Mitä kivaa joku tuntematon on joskus sanonut sinulle/sinusta? ov
Tänään olin kaupungilla ja eräs keski-ikäinen nainen jutteli vanhemmalle rouvalle minusta: "tuo nainen on varmaan ulkomaalainen kun on noin tyylikäs".
:)
Kommentit (28)
kukaan mitään ole koskaan sanonut :-( Kerran yksi lesbo kouraisi takapuolta ravintolassa :-(
että näillä mennään.
kukaan mitään ole koskaan sanonut :-( Kerran yksi lesbo kouraisi takapuolta ravintolassa :-(
että näillä mennään.
:D :D :D :D
puliukko huusi "alkoi panettaa, kun näin sut". Uu jea.
No toisaalta, fraasi tai ei, mä olin hyvällä tuulella monta päivää tosta sen sanomasta, joten koitui siitä hyvääkin :D
Sorry, pakko pilata sun ilo.. Mulle sanoi samanlainen munkki täysin samoin. Ajattelin jo silloinkin, että kunhan mielistelee, mutta selkeästi onkin joku yleinen fraasi jolla pyrkivät saamaan ihmisiä kiinnostumaan :D
pysäytti mut kerran kadulla antaakseen jotain kirjoja ja höpötteli muutenkin heidän "lahkostaan" (tai mikä onkaan). Sitten siinä tuumasi mulle kohta, että mahdanko olla ammatiltani kenties sairaanhoitaja, kun tulen niin hyvin toimeen vieraidenkin ihmisten kanssa ja olen niin empaattisen oloinen (tai jotain sinnepäin, en muista sanatarkasti)
mä olin jotenkin tosi otettu, ulkonäkökehuista tulee aina mieleen että "joojoo, kunhan sanovat" mutta teki hyvää kuulla jonkun sanovan jotain jotain luonteestani :)
Mulle tuli yksi niistä munkeista koputtelemaan olalle kun kuuntelin musiikkia ja sitten sanoi että et vaikuta miltään pintaliitäjältä.
Tipuin melkein polvilleni naurusta sillä hetkellä, tuli vähän "no shit Sherlock, call Matlock" olo. Mulla oli silloin hiukset tortulla (siis rockabella tyylillä), hiukset oli kirkkaan pinkit ja mulla oli päällä pääkallohame.
Joo en ole mikään pintaliitäjä. =DDD
Silloin 50´s ja psycho/rockabilly ei ollut muotia..
että olen Tarja Turusen näköinen.
yksi kommentti on jäänyt mieleen. Seisoin nykyisen mieheni kanssa asemalla odottamassa junaa, kun iäkkäämpi nainen alkoi tuijottaa meitä ihaillen ja sanoi, ettei vielä elämässään ole nähnyt noin kaunista ja komeaa paria :)
positiivinen, ennakkoluuloton, rohkea
-hyvä perse, -huusi joku teinipoika.
-kauniit sääret -joku likainen spurgu.
-plaah.