Raskaana olevat tupakoitsijat
Monta tupakkaa poltatte päivän aikana? Ja millä viikoilla olette?
Itsellä toinen raskaus meneillään rv.11, ja lopettelen kovaa vauhtia. Nykyään menee n. 2-5 tupakkaa päivässä ja nämäkin koitan saada jätettyä pois nopeasti!
Kommentit (8)
rakenneultrassa kaikki oli loistavasti ja neuvolassa en ole kertonut tupakoinnista.
Mikä siinä lopettamisessa on niin vaikeaa?
Mä olen myös itse polttanut ennen raskautta ja jopa sen jälkeenkin. Mutta raskausaikana tupakointia en voi käsittää.
Mun mielestä ei voi olla valmis äidiksi, jos ei pysty lopettamaan tupakointia tullessaan raskaaksi.
Raskauden pitäisi olla niin iloinen ja onnellinen asia, että se tupakointi jäisi toiseksi.
Mä olen myös itse polttanut ennen raskautta ja jopa sen jälkeenkin. Mutta raskausaikana tupakointia en voi käsittää.
Mun mielestä ei voi olla valmis äidiksi, jos ei pysty lopettamaan tupakointia tullessaan raskaaksi.
Raskauden pitäisi olla niin iloinen ja onnellinen asia, että se tupakointi jäisi toiseksi.
Siis esikoisen kohdalla lopetin kuin seinään, mutta nyt kun on tottunut taas siihen tupakkaan ja jos pinna palaa pienestäkin niin sauhut helpottaa. ja onhan niitä äitejä jotka dokaa odotusaikana, niitä en ymmärrä. Tupakoitsijat jotenkin. No mulla onneksi n.nelisen vuotta tupakointia takana että kyllä ennen puolta väliä pystyn lopettamaan.
jos se lopettaminen on NIIN helppoa.
miten joku pystyy polttaan tässä kuvottavassa olossa!?mä ooon polttanu 15 vuotta ja ollu monesti ns lakossa.nyt vaan ei tulis mieleenkään polttaa.
jotka lopettaa ja aloittaa sitten raskausajan jälkeen uudelleen! Mikä järki siinä on? Jos on vaivalla päässy tupakasta eroon, niin minkä ihmeen takia aloittaa uudelleen??
Lisäksi passiivinen tupakointi on ihan yhtä pahasta syntyneelle kuin syntymättömällekin vauvalle.
polttako raskausaikana...:(
Ne pienet ihmisenalut ei oo tehnyt teille mitään pahaa ansaitakseen sellaista myrkkymäärää...
Tekee niin pahaa kun näkee odottavia äitejä rööki suupielessä..
mä en IKINÄ antais itselleni anteeks, jos joskus mun lapsi sairastuis tai ei esim. saisi omia lapsia ihan vaan siksi, että pltin raskausaikana..
Monesti menee vasta illalla yksi ennen nukkumaan menoa. Joskus useampi. Yleensä viikonloppuisin menee enemmän, kun mies on kotona katsomassa esikon perään.
Olen ajatellut lopettaa, mutta en tiedä kuinka onnistun, vaikeaa on.