Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka usein käyt kampaajalla?

Vierailija
27.08.2010 |

Mitä teetät siellä?

Itse leikkautan 3 krt vuodessa, menossa kasvatusvaihe lyhyestä pitkäksi. Kotivärjään (mustaksi) kerran kuussa.

(ja olen opiskelija)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn leikkaamassa latvoja ja etuhiukset. Värjään itse kotona kun juurikasvu häiritsee :)

Vierailija
22/32 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaus, väri ja ripsien värjäys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime käynnistä on aikaa n. kuusi vuotta ja viime värjäyksestä(kotona) n. viisi vuotta.

Vierailija
24/32 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo tuolla -mitä vihaat anopissasi pulinassa käynyt aiheuttamassa paheksuntaa ja kauhistusta kun menin kehumaan mieheni sukulaiset maasta taivaisiin! Mä olen maailman onnekkain ihminen kun olen saanut tollaset sukulaiset miehen kautta :)

Osaisipa mun omat sukulaiset olla edes puolet ajasta niin ihania, ymmärtäväisiä, auttavaisia ja huomaavaisia kuin esimerkiksi juuri mieheni sisko ja anoppini on

Vierailija
25/32 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä oli kyllä ihana vastaus:

:)

Eli miehen sisko on parturikampaaja :) Tänään tulossa helsingistä tänne "maaseudulle" kyläilemään ja lupasi leikkauttaa jonkun uuden kivan mallin mulle :) Ai että mä rakastan mun miehen sukulaisia, anoppia ja appiukkoja myöden :)

No mutku noin se on!

Mä olen jo tuolla -mitä vihaat anopissasi pulinassa käynyt aiheuttamassa paheksuntaa ja kauhistusta kun menin kehumaan mieheni sukulaiset maasta taivaisiin! Mä olen maailman onnekkain ihminen kun olen saanut tollaset sukulaiset miehen kautta :)

Osaisipa mun omat sukulaiset olla edes puolet ajasta niin ihania, ymmärtäväisiä, auttavaisia ja huomaavaisia kuin esimerkiksi juuri mieheni sisko ja anoppini on