G: Kuinka usein käyt kampaajalla?
Mitä teetät siellä?
Itse leikkautan 3 krt vuodessa, menossa kasvatusvaihe lyhyestä pitkäksi. Kotivärjään (mustaksi) kerran kuussa.
(ja olen opiskelija)
Kommentit (32)
Leikkautan ja värjään ja laitatan kulmakarvat.
Silloinkin leikataan vain kuivat latvat pois. Kotona värjään sitten hiukseni, ehkä parin kuukauden välein.
Joka kerta leikkaus, joka toisella kerralla väri.
ja pari kertaa olen värjäyttänyt tai ottanut permiksen. Yhteensä olen käynyt elämässäni alle 10 kertaa kampaajalla, ehkä n 6 krt. Yleensä mie stasoittaa latvat ja itse värjäilen värjäyskoneella, joka on muuten tosi kätevä!
otsatukan ja pääliosan lyhennän ja ohennan itse.
3 kertaa elämässäni: vanhojentansseja, yo-juhlaa ja häitä varten
välein. Leikkaus & väri. Olen äippälomalla, mutta en halua luopua tästä ilosta :)
Ihmettelenkin miten joku voi odottaa 2,5 kk kampaajan välillä. Johan meillä poikakin viedään parturiin useammin, miksei sitten itse.
Hiukseni kasvavat todella hitaasti. Joskus kävin 2kk välein ja lopputulos oli se että hiukseni lyhenivät joka kerta ja lopulta pitkät hiukseni olivatkin polkkatukka. Nyt käyn 1 kerran vuodessa. Värjää en enää kun huomasin oman värini olevan aika hyvä. Ehkä sitten kun tulee harmaita rupean taas värjäämään.
Kävisin useammin varmaan kampaajalla jos en olisi joka kerta pettynyt lopputulokseen. Eiväthän kampaajat ihmeitä tee mutta ikinä en ole saanut oikeasti mitään vinkkejä kampaajilta miten hiukset pitäisi laittaa tai mikä kampaus minulle sopisi. Ihme hissukoita kaikki missä olen käynyt. Niille hyville kampaajille on aina 2kk jono.
2kk välein vähintään. Eilen äitini tuttava leikkasi ja itse värjään. Kun malli oli vielä' piti vain ohentaa jotta vahalla saa laitettua ja kärsin 10€ siitä leikkauksesta
minulla on pitkät hiukset. Otsatukkaa leikkelen itse. Joskus otan kampaajalla väriä, mutta hiukseni ovat niin liukkaat, ettei mitään juurikasvuja tule.
Ja olen hyväpalkkaisessa työssä. Ei siis ole rahasta kiinni.