flirttiä naimisissa olevan työkaverin kanssa näin viikonloppuna, onko asiatonta?
Molemminpuolista, jotenkin pelottaa kun kaikki tapahtuu niin luonnollisesti. 🥺
Kommentit (16)
On, erittäin asiatonta. Lopeta heti.
Millaista flirttiä? Somessako? Laita puhelin äänettömälle ja keskity puolisoosi.
Kriisiytyneet suhteet aiheuttavat tuollaista. Onko siis hänen liittonsa ongelmainen? Entä omasi?
Tuntuu kivalta nyt, mutta maanantaina töissä hävettää.
Onko työkaveri avoimessa tai polyamorisessa suhteessa? Jos on, niin anna palaa vaan. Jos ei ole, ni epäilyttävä äijä, jolla hyvin vähän kunnioitusta puolisoaan kohtaan.
Kun itselläni oli rankka jakso lääketieteellisten hoitojen, vihaamani työn ja avioliiton ongelmien kanssa, olisin varmaan luhistunut ilman flirttailua ja nettiseksiä. Vaikka joidenkin mielestä epämoraalista, mutta se auttoi pysymään koossa.
Iske kiinni vain, mutta pidä mielessä, että petturi todennäköisesti pettää jatkossakin.
Jos molemmat petätte nykyisiä kumppaneitanne, ansaitsette toisenne.
Ei mitään "tapahdu itsestään " tai "tapahdu luonnollisesti ", kyllä me teemme valintoja. Voimme tehdä tietoisen valinnan olla flirttailematta ja keskittyä aivan muuhun.
Anna mennä. Kyllä flirttiä pitää olla. Eihän tuo ole lähelläkään pettämistä.
Jokainen päättää itse, millaista elämää haluaa elää. Itse olen päättänyt niin, että kun en saa puolisoltani silmiin katsomista ja hymyilyä edes pyynnöistä huolimatta, voin halutessani hakea sitä muualta. En halua elää elämääni näkymättömänä.
Vierailija kirjoitti:
Onko työkaveri avoimessa tai polyamorisessa suhteessa? Jos on, niin anna palaa vaan. Jos ei ole, ni epäilyttävä äijä, jolla hyvin vähän kunnioitusta puolisoaan kohtaan.
Mistä päättelit, että se työkaveri on"äijä"?
No se varattu työkaveri tosiaan voisi miettiä mitä tekee ja on asiaton, mutta omapahan on häpeänsä.
Kun on tylsistynyt ja sukupuoli elimet määrää tahdin.
On.