Tykkään tehdä osa-aikatyötä. Saan
palkkaa noin tonnin ja liitosta soviteltua päivärahaa vielä joka kuukausi noin 300 euroa. Teen 23h/vko, la-su vapaat. Teen tätä omasta tahdosta, jää aikaa perheellekin kun en ole aina töissä.
Kommentit (29)
yli 1200€/kk niin kassa tai liitto ei maksa soviteltua.
Myös vähimmäistuntimäärä on, en nyt muista paljonko...
Minäkin sain kassasta kun tein 50% kokoaikatyöstä.
Olin joka toinen viikko työssä, joka toinen viikko työtön.
Palkkaa sain 50% joka oli n.900€ ja kassasta jonkun satasen päällle.
Mukava ansio kuitenkin lyhyestä työajasta kuukaudessa. Mistään en olisi tekemällä n.10 -13 päivää/kk ja rahaa saanut n. 1 200€ kuukaudessa.
mä teen kolmepäiväistä viikkoa vakituisena ja saan 2200 euroa kuukausipalkkaa (+ kuttuuriseteli, lounari, kännykkäetu). Vapaa-päivinä keskityn oman sivutoimisen yrityksen kehittämiseen. Sopii hienosti mulle, kun lapsikin on jo yläasteella :)
Mäkin haluan osa-aikaiseksi. Mutta mistä ihmeestä sellaisen työn löytäisin. Ei kai sitä noin vain kehtaa esimiehelle esittää...?
Lapsia en juuri näe, mutta ei tarvitse hoitoon laittaa. Tienaan noin 1100€/kk nettona. Liitosta en kyllä saa lisäksi varmaan jatkossa mitään, viime kuussa sieltä vielä tuli noin 190€, kun tunteja oli vähemmän.
Voiko tavallinen ihminen (tarkoitan sellaista jolla ei nyt ole alle kouluikäistä lasta tms) anoa osa-aikaisuutta työnantajalta? kenelläkään kokemusta? Rehellisesti sanoen, en jaksa enää käydä töissä :-( Matkat ja kaikki. Ei jää aikaa lapselle.
ja saan n. 5000 €/kk käteen kaikilla lisillä
mä teen kolmepäiväistä viikkoa vakituisena ja saan 2200 euroa kuukausipalkkaa (+ kuttuuriseteli, lounari, kännykkäetu). Vapaa-päivinä keskityn oman sivutoimisen yrityksen kehittämiseen. Sopii hienosti mulle, kun lapsikin on jo yläasteella :)
Mitä työtä teet?
jos nyt itse lyhentäisin työpäivääni niin en mä mistään liitolta saisi korvauksia,vaan sitten vaan tultais sillä pienemmällä palkalla toimeen,vai miten tää menee?
1200 euroa/kk
Olen tyytyväinen!