Miehellä useita yhden illan suhteita.Voiko liitto vielä eheytyä?
Eli mies tunnusti, että hänellä on ollut muutama yhden illan juttu viimeisten vuosien aikana :( .
Löytyykö kohtalotovereita ja selviytymistarinoita vai onko parasta luovuttaa ja antaa 10 vuoden suhteen hajota?
Kommentit (41)
se tarkoittaisi sitä, että haluaa suhteesta ulos, mutta ei uskalla itse lopettaa sitä. Eli pettäminen, ja kiinni jääminen, toistuvasti pakottaisi minut jättämään hänet. Eli ei suhteella silloin olisi tulevaisuutta ei.
... jäävänsä petturin ovimatoksi? Jumankauta, että joillain ei ole itsekunnioitusta pätkääkään. Jos et sinä riitä miehellesi, eikö se satuta? Miten joku voi "kunnioittaa" kullinsa perässä juoksevaa häntäheikkiä? Millaisen miehenmallin (ja naisen!)lapset saavat? Yök, yök ja yök. : P
Siis halusiko asian pois mieltään painamasta, katuiko vai kertoiko sen "noin vain"?
Minulla on ollut pitkän suhteemme aikana syrjähyppyjä. 10 ekan vuoden aikana 2 ja ne kadutti ihan älyttömästi! Noiden välissä oli 2 vuotta ja viimeisemmän jälkeen 5 vuotta, ettei mitään. Noita pettämisiä pidän sellaisina, ettei niihin pitäisi suhteen rikkoutua. Rakastin kuitenkin miestäni.
Nyt viimeisen kahden vuoden aikana minulla on ollut ns. ikäkausikriisi ja minulla on ollut sivusuhde ja 2 yhden illan juttua. Rakkaus mieheen on kadonnut. Nämä koen sellaisiksi, ettei tässä ole enää mitään järkeä jatkaa. Voi, kun olisimme panostaneet avoimeen keskusteluun kaksi vuotta sitten...
koska ei pystynyt enää öisin nukkumaan pahan olonsa vuoksi..näki painajaisia yms
olisi nyt menossa terapiaan,jos lupaan vielä yrittää jatkaa.
... jäävänsä petturin ovimatoksi? Jumankauta, että joillain ei ole itsekunnioitusta pätkääkään. Jos et sinä riitä miehellesi, eikö se satuta? Miten joku voi "kunnioittaa" kullinsa perässä juoksevaa häntäheikkiä? Millaisen miehenmallin (ja naisen!)lapset saavat? Yök, yök ja yök. : P
kuullut avoimesta suhteesta? Voihan olla että molemmat käyvät välissä vieraissa. Se on heidän asiansa joka ei muille kuulu.
näin on.
haluatko tosiaan olla se varareikä,että jos mies ei parempaa saa,niin sitten reikäsi kelpaa?
Niin tein minäkin.Kaksi vuotta ehdin rypeä äijän kanssa.Kaikkea epäilin,mitään ei myöntänyt,mutta merkit oli selvät.Kyllä se oli pettänyt.Lisäksi sain selville nettisäätöjä.
Pistin menemään...
Jäi minulle vauva...
Nyt ei ole isukista kuulunut.Uusia säätöjä etsii netissä.Miksi hän ylipäätään oli minun kanssa,kun kumminkin silmät vilkuili aina vieraisiin:0
Eipä tuo osannut selittää...
No,pärjään minä näinkin.
muuttaa itseään. Hän selkeästi ei halua käyttäytyä noin ja on jopa valmis menemään terapiaan selvittämään, mistä käytös johtuu ja miten sen jatkossa voisi estää.
Minusta tuo on arvostettavaa. Hän on ottanut sen riskin, että haluat erota. Minusta kuulostaa siltä, että hän haluaa aloittaa tän asian suhteen puhtaalta pöydältä, joko sinun tai jonkun toisen kanssa.
T. se edellä omista kokemuksistaan kertonut
että jo tarvitaan terapiaa, että osais jatkossa olla pettämättä :DDD
mistä pettäminen on mahdollisesti johtunut ja miten se voidaan estää jatkossa.
Tiesitkö, että myös väkivaltaisille, alkoholiongelmaisille, aroille, hiljaisille, äänekkäille, ihmisille ja erehtyväisille sellaisille on mahdollista mennä terapiaan selvittämään ongelmansa?
jutut yleensäkin voi johtua?Miten terapeutti saa kaivettua syyt esille?Mielenkiintoista..
jutut yleensäkin voi johtua?Miten terapeutti saa kaivettua syyt esille?Mielenkiintoista..
kyllä varma, että jos nainen sanoisi kumppanilleen, että tämä saa käydä vieraissa eikä siitä tarvitse kertoa, ja nainen itse kuitenkin pysyisi uskollisena, niin suurin osa ottaisi tarjouksen ilomielin vastaan. Useimmat ovat pettämättä siksi, etteivät halua valehdella ja loukata puolisoa, eivätkä siksi, etteikö mieli tekisi muitakin naisia.
mistä pettäminen on mahdollisesti johtunut ja miten se voidaan estää jatkossa. Tiesitkö, että myös väkivaltaisille, alkoholiongelmaisille, aroille, hiljaisille, äänekkäille, ihmisille ja erehtyväisille sellaisille on mahdollista mennä terapiaan selvittämään ongelmansa?
ongelma ap:n miehelle, sitä epäilen vahvasti.
Nyt toki kaduttaa, ehkä, mutta että ihan sairaalloinen tarve tälle? EN usko. Jos on, niin ap voi toki ottaa ison riskin, voihan siitäkin parantua, varmasti yhtä helpolla kuten muistakin esimerkeistäkin, eli huonosti.
Jos on vaan pettänyt, ilman ns diagnoosia, on paremmat merkit tulevaisuudelle.
jonkun sukupuolitaudin?
useimmista tavallisimmista ei tule välttämättä mitään oireita, joten niitä ei kannata tuijottaa. Herpeksen huomaa ajanmittaan rakkuloista mutta pahin on tietty hiv. En sekstaisi miehen kanssa ennen kuin on puhtaat paperit molemmilla.
Tästä voi lukea:
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…
on paljon. Tuntuu olevan sen verran 'höllässä' että takuulla tulee lisää. Hakee selkeästi panoja ja jännitystä, ei mitään rakkautta tms syvempää.
En pystyisi luottamaan.
ole tarkoitus pelotella mutta olishan se ikävää muun harmin lisäksi saada joku tautikin mieheltä, minkä voi kenties estää jos käy testeissä ennen seuraavia sekstailuja.
noiden pettämisten jälkeen jo :(
Täytynee varata aika testeihin.
ap
ja voitko elää kaiken tuon kanssa?
Mies tullee pettämään jatkossakin, eli siedätkö että hän käy panemassa muita?
Miehesi varmasti haluaa jatkaa sun kanssa, mikäli kaiken nielet edelleenkin, eihän hänellä ole mitään syytä jättää sua.