Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkään tehdä osa-aikatyötä. Saan

Vierailija
26.08.2010 |

palkkaa noin tonnin ja liitosta soviteltua päivärahaa vielä joka kuukausi noin 300 euroa. Teen 23h/vko, la-su vapaat. Teen tätä omasta tahdosta, jää aikaa perheellekin kun en ole aina töissä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1200 euroa/kk

Olen tyytyväinen!

Vierailija
22/29 |
26.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 1200€/kk niin kassa tai liitto ei maksa soviteltua.

Myös vähimmäistuntimäärä on, en nyt muista paljonko...

Minäkin sain kassasta kun tein 50% kokoaikatyöstä.

Olin joka toinen viikko työssä, joka toinen viikko työtön.

Palkkaa sain 50% joka oli n.900€ ja kassasta jonkun satasen päällle.

Mukava ansio kuitenkin lyhyestä työajasta kuukaudessa. Mistään en olisi tekemällä n.10 -13 päivää/kk ja rahaa saanut n. 1 200€ kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä teen kolmepäiväistä viikkoa vakituisena ja saan 2200 euroa kuukausipalkkaa (+ kuttuuriseteli, lounari, kännykkäetu). Vapaa-päivinä keskityn oman sivutoimisen yrityksen kehittämiseen. Sopii hienosti mulle, kun lapsikin on jo yläasteella :)

Vierailija
24/29 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluan osa-aikaiseksi. Mutta mistä ihmeestä sellaisen työn löytäisin. Ei kai sitä noin vain kehtaa esimiehelle esittää...?

Vierailija
25/29 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia en juuri näe, mutta ei tarvitse hoitoon laittaa. Tienaan noin 1100€/kk nettona. Liitosta en kyllä saa lisäksi varmaan jatkossa mitään, viime kuussa sieltä vielä tuli noin 190€, kun tunteja oli vähemmän.

Vierailija
26/29 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tavallinen ihminen (tarkoitan sellaista jolla ei nyt ole alle kouluikäistä lasta tms) anoa osa-aikaisuutta työnantajalta? kenelläkään kokemusta? Rehellisesti sanoen, en jaksa enää käydä töissä :-( Matkat ja kaikki. Ei jää aikaa lapselle.

Vierailija
27/29 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saan n. 5000 €/kk käteen kaikilla lisillä

Vierailija
28/29 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä teen kolmepäiväistä viikkoa vakituisena ja saan 2200 euroa kuukausipalkkaa (+ kuttuuriseteli, lounari, kännykkäetu). Vapaa-päivinä keskityn oman sivutoimisen yrityksen kehittämiseen. Sopii hienosti mulle, kun lapsikin on jo yläasteella :)

Mitä työtä teet?

Vierailija
29/29 |
08.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos nyt itse lyhentäisin työpäivääni niin en mä mistään liitolta saisi korvauksia,vaan sitten vaan tultais sillä pienemmällä palkalla toimeen,vai miten tää menee?