G: Kuinka usein käyt kampaajalla?
Mitä teetät siellä?
Itse leikkautan 3 krt vuodessa, menossa kasvatusvaihe lyhyestä pitkäksi. Kotivärjään (mustaksi) kerran kuussa.
(ja olen opiskelija)
Kommentit (32)
Leikkaus, väri ja ripsien värjäys
Viime käynnistä on aikaa n. kuusi vuotta ja viime värjäyksestä(kotona) n. viisi vuotta.
Mä olen jo tuolla -mitä vihaat anopissasi pulinassa käynyt aiheuttamassa paheksuntaa ja kauhistusta kun menin kehumaan mieheni sukulaiset maasta taivaisiin! Mä olen maailman onnekkain ihminen kun olen saanut tollaset sukulaiset miehen kautta :)
Osaisipa mun omat sukulaiset olla edes puolet ajasta niin ihania, ymmärtäväisiä, auttavaisia ja huomaavaisia kuin esimerkiksi juuri mieheni sisko ja anoppini on
tämä oli kyllä ihana vastaus:
:)Eli miehen sisko on parturikampaaja :) Tänään tulossa helsingistä tänne "maaseudulle" kyläilemään ja lupasi leikkauttaa jonkun uuden kivan mallin mulle :) Ai että mä rakastan mun miehen sukulaisia, anoppia ja appiukkoja myöden :)
No mutku noin se on!
Mä olen jo tuolla -mitä vihaat anopissasi pulinassa käynyt aiheuttamassa paheksuntaa ja kauhistusta kun menin kehumaan mieheni sukulaiset maasta taivaisiin! Mä olen maailman onnekkain ihminen kun olen saanut tollaset sukulaiset miehen kautta :)
Osaisipa mun omat sukulaiset olla edes puolet ajasta niin ihania, ymmärtäväisiä, auttavaisia ja huomaavaisia kuin esimerkiksi juuri mieheni sisko ja anoppini on
Mut hei, ihanaa viikonloppua kaikille!!
Mies leikkaa hiukseni. Enkä värjää, koska se on liian kallista.
Mies leikkaa hiukseni. Enkä värjää, koska se on liian kallista.
Liian kalliita, mies ja lapset järsivät hiukseni lyhyemmäksi.
Saavat mahansakin täyteen samalla..
Meillä ei ole edes varaa saksiin Mies leikkaa hiukseni. Enkä värjää, koska se on liian kallista.
Liian kalliita, mies ja lapset järsivät hiukseni lyhyemmäksi. Saavat mahansakin täyteen samalla..
ehkä sinunkin elämässäsi tulee joskus vastoinkäymysiä. silloin huomaat, että ei ole kivaa kun muut nälvivät.
mutta tuo lainaamanikin viesti vaikutti lähinnä vitsiltä tai liioitellulta. EN KOSKAAN. ENKÄ VÄRJÄÄ KUN ON LIIAN KALLISTA eikö muka koskaan koko elämänsä aikana ole varaa yhteen hiusväripurkkiin?
tuntu vaan provolta, niin lähdin leikkiin mukaan.
Mut anteeksi jos loukkasin..
leikkautan, saatan laitattaa jotain raitaa jos nyt ihan laitan hulinaksi.
Joten leikkaan otsahiukset itse 2 viikon välein. Värjään hiukset myös itse.
käyn leikkaamassa latvoja ja etuhiukset. Värjään itse kotona kun juurikasvu häiritsee :)