Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako minua harmittaa? (uusi aloitus)

Vierailija
27.08.2010 |

Kukaan ei vastannut aiemmin, kun aloitin keskustelun sanoilla tympäisee"

saako minua harmittaa se, että lapsen kummi perui taas tulonsa. Aiemminkin on perunut. olin jo ehtinyt lapselle sanoa.

Saako minua vituttaa se, että aikuiseen ihmiseen ei voi luottaa yhtään?

Jos hän on masentunut, niin pitääkö minun vain ymmärtää?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö tähänkään kukaan ota kantaa?

Vierailija
2/11 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos on masentunut niin eihän se sille mitään voi. Eli jatkossa kannattaa pienellä varauksella luottaa lupauksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella ikävää, jos toinen jatkuvasti lupaa tulevansa ja peruukin viime hetkellä. iltselläni on myös samanlainen ystävä, jonka tulemiseen ei juurikaan voi luottaa. kun tiedät millainen ystäväsi on ei kannata lapsellesikaan sanoa mitään ennakkoon hänen tulemisestaan, jottei turhaan pieni pety.

Vierailija
4/11 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

masentunut ei ihan aina ole se luotettavin ihminen tällaisissa asioissa, sille ei aina voi mitään, eli ymmärrystä voi koettaa.

Jatkossa ei ainakaan lapselle kannata etukäteen sanoa mitään, tulkoon iloisena yllätyksenä, kun kummi seuraavan kerran pystyy tulemaan.

Vierailija
5/11 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ei, niin oot aika hukassa, hae apua.

Vierailija
6/11 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, lapsuus oli sellainen, että ei äidilllä aikaa opettaa tai puhua tunteista. Negatiiviset tunteet ja äänekkyys oli lapsuudessa tytöille kiellettyjä.

en ole oikein oppinut tunteita käsittelemään.

Mitähän apua tarkoitit?

Kai sitä voi näin vanhempana myös itseopiskella näitä asioita.

Äiti yritti parhaansa mutta oli yh ja monta lasta ja näin miten väsynyt hän oli, joten yritin olla helppo.

Vierailija
7/11 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, lapsuus oli sellainen, että ei äidilllä aikaa opettaa tai puhua tunteista. Negatiiviset tunteet ja äänekkyys oli lapsuudessa tytöille kiellettyjä. en ole oikein oppinut tunteita käsittelemään. Mitähän apua tarkoitit? Kai sitä voi näin vanhempana myös itseopiskella näitä asioita. Äiti yritti parhaansa mutta oli yh ja monta lasta ja näin miten väsynyt hän oli, joten yritin olla helppo.

tämä oli siis kutoselle vastaus.

Vierailija
8/11 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, lapsuus oli sellainen, että ei äidilllä aikaa opettaa tai puhua tunteista. Negatiiviset tunteet ja äänekkyys oli lapsuudessa tytöille kiellettyjä. en ole oikein oppinut tunteita käsittelemään. Mitähän apua tarkoitit? Kai sitä voi näin vanhempana myös itseopiskella näitä asioita. Äiti yritti parhaansa mutta oli yh ja monta lasta ja näin miten väsynyt hän oli, joten yritin olla helppo.

itseään voi terapoida monella tapaa, tsemppiä!

Vierailija
9/11 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos on sairas ei voi tulla. Harmitta voi tietysti varsinkin lapsen takia. Minäkään en kertoisi etukäteen kummin tulosta ettei tule turhia pettymyksiä.

Vierailija
10/11 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta älä odota liika moiselta kummilta. Pääset vähemmällä eikä tule pettymyksiä. Lapseni kummin on oma sisareni. Pari kertaa ristiäisten jälkeen muisti ei sen jälkeen. Välimme eivät ol olleet kovin hyvät mutta mielestäni hän ja hänen miehensä olisvat edes kummilastaan voineet jotenkin muistaa.

Vierailija
11/11 |
27.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta aloitusta oot aiheesta tehnyt? Mä ja jokunen muukin oli vastannut ainakin yhteen!

Mun mielestä on hassua, että kun tämä asia selvästi sinua vaivaa niin miksi et kysy suoraan kummilta/ystävältä? Tietenkin asia saa harmittaa, mutta oikeasti, mitä se auttaa että täällä vieraat ihmiset tämän asian sinulle sanovat?