Uskomatonta... mutta totta.
Nainen kävi vaihtamassa kierukan, sen jäkeen lähetti viestin että voitko maksaa kierukasta puolet kun itsekin sitä myös käytät. No huh huh...!!!
Kommentit (14)
Jos panet naistasi, niin osallistut ehkäisyn järjestämiseen ja maksamiseen myös.
Jos minun mieheni aukoisi päätään tuollaisesta asiata, niin turvautuisin välittömästi ainoaan, luotettavaan 100% ehkäisyyn, eli vetoketju kiinni, ja housut pysyy jalassa!
urpo joka valittaa ettei tykkää painaa kumilla.
olenko oikeassa?
jotka SINÄ maksat, koska SINUN elimen päälle kyseinen ehkäisyväline rullataan.
Lapsen elatusvelvollisuus sen sijaan on molemmilla vanhemmilla, vaikka naisen ruumiista se tuleekin ulos :P
Jos panet naistasi, niin osallistut ehkäisyn järjestämiseen ja maksamiseen myös.
Jos minun mieheni aukoisi päätään tuollaisesta asiata, niin turvautuisin välittömästi ainoaan, luotettavaan 100% ehkäisyyn, eli vetoketju kiinni, ja housut pysyy jalassa!
sitä pillua muualtakin. Pidä housut jalassasi ihan rauhassa.
Meillä auto on miehen nimissä, minä maksan, ja joudun jopa ostamaan bensat (=täyttämään tankin piri pintaan) autoa joskus harvoin käyttäessäni. Maksan myös tietysti auton vakuutukset...
Toki vastaavasti mies maksaa asumisen kuluista (=vastike), mutta niistäkin minä maksan mm. sähkön...
Arvatkaa myös kuka ostaa lasten vaatteet... Ja mies meillä on tietysti se parempi palkkainen.
Perustelin kivuliailla ja runsailla menkoilla.
Jos panet niin siitä on myös vastuuta...
Se on kallis ostos ja sinunkin intresseissäsi on varmaan huolehtia ehkäisystä?
jäädä vain naisen maksettaviksi? Olet niin hölmö mies, että ihme kun sinulla edes on nainen.
ja muutenkin ajella minun autolla, mutta ei ole halukas maksamaan bensoja, käyttäähän nainen minun autoani.
Sinun siemennestettäsi varten se kierukka on. Mutta taidat olla provo, vai miksi kirjoitat tälle palstalle?
mut jos ei olis maksanut ja olisin seurustellut, olisin todella olettanut miehen maksavan puolet.
Avioliitossa eri asia, kun kaikki muutenkin yhteistä.
ja muutenkin ajella minun autolla, mutta ei ole halukas maksamaan bensoja, käyttäähän nainen minun autoani.
sä oot ihan uuvelo.
Hormonikierukka on sitä paitsi melko kallis, saattaa mennä 300 euroakin jos yksityisellä laitattaa.