G: Antaisitko Teemu Selänteelle?
Kommentit (33)
tai ehkä sitten, jos sillä olis säkki päässä.
ei oikein sytytä minua.Aika harva julkkismies oikeastaan vetoaa minuun..jos kukaan.
te muka tiedätte Teemun älykkyydestä tai älyttömyydestä?
Jos hän osaisi lähestyä minua oikealla tavalla, voisin antaakin. Ei yleensäkään ole tapana mennä valmiiksi reidet auki makaamaan, vaikka paikalle saapuisi kuinka komea uros. Kyllä mä silti odotan, että mies osaa vietellä mut oikealla tavalla. Teemu on komea mies, mutta en yhtään tunne häntä ihmisenä.
sillä on liikakäytöstä kulunut kalu, ei tuntuisi mukavalta.
Antaisin oikeestaan kenelle vaan kenellä on iso, koska mun miehellä on niin onneton, että mua oksettaa...
totta kai.,,mut kysymys kuuluu et antasko se. oon pitänyt Teemua aika symppana, se vaimoo en niinkään.
itse olen vapaa, ja jokainen varattu, mies tai nainen, saa itse pohtia omaa uskollisuuttaan se ei ole minun tehtäväni. Tyrkyttämään en alentuisi.
Annoin jo aikanaan
Etkä tada edes kuulua pieneen vähemmistöön:-O
en, kun tiedän että on naimisissa.(jos olisin sinkku) Raha on varmaan ainoa hyvä puoli hänessä. Eikä ole mikään komein mahollinen uros, semmoinen luppasilmä...
Mies oli joskus ollut laivalla samaan aikaan ja kyllähän sill oli siellä jotain peliä ollut muiden naisten kans.