjäys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime käynnistä on aikaa n. kuusi vuotta ja viime värjäyksestä(kotona) n. viisi vuotta.

Vierailija
24/32 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo tuolla -mitä vihaat anopissasi pulinassa käynyt aiheuttamassa paheksuntaa ja kauhistusta kun menin kehumaan mieheni sukulaiset maasta taivaisiin! Mä olen maailman onnekkain ihminen kun olen saanut tollaset sukulaiset miehen kautta :)

Osaisipa mun omat sukulaiset olla edes puolet ajasta niin ihania, ymmärtäväisiä, auttavaisia ja huomaavaisia kuin esimerkiksi juuri mieheni sisko ja anoppini on

Vierailija
25/32 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä oli kyllä ihana vastaus:

:)

Eli miehen sisko on parturikampaaja :) Tänään tulossa helsingistä tänne "maaseudulle" kyläilemään ja lupasi leikkauttaa jonkun uuden kivan mallin mulle :) Ai että mä rakastan mun miehen sukulaisia, anoppia ja appiukkoja myöden :)

No mutku noin se on!

Mä olen jo tuolla -mitä vihaat anopissasi pulinassa käynyt aiheuttamassa paheksuntaa ja kauhistusta kun menin kehumaan mieheni sukulaiset maasta taivaisiin! Mä olen maailman onnekkain ihminen kun olen saanut tollaset sukulaiset miehen kautta :)

Osaisipa mun omat sukulaiset olla edes puolet ajasta niin ihania, ymmärtäväisiä, auttavaisia ja huomaavaisia kuin esimerkiksi juuri mieheni sisko ja anoppini on

Mut hei, ihanaa viikonloppua kaikille!!

Vierailija
26/32 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies leikkaa hiukseni. Enkä värjää, koska se on liian kallista.

Vierailija
27/32 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies leikkaa hiukseni. Enkä värjää, koska se on liian kallista.

Liian kalliita, mies ja lapset järsivät hiukseni lyhyemmäksi.

Saavat mahansakin täyteen samalla..

Vierailija
28/32 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole edes varaa saksiin Mies leikkaa hiukseni. Enkä värjää, koska se on liian kallista.

Liian kalliita, mies ja lapset järsivät hiukseni lyhyemmäksi. Saavat mahansakin täyteen samalla..

ehkä sinunkin elämässäsi tulee joskus vastoinkäymysiä. silloin huomaat, että ei ole kivaa kun muut nälvivät.

Vierailija
29/32 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo lainaamanikin viesti vaikutti lähinnä vitsiltä tai liioitellulta. EN KOSKAAN. ENKÄ VÄRJÄÄ KUN ON LIIAN KALLISTA eikö muka koskaan koko elämänsä aikana ole varaa yhteen hiusväripurkkiin?

tuntu vaan provolta, niin lähdin leikkiin mukaan.

Mut anteeksi jos loukkasin..

Vierailija
30/32 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasaus, kerran vuodessa raidat.

Vierailija
31/32 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkautan, saatan laitattaa jotain raitaa jos nyt ihan laitan hulinaksi.

Vierailija
32/32 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten leikkaan otsahiukset itse 2 viikon välein. Värjään hiukset myös itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan